Pohled Angeliky :
Je mi jedno, jestli si o mně teď budete myslet, že jsem nějakej psychopat.
Marcuse miluju, tak jenom chci, aby si uvědomil, že o mě může přijít. Snad si uvědomí, jaká je Anina kráva.
Nejsem ten typ holky, co prostě na každýho nadává. Anina je jedinej člověk, na kterýho nadávám. Ona je prostě.. jiná.. ve špatným smyslu.
Jenom chci Maruse varovat, to je vše. Nikdy s klukem nevydržela dýl než týden. Prostě jak si ho dotáhne do postele, pak je konec. GAME OVER.
Marcuse už má ve hře, snad to neskončí jako u těch 100 předešlých. Nevím, co jí na tom baví.
No.. ale vraťme se do přítomnosti. Marcus u mě chvilku bydlí, než se plně uzdravím. To nemusel, ale když chtěl.. Bránit mu v tom nebudu, kdo by doma přece nechtěl Marcuse Gunnarsena, že?
Božeee.. co to tady tak voní? Lívance.. O.MŮJ.BOŽE.! On ví co mám nejradši. Lívance forever. Někdo je forever alone, někdo forever meloun, ale já jsem.. FOREVER LÍVANEC. (😂)Nějakej problém?
,,Dobré ránko. Jak ses nám vyspala?" Usmál se na mě Mac a položil mi tác se snídaní na noční stolek. Bože, já ho tak miluju.
,,Ahoj. Jo, super. Jak jinak, když jsi u mě doma.." uchechtla jsem se.
,,Ego up" zasmál se Mac.
,,Jak dlouho ti to trvalo? HODINU? Mně by to trvalo tak DEN. Nemusíš se takhle dělat s mýma snídaněma."
,,Ale já chci. A.. trvalo mi to taak.. MINUTU? Nebo SEKUNDU? No prostě mě to bavilo tak, že to uteklo rychle." Usmál se na mě. ,,Teď už to ale sněz. Ať ti to nevychladne." Usmál se.
Bože. Jak jsem se na něj vůbec mohla zlobit?
Proč jsem zvýraznila slova
HODINA
DEN
MINUTA
SEKUNDA
??
Na první pohled obyčejná podstatná jména a zároveň jednotky času. Za jeden DEN jsem poznala jeho. HODINU po tom, co mi řekl že má holku jsem skončila v nemocnici. MINUTU mu trvalo, než si uvědomil, co způsobil. SEKUNDU mi pípal přístroj který naznačuje, že umíráte. Naštěstí mě zachránili.
Vše se může změnit ze DNE na DEN, z HODINY na HODINU, z MINUTY na MINUTU, ale bohužel i ze SEKUNDY na SEKUNDU. Můžete přijít o své blízké. O cokoli.
ČTEŠ
I will NEVER let you go [ Marcus & Martinus FF ]
Fanfiction,,Miluju tě navždy. Nikdy tě nenechám jít. Slibuju" hmmm a já jsem byla naivní a věřila mu to. Teď sedím v letadle, vytahuju balíček dalších kapesníků, a letím pryč. Daleko od všeho.