(prosím přečtěte si dolní část)
Ahoj!! Jmenuji se Angelika Smith. Je mi 15 let. Ve škole oblíbená nejsem. Spíš mě šikanují, ale už jsem se s tím smířila. Poslouchám pop. Ráda kreslím, maluju, zpívám, tancuju a hraju fotbal. Miluju ho!
Tátu nemám. Nebo jakože mám, ale jako tátu ho neberu. Mamka umřela na autonehodu takže tady mám už jenom bráchu a tetu z Česka. Já žiju v Norsku. Za chvíli se budu stěhovat.
Jediný co o tom městě vím, je to, že tam bydlí ti Marcus a Martinius, nebo jak se to jmenujou. Moc je neposlouchám, ale že by mi vadili, to taky ne. Prostě je nějak ignoruju. Kluka jsem nikdy neměla a ani mít nebudu. Všichni mě nesnáší.
Norštinu ovládám dobře. Jsem z Česka, ale od mých 7 let žiju v Norsku. Odstěhovali jsme se sem v roce 2009. Mamka umřela před rokem. Řezala jsem se, ale zjistila jsem, že mi jí to nevrátí, tak už to nedělám.
Mám jednoho psa. Je to pomeranian. Jmenuje se Jiff. Jsou mu 2 roky. Dostala jsem ho k patnáctinám. Když jsem ho dostala, tak mu byl rok a půl.
Mobil mám IPhone 6s. Notebook MacBook pro. Na YouTube natáčím covery a svoje vlastní písničky. Jen kdyby jste si říkali, kde na to beru peníze. Navíc jsme něco zdědili po mamce a brácha mi to nechal, že já si nevydělávám a on jo, tak prý ať si to vezmu. Jsem mu za to fakt vděčná.
Hraju na kytaru a klavír. S hudebkou jsem nikdy neměla žádnej problém. Nikdy jsem se neučila. Pamatuju si to z hodin. Ale říkají mi 'Nerdie' . Idioti. Ale to jsou moje takové nejzajímavější informace a vrhneme se na samotný příběh.
TAK JO LIDIČKY.. MÁME TU NOVÝ PŘÍBĚH.. JÁ VÍM, JÁ VÍM. TAMTEN JSEM NEDOPSALA, ALE PROSTĚ SE MI NĚJAK NELÍBIL. DNES VÁM SEM JEŠTĚ HODÍM JEDNU KAPITOLU. NA DVĚ KAPITOLY DENNĚ SI NEZVYKEJTE. BUDE SPÍŠ 1 ZA 2-3 DNY. POKAŽDÉ, KDYŽ SE STANE NĚCO ZAJÍMAVÉHO, TAK VÁM TO SEM HODÍM.
<< Měli jsme češtinu a máme na ní super učitelku. Zároveň máme ve třídě kluka, kterej je fakt idiot, ale to je jedno. Furt otravuje pár holek že třídy. Holky to řekly učitelce a ona na to ,,Hele (jméno kluka) jestli se ti (jméno holky) tak líbí, tak jí to řekni normálně a ne tímhle způsobem." A na holku ,,hele (jméno holky) to je tak, když se chlapcovi dívka líbí a on se bojí jí to říct normálně" všichni záchvat smíchu a ten kluk a ta holka zrudli.. sice vás to nikoho nezajímá ale to je jedno>>
Xx Petra xX
❤❤❤
ČTEŠ
I will NEVER let you go [ Marcus & Martinus FF ]
Fanfiction,,Miluju tě navždy. Nikdy tě nenechám jít. Slibuju" hmmm a já jsem byla naivní a věřila mu to. Teď sedím v letadle, vytahuju balíček dalších kapesníků, a letím pryč. Daleko od všeho.