Извади устройството от джоба си и го погледна. Видя, че майка му го търси. Дръпна зелената слушалка и заговори.
-Къде си? Защо още не си се прибрал?
- Идвам си. Почти съм до нас.– измърмори ядосано.
-Хайде по-.....
– Чао!
Джънгкук веднага прекъсна майка си и затвори. Прибра телефона си и продължи по пътя си.
А докато Кук вървеше към тях при Те не бе по различно. Само където той, вървеше към стаята си, преял и готов да заспи само като подуши възглавницата си. Преди това каза на Дехюн едно "лека", тя също му го каза и след това тръгна да изкачва стълбите. Внимавайки да не се препъне в собствените си крака.Когато стигна, отвори вратата, влезе и я затвори. Тръшна се на леглото. Започна да се върти.... а дори не знаеше защо!? Имаше си много причини, но едно е сигурно.... Прави го зареди Джънгкук. Радваше се за първи път от толкова време, радваше се че най-накрая се запозна официално с него.... С човека, който харесва от толкова много време.
Те реши, че е крайно време и да му пише. Стана от леглото и си взе телефона. Намери Джънгкук и му писа.Техьонг:
Здравей!~Той зачака да види дали Кук ще му отговори. И след минута, две стана това.
Джънгкук:
Здр~~Радостта отново се появи. Те се усмихна широко и започна да пише.
Техьонг:
Какво си правиш?Джънгкук:
Прибирам се. Ти?Техьонг:
Още ли не си се прибрал. Малчо хайде по-бързо!Джънгкук:
Спокойно де! Аз вече съм пред нас.Техьонг:
Предполагам трябва да те оставям...Джънгкук:
Кой каза това? Ако може не ме, защото и без това ми е много скучно.Техьонг:
Наистина?Джънгкук:
Дап!Техьонг:
Добре Куки: <3Джънгкук:
°*° Те....Техьонг:
Дааа...Джънгкук:
Искаш ли утре да излезем? °*°Те не можеше да повярва на написаното. Толкова се зарадва, че чак извика "ДА" от щастие, но за да изглежда по нормален се успокои и отново се записа.
Техьонг:
Съгласен. Към колко и къде?Джънгкук:
Към да кажем 11:00 и ако искаш в парка.Техьонг:
Добре! Ще те чакам там.Джънгкук:
Добре.И при двамата имаше щастлив момент. В този миг сърцата им препускаха. Не можеха да повярват, че най-накрая ще си говорят заедно, ще се смеят заедно, ще се гледат.... Всичко това ще го правят заедно! И най-важното..... ще бъдат сами.
Техьонг:
Ами щом ще се виждаме тогава аз ще лягам, за да стана навреме.Джънгкук:
Добре и аз.Техьонг:
Лека Куки! <3Джънгкук:
Лека Те! <3Двамата легнаха с усмивка на лицето.
Ето я новата глава. Надяваме се да ви е харесала. Обичаме ви и който е навън да внимава,че неска е страшно😂😂.KPOPfan1997
YOU ARE READING
Be mine
Fanfiction- Секси тяло..... Каза Юнги като обарваше Джимин, който беше паднал върху Юнги. - Какво направи? Защо не внимаваш? Сега целия съм полят с кола. Извика се с цяло гърло Джънгкук. Тае го бе улял с колата си. Не е искал нарочно, но като е влюбен всичко...