( ͡° ͜ʖ ͡°)Kiedy "to" zrobicie...

10.1K 239 103
                                    

Jungkook:
Zwykła randka przeniosła się do twojego pokoju. Na łóżko. Namiętnie całowaliście swoje usta. Oparłaś swoje ręce na barki chłopaka. Ręka Jungkooka zbliżała się do zapięcia od twojego stanika. Cicho pojękiwałaś w jego usta. Zerwałaś koszulę z ukochanego. Mogłaś się dokładnie przyjrzeć jego mięśniom. Cudownym mięśniom. W końcu chłopak odpiął twój stanik. Zdjął z ciebie spódniczkę i zaczął masować twój tyłek. Zabrałaś jedną rękę z barku i odpinałaś spodnie ukochanego. Powoli. Tak, aby wpadł w szał. Szał namiętności. I tak zrobił. Szybko zdjął spodnie i zaczął masować twoje piersi. Zdjął z ciebie dolną część bielizny, jak i z siebie. Oboje biliscie kompletnie nadzy. Nadal namiętnie się całowaliście i nie mogliście przestać. Jungkook założył prezerwatywę. Chłopak nakierował swoją męskość na twój otwór i wszedł całą swoją długością. Z twoich ust wydobył się głośny jęk przyjemności. Jungkook powoli poruszał się w tobie, sprawiając wam tym przyjemność. Doszliście mniej więcej w tym samym momencie. Chłopak opadł tuż obok ciebie, trzymając cię za rękę.
-Kocham cie- wyszeptałaś, całując go w policzek.....

V:
Tae obiecał ci niespodziankę. Zabrał cię do zoo, a potem poszliście na lody. Na koniec odprowadził cię do domu.
-Może zostaniesz na noc?- zaproponowałaś zadziornie się uśmiechając.
-Jeśli chcesz
Weszliście do mieszkania. Od razu zostałaś przyparta do ściany. Twoje rączki powędrowały do zapięcia od spodni chłopaka. Tae szybkim ruchem odpiął ci sukienkę i zdjął ją z ciebie. Wyciągnęłaś z kieszeni jego spodni prezerwatywę i włożyłaś sobie ją do ust. Chłopak zdjął spodnie i pozbawił ciebie bielizny. Tak samo było z tobą. Zdjęłaś z chłopaka bokserki i założyłaś na jego przyjaciela prezerwatywę. Przeniesliście się na kanapę w salonie. Chłopak już znajdował się w tobie. Poruszał się dość szybko. Nie mogłaś opanować jęków, które tylko bardziej podniecały Tae.....

Jin:
Siedziałaś na kolanach chłopaka przodem do niego. Namiętnie całowałaś jego usta, schodząc coraz niżej. Zostawiałaś sine malinki. Pozbyłaś się spodni z Jina i zaczęłaś masować jego krocze. Gdy wreszcie poczułaś coś twardego zdjęłaś bokserki. Umieściłaś członka chłopaka w swoich ustach. Poruszałaś głową w przód i w tył.
-Zaraz dojdę- wyjęczał.
Po usłyszeniu tych słów szybko pozbyłaś się wszystkich ubrań łącznie z bielizną, założyłaś chłopakowi prezerwatywę i nakierowałaś swój otwór na męskość Jina. Wszedł cały. Powoli przyspieszając poruszałaś swoimi biodrami. Twoje jęki powoli zmieniały się w krzyki. Ta przyjemność była nie do opisania. W końcu oboje doszliście.
-Było niesamowicie- skomentował chłopak.
-Teraz będzie tylko lepiej- powiedziałaś całując chłopaka w usta....

Jimin:
Siedziałaś na blacie w kuchni, obserwując Jimina, który w tym czasie robił sobie herbatę. Powoli zaczynałaś się nudzić.
-Jimin~ - powiedziałaś słodkim głosem.- Pobawimy się trochę?~
Chłopak uśmiechnął się zadziornie i złączył wasze usta w namiętny pocałunek. Zdjęłaś z siebie bluzkę i spodnie. Chłopak jednym ruchem odpiął ci stanik. Zaczął pieścić twoje piersi, robić na nich drobne malinki. Jimin pozbył się swoich spodni i bokserek. Założył na swojego członka prezerwatywę i jednym ruchem włożył całą długością swojego przyjaciela w ciebie. Z twoich ust padło jedno głośne jęknięcie, a za nim kilka drobnych. Chłopak poruszał się wręcz idealnie. W końcu znalazł twój punkt G. Nie wytrzymywałaś, już prawie byłaś maksymalnie spełniona. Po skończonym stosunku oboje położyliście się na kanapie.
-Kocham cię, skarbie- wyszeptałaś i zasnęłaś.
-Ja ciebie też...

Suga:
-Yoongi!- krzyczałaś.
-Ja chce spać!
-Jak teraz wstaniesz to...- szukałaś najlepszej zachęty, aby twój ukochany wreszcie wylazł z łóżka.- to... pokażę Ci moją niespodziankę
-Jaką niespodziankę?
-Jak wstaniesz, to się przekonasz- zaśmiałaś się.
Chłopak pewnym ruchem wstał z łóżka.
-No pokaż tą niespodziankę
-Muszę ją ubrać! Zaraz wracam!- szybko poszłaś się przebrać.
Wróciłaś w seksownym stroju króliczka: miałaś uszy, przyczepiony puszysty ogonek, oczywiście podniecająca na sam widok bielizna i obrożę. Wyglądałaś nieziemsko. Yoongi przełknął ślinę na twój widok. Podeszłaś do niego i pocałowałaś. Po chwili chłopak zaczął łapczywie pogłębiać pocałunki.
-Niestety, ale będę musiał zdjąć z ciebie niespodziankę- zaśmiał się.
Pchnął cię na łóżko i zawisnął nad tobą. Zostawił ścieżkę czerwonych naznaczeń. Zdjął z ciebie przebranie nadal namiętnie całując. Zdarłaś z chłopaka ubrania. W końcu oboje byliście nadzy. Yoongi założył prezerwatywę i wszedł w ciebie całą swoją długością. Z każdym twoim jąknięciem chłopak przyspieszał ruchy. Gdy w końcu oboje doszliście razem położyliście się wtuleni w siebie.
-Podobała ci się niespodzianka?- spytałaś.
-Bardzo, możesz robić częściej takie niespodzianki

RapMonster:
Oboje byliście już nadzy. Gra wstępna już dawno za wami. Chłopak szybko założył prezerwatywę i wszedł w ciebie. Szybkie ruchy chłopaka przyprawiały ciebie o podniecające ciarki. Gdy wreszcie doszliście, usneliście sobie w ramionach.....

J-Hope:
Leżałaś na łóżku patrząc się w sufit. Straszliwie się nudziłaś. W końcu do pokoju wbił Hobi.
-Co powiesz na wspólny prysznic?- uśmiechnał się zadziornie.
Chłopak włączył wodę na letnią. Weszliście razem do kabiny. Woda swobodnie spływała z waszych ciał. Hobi przyparł cię do zimnych kafelków, łącząc wasze usta w namiętny pocałunek. Oplotłaś nogi wokół talii chłopaka. Hobi szybko wytarł was ręcznikiem i zaniósł do pokoju. Rzucił cie na łóżko i zawisnął nad tobą. Założył prezerwatywę na stojącego już członka i wszedł w ciebie. Po kilku szybkich ruchach i uderzeniach w twój punkt G doszliście. Zmęczeni padliście na łóżko....

■■■■■■■■■■■■■
Tym nieprzewidywalnym jak destrukcja Namjoona akcentem kończymy maraton.

Pisałam tą reakcje w nieskończoność. Myślałam, że zajmie mi to mniej czasu. ;-;

Wiem, że krótki. Byłby dłuższy, ale niestety moja rodzina zepsuła mi palny ;-;

Mam nadzieję, że reakcje się podobały ^^

Kocham was! ^^

Do zobaczenia gwiazdeczki!! *-*

Reakcje BTS [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz