3

149 10 5
                                    

-Те защо не се храниш и защо ме излъга, че се?- притеснено попита Дехюн.

- Не мога. Просто имам чувството, че ако лапна нещо после ще го върна.- Те и отвърна като я погледна.

- Добре, но това което правиш, не е правилно.–  тя скръсти ръце и отвърна на погледа му.

- Те вече ще следя дали се храниш.– отстрани се обади Юнги.

-Ако можем и ние ще го наглеждаме!- допълни и Куки.

В първия момент момчетата не си говореха, но на път към тях започнаха да се опознават. Те остана в болница за тази нощ заедно със сестра си, на сутринта щеше да бъде изписан.

На сутринта....

Розовокосия младеж се събуди от сутрините лъчи. Изправи се леко и видя сестра си, която все още спеше в страни до него. Огледа се.... Бе забравил, че се намира в болницата.

Изведнъж сестра му се размърда. Тя стана, изпъна се нагоре и потърка сънено очи. След това погледна към Те. Усмихна му се лъчезарно и го прегърна.

След минути влезе и доктора казвайки, че вече Те може да си ходи. Той се оправи и заедно със сестра си тръгнаха към дома си.

На път за там се срещнаха с Юнги, Джимин и Джънгкук. Усмивката на Те отново си намери място на лицето му като видя малкия Кук пред себе си.

-Някой е изписан от болницата.– щастливо каза Юнги прегръщайки внимателно приятеля си.

- Да!– Те отвърна със същата щастлива нотка в гласа и прегърна най-близкия си човек след сестра му. Бе щастлив от това, че вече се запознава с момчето, което харесва от толкова време.

-Радвам се, че си добре Техьонг.– щастливо и с усмивка се приближи Куки до по-голямото момче. Хвана го за ръката и двамата се здрависаха.

-Те.– каза сестра му.– Хайде да тръгваме.

- Добре. Юнги после ще ти пиша. И на вас също.– помаха за чао и отиде при Дехюнг, която го чакаше малко далеч от тях, защото се бе загледала в едно момче, малко по-голямо от нея. Това беше новия им съсед. По който тя явно си пада.

Те и Дехюнг се прибраха и тях. Там сестрата на Те веднага започна да готви нещо, а момчето реши да се качи в стаята си. Когато се качи той влезе в банята, изми се. След това се обляка и слезе при сестра си. Тя бе сложила храната на масата и те започнаха да се хранят.

През това време Юнги, Чим и Куки се опознаваха. Юнги опознаваше най-вече Чим, а Куки стоеше от страни и ровичкане нещо в телефона си. По скоро.... чакаше Те да му пише. Бе тайна, дори от Джимин, че Кук също изпитваше чувства към ТеТе.
Но не смяташе да крие това повече. Щеше да каже поне на най-добрия си приятел, а именно на Чим.

Започна да се стъмва и момчетата решиха да се прибират. Както винаги Кук реши да се прибере сам. Джимин му предложи да го изпрати, но той отказа. Юнги пък предложи на Чим до го изпрати, а той прие на драго сърце. Те се разделиха и тръгнаха по домовете си.

По пътя Кук се оглеждаше в красивото небе покрито с много звезди. Това бе едно от любимите му неща вечер. Не че имаше много. Бе скромен човек, но целящ се нависоко....
Изведнъж телефона му извибрира карайки го да спре с гледането на звездите.

Хей хей!Ето я новата глава.  Надявам се да ви е харесала. Изразете мнение ако искате.❤❤❤❤ KPOPfan1997

Be mineWhere stories live. Discover now