8

93 8 0
                                    

Вървяха в една посока и Джин веднага забеляза една закусвалня. Бързо се втурна към нея, а Джун вървеше точно зад него.

- Джини... по-бавноооо....– Джун се извика тихо карайки гаджето си да се обърне.

Джин го погали по бузата и след това го целуна по нея. Това не остана незабелязано от Тае и Кук, които сега бяха червени като домати. Двамата се спогледаха за секунда, две и веднага извърнаха погледи.

Сестрата на Тае пък весела от това, което е видяла се усмихна и също целуна Хоби по-бузата. Той я прегърна и те останаха така докато вървяха към заведението за бързо хранене.

На Кук много му се искаше в този момент да прегърне Тае, но бе търпелив и не го направи. Чакаше до утре.... Утре когато ще признае чувствата си, защото вече е сигурен, че са истински.

След като всички се наядоха, всеки пое в различна посока. Вече бе станало следобяд и Тае и Дехюн трябваше да се оправят за довечера. Така и направиха след като се прибраха.
Тае се обляка с почти ежедневното си облекло. Черни накъсани дънки и бяла риза, а сестра му бе много красива. Носеше много светлосиня рокля и сини обувки. Тя не обича да ходи на токчета.... Та...

Преди двамата да се облекат бяха направили вечерята. И когато бяха готови зачакаха Хоби да дойде. Добре, че той също беше бърз, иначе щяха да ядът студена храна.(хаха😂)

Хоби потропа на вратата и Де отиде да му отвори. Като го направи тя го прегърна силно.

-Много си красива Де!

-Мерси Хоб... И ти си много хубав.– тя не спираше да го оглежда...

Хоб бе облечен с тесни сини дънки, черна тениска и кецове. Тае също го поздрави и той влезе у дома на приятелката си и може би на новия си приятел.

Де го опъти къде е кухнята и Хоби отиде в нея. Седна на стола, а Тае отсреща му. Той започна лека полека да му задава един по един въпрос.

- Хоби на колко си?- Тае погледна и зададе първия си въпрос.

За Хоби това е нормално... Не че е имал приятелка и преди, но ако и той имаше сестра преживяла толкова много, щеше да се държи по-същия начин.

-На 20 години съм.- спокойно му отвърна той и видя как Де му носи храна.

Така въпрос след въпрос и отговор след отговор. Ядене, пиене(не алкохол) и смях. Някой въпроси бяха задавани на шега други ей така, но Тае наистина хареса Хоби, а Де се радваше, че брат ѝ е харесал новото и гадже.

Вечерята свърши и Де изпрати Хоби до вратата. Целунаха се за довиждане и тя веднага се качи в стаята си, но преди това целуна Тае по бузата и му благодари. След това го прегърна и тръгна нагоре по-стълбите, а колкото до Тае....
Той легна на дивана и се замисли за утре...

Здравейте! Ето я новата глава. Щях да я кача още снощи,но решихме да е днес. Надяваме се да ви е харесала. Обичаме ви!❤❤ KPOPfan1997

Be mineWhere stories live. Discover now