Dozvěděla jsem se třeba to, že ani jeden nemají holku. Že má rád Zaru Larsson (fakt nevím jak se to píše. Sorry jako. 😂) A takové základní informace, ale to vůbec není důležitý. Šla jsem se vysprchovat. Docela mě děsí to, že v koupelně mají obří okno bez záclon. To je fakt na palici..
No nic.. hodila jsem přes okno ručník.. a je to!
...........................................................................................
Vytáhla jsem ze skříně svůj oblíbený outfit. To jsou šedé džíny a fialový crop top s nápisem MORNING PRINCESS. A šla jsem se najíst.
,,No to jako proč mi tohle neřekl?! Vážně dnes vydali nový album a nic mi neřekne..?" Bože.. to je teda kamarád.. no jo no..
Jen tak kdyby vás to zajímalo, což nezajímá ale to je jedno. K snídani jsem měla ananas. Postla jsem to na instagram a Marcus mi tam hned napsal komentář.
,,💔😔😶" Wtf? To jako co je? Mu hráblo či co?
,,Hráblo ti? 😍😱"
,,Snědla jsi mi kámoše..😂"
,,Aha.. už chápu 😂 tak to sorry no.."
Tak super 😂 to je fakt idiot..
Píp...
MACII 💞💕 : Ahoj.. nechceš se někdy sejít? Chci ti něco říct.
Angi 🌈💥 : Ahoj. Jo klidně. Začínám se bát. Tak kdy půjdeme??
MACII 💞💕: Třeba dnes před tvým domem v 15:30?
Angi 🌈💥 : Tak ok. Budu tě tu čekat. Zatím ahoj. 💕
MACII 💞💕: Ahoj.
Choval se fakt divně. Počkat.. kolik mám času?? Cože? Deset minut? ...
Rychle jsem se nachystala a když jsem se dolíčila, tak zazvonil zvonek.
Vzala jsem si klíče a běžela otevřít. Stál tam v celé své kráse. Počkat..Co?
,,Ahoj." Usmála jsem se na něj.
,,Ahoj." Woow, on mě dokonce i obejmul. Hmm.. bylo by to normální, kdyby se před chvílí nechoval tak divně.
,,Tak chceš jít dovnitř, nebo půjdeme ven..? Nebo tu snad chceš jen tak stát?"
,,No jako venku se to asi ,,vyřeší" nejlíp." Na slovo vyřeší naznačil prsty uvozovky.
,,Tak dobře, jen si zajdu pro boty."
,,Počkám tady." Usmál se. Bože konečně se usmál. On je fakt dokonalej.. Ne.. co to tu melu??
Když jsem si vzala boty, tak jsem šla zase za ním. Nečekaně..
Pohled Marcuse :
,,Tak jsem tu." Usmála se na mě. Bože takhle jí to už vůbec nedokážu říct. Je prostě dokonalá. Musím se ovládat, musím se ovládat..
,,Jo, tak kam jdeme?"
,,No nechceš jít třeba na zmrzlinu?" Zeptala se mě tím svým mega rozkošným hlasem.
,,Jo klidně."
...........................................................................................
,,Já to zaplatím"
,,Na to zapomeň, zaplatím si to sama, nebo to zaplatím i tobě."
,,No tak to vůbec ne." Řekl jsem a rychle zaplatil.
,,No tak teda děkuju." Usmála se a začala se červenat.
,,Ty se červenáš.!"
,,Hmmm dobrý vědět.." řekla trošku uraženě. Tak to jsem nechtěl.
,,Ale notaak. Já jsem to tak nemyslel. Náhodou to bylo roztomilý." Bože já jsem debil. Co jsem to za vypustil z pusy?
,,Tak super no." Zasmála se.
..........................................................................................
,,Tak co tě trápí?"
,,No...Ehm...No..."
,,Neboj, mně můžeš říct všechno a když budeš chtít tak to nikomu neřeknu. Čestný skautský." Zasmála se.
,,Ty jsi skautka?" Vyvalil jsem oči.
,,No.. jo.."
,,OMG, tak mi něco řekni. Nějaký příhody nebo tak.."
,,No..Takže třeba jednou jsme šli do lesa..........." Takhle ještě vyprávěla dál a já jsem se zase nedostal k tomu, k čemu jsem chtěl. Super.
.......................................................................................
,,No a co jsi mi teda chtěl říct?"
,,No... Že..........
___________________________________________
Co myslíte že jí řekne? Myslím si, že všichni řekněte tu stejnou věc, ale.. můžu tam dát něco jinýho.. 😁
Mám nachystaných pár věcí co tam dám a myslím, že pokud to zase nepokazím, tak to bude dobrý. 😁
Jak se vám líbí kluků nový album? Já ho miluju a prostě jsou tam ty nejlepší písničky. Ale bohužel tam není Without you, ale to už je jedno no..
💞💞💞💞💞
Xx Petra xX
ČTEŠ
I will NEVER let you go [ Marcus & Martinus FF ]
Fanfic,,Miluju tě navždy. Nikdy tě nenechám jít. Slibuju" hmmm a já jsem byla naivní a věřila mu to. Teď sedím v letadle, vytahuju balíček dalších kapesníků, a letím pryč. Daleko od všeho.