Jimin:
Ostatnio coraz częściej kłóciłaś się ze swoim chłopakiem, mimo to nadal go kochałaś. Jednak nie mogłaś dłużej wytrzymać ciągłych pretensji Jimina. Twoja decyzja bardzo Cię bolała, ale wiedziałaś, że nie masz wyjścia.
-Jimin...- niepewnie zaczęłaś.- Przepraszam, ale ja nie mogę dłużej z tobą być... Kocham cię, ale nie zniosę więcej naszych kłótni...
Z twoich i chłopaka oczu leciały łzy. Ostatni raz pocałowałaś go w jego pulchne usta i wyszłaś z dormu.
-Dlaczego jej nie zatrzymałeś, Jimin? D-dlaczego?...-mówił sam do siebie, powstrzymując łzy.Suga:
Od pewnego czasu Yoongi nie zwracał na ciebie uwagi. Unikał cię, nie przychodził cię odwiedzić, nie dzwonił ani nie pisał. To wyglądało, jakby sugerował nadodzące zerwanie. Bardzo tego nie chciałaś, bo w końcu kochałaś chłopaka i nie wyobrażałaś sobie życia bez niego.
-Yoongi, dlaczego mnie unikasz? Znudziłam ci się?- spytałaś prosto z mostu.
-Nie, nigdy! Po prostu nie miałem czasu...
-Yoongi! Wiem, że kłamiesz! Ostatnio mieliście, aż tydzień wolnego, a ty nawet do mnie nie zadzwoniłeś!
-Skąd to wiesz?
-Jimin mi powiedział! I wiesz co? Nie musisz mi już nic mówić! Zrywam z tobą! Ale pamiętaj jedno: ja nadal cię kocham!- powiedziałaś, a z twoich oczu leciał strumień słonych łez. Wybiegłaś z dormu, jak najszybciej mogłaś.
-[T.I]! [T.I]!- krzyczał za tobą chłopak.-K-kochanie...- jego głos się załamał.RapMonster:
Twój związek z NamJoonem przepełniony był ciągłymi kłótniami, wytykaniem sobie nawzajem wad. To wszystko cię męczyło. Nadal kochałaś chłopaka, ale nie mogłaś dłużej tego ciągnąć.
-NamJoon... Musimy porozmawiać- zaczęłaś.
-Znów będziesz mi wytykać, jaki to ja jestem beznadziejny? Sorka, ale mam ciekawsze rzeczy do robienia... - po tych słowach z twoich oczu zaczęły lecieć łzy.
-Przepraszam... Kocham cię, ale... musimy to skończyć...- mówiłaś przez łzy.
Raper nie był zachwycony twoimi słowami. Był wściekły. Patrzył na ciebie gniewnym wzrokiem, po czym spłynęła mu po poliku pojedyncza łza.Jungkook:
Tak bardzo kochałaś Jungkooka, a tak bardzo wasz związek się rozpadał. Nie chciałaś zrywać z chłopakiem, ale nie miałaś wyjścia. Nie wytrzymałabyś kolejnej kłótni.
-Kookie... Ostatnio, coś się nam nie układa. Cały czas się kłócimy, ja... Ja nadal cię kocham, ale nie wiem, czy dam radę dalej z tobą być... przepraszam...- powstrzymywałaś łzy, które i tak spływały po twoich policzkach.
Chłopak po twoich słowach wybuchł płaczem. Było mu tak bardzo przykro. Nie chciał dopuścić do takiej sytuacji, a jednak. Szybkim ruchem ubrał się i wyszedł z twojego mieszkania.Jin:
Ciągłe kłótnie i pretensje doprowadzały cię do szału. Nie raz, gdy już zostałaś sama, płakałaś w poduszkę. Nie mogłaś tego ciągnąć dłużej, chciaż nadal kochałaś Jina.
-Nie krzycz już na mnie!- płakałaś, a twój głos drżał.- Kocham cię, ale ja już nie mogę... Musimy to skończyć... Zrywam z tobą...
Po poliku chłopaka spłynęła łza. Patrzył na ciebie, nie wierząc w słowa, które powiedziałaś.V:
Wszystkie obietnice, czułe słówka i piękne chwile nie miały już żadnego znaczenia. Bardziej zauważalne były wady, kłótnie i drobne błędy. To wszystko bolało. Tak bardzo bolało. Twoje serce cierpiało nadal, kochając Taehyunga.
-Tae... Kocham cię, tak bardzo Cię kocham, ale niestety musimy to skończyć... Już dłużej nie zniosę tych kłótni...- chłopak spojrzał w twoją stronę, powstrzymując łzy.
-[T.I]... Ja też cię kocham i przepraszam... że byłem taki beznadziejny...J-Hope:
Kłótnie, kłótnie, kłótnie. Same kłótnie, które doprowadzały cię do płaczu. Kochałaś Hoseoka, ale nie mogłaś dłużej wytrzymać.
-Hobi... Przepraszam, ale musimy to zakończyć... Kocham cie, ale ja już nie wytrzymam tych kłótni...
Wybuch płaczu chłopaka jeszcze bardziej cię zasmucił, ale niestety, nie miałaś wyjścia, musiałaś odejść.:'))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
No hej!
Pisałam, że ten maraton będzie krótki!
Jestem dumna z tych reakcji! Udało mi się! Myślałam, że wyjdzie to gorzej!
Mam nadzieję, że spodobały wam się reakcje! ^^
Do zobaczenia gwiazdeczki! ^^ ♡
CZYTASZ
Reakcje BTS [ZAKOŃCZONE]
RandomJaka byłaby reakcja BTS jakby cię spotkali, jakbyś wyznała swoje uczucia? Tu znajdziesz prawdopodobne reakcje Zapraszam! [Uwaga! Ja wiem, że to jest rakowe, ale trzymam to tylko dla sentymentu.]