Vzbudila jsem se na zvuk mého budíku. Zrovna dohrával refrén písničky One Flight Away od M&M.
Dnes jdu NAPOSLEDY DO TÝHLE ŠKOLY!!
Já jsem tak neskutečně šťastná. Sice nevím, jak to bude na střední, ale horší než tady to určitě nebude. NIC horšího už být nemůže. A nebo jo? No to je jedno. Co bude bude.
Odhodlala jsem se vstát ze svojí měkké postele a šla jsem ke skříni s oblečením. Vytáhla jsem černý Adidas croptop a šedé džíny. Vlasy jsem si dala do drdolu. Vyčistila jsem si zuby, dala si řasenku a lesk na rty. Mohla jsem skoro vyrazit.
Vzala jsem si jablko a šla jsem. ,,Sakra kde mám ty klíče?" Zaklela jsem si pro sebe. Kde by mohly být? Asi tam kam jsi je dala. Nenávidím svoje svědomí.
Po půlhodinovém hledání jsem je našla. Byly v kapse u mojí bundy co jsem měla na sobě. Jako jinak jsem normální? Ne. UŽ DRŽ HUBU SVĚDOMÍ!
,,Super, jdu pozdě." Povzdechla jsem si. Měla jsem 10 minut do začátku vyučování. Běžela jsem. Hodně rychle. Přišla jsem do třídy a zazvonilo na hodinu. Sice dnes dostáváme vysvědčení, ale budeme podepisovat ty kraviny o bezpečnosti.
:
:
<< Two Hours later >>
Šla jsem domů se super pocitem. V devátý třídě mít jednu dvojku? Myslím že dobrý. Dnes mám odjíždět. Tak neskutečně se těším. Můj život možná dostane smysl.
Do svého fialového kufru jsem si sbalila oblečení. To co nebudu už nosit jsem dala do pytle. Ten jsem později odnesla do takového 'bazaru' v našem městě. Doma jsem si sbalila ještě dekorace, povlečení a tak dále. Všechno jsem měla sbaleno. Už jenom Jiffovy věci.
<< One Hour later >>
Právě sedím v autě a taxi mě veze do Trofors. Vedle mě na sedačce je Jiff v přepravce. Spokojeně si spí. Je to andílek. Bohužel ho ale všude musím nosit, ale pořád spí, tak je to v pohodě.
Vzpomínám na všechno. Jak se choval táta, jaká byla mamka a kdy uvidím bráchu.
TAKOVÁ KRATŠÍ, ALE SNAD SE BUDE LÍBIT. ❤
Xx Petra xX
❤❤❤
ČTEŠ
I will NEVER let you go [ Marcus & Martinus FF ]
Фанфик,,Miluju tě navždy. Nikdy tě nenechám jít. Slibuju" hmmm a já jsem byla naivní a věřila mu to. Teď sedím v letadle, vytahuju balíček dalších kapesníků, a letím pryč. Daleko od všeho.