Camp (part 4)

29 11 0
                                    

O Yugyeom μπήκε μέσα και είδε την Diana να χαζεύει στο κινητό της...

D:"Τι θες εσύ εδώ"

Αυτός πήγε και έκατσε δίπλα της και άρχισε να την πλησιάζει. Η Diana είχε μείνει γιατί δεν ήξερε τι ακριβώς ήθελε να κάνει ο Yugyeom. Εκείνη την στιγμή ήταν έτοιμος να την φιλήσει. Ξαφνικά η Eri πήγε προς την σκηνή φωνάζοντας την Diana.

E:" Dianaa"

Μπήκε μέσα και τους που ήταν έτοιμοι να φιληθούν. Ο Yugyeom αφού κατάλαβε ότι η Eri είχε μπει μέσα έκανε έναν μορφασμο, απομακρυνθηκε από την Diana, σηκώθηκε όρθιος, είπε καληνύχτα στα κορίτσια και βγήκε έξω.
Η Eri πλησίασε την Diana...

E:"Τι έγινε;;; Σε φηλησε;;;;;"
D:"Εε.. Τι;;; Όχι. Πας καλά για πιο λόγο να κάνει  κάτι τέτοιο. Μην λες βλακιες. Τέλος πάντων πάω έξω να πάρω λίγο καθαρό αέρα"
Ε:" Καλά, καλά ότι πεις, αλλά να ξέρεις αυτή η συζήτηση δεν τελειώνει εδώ" της είπε και γέλασε, η Diana γέλασε και αυτή και βγήκε έξω.

Η Diana βγήκε έξω και είδε τον Yugyeom να κοιτάει προς την λίμνη. Ο Yugyeom άκουσε έναν θόρυβο και κατάλαβε ότι κάποιος βρισκόταν πίσω του, γύρισε και αντίκρισε την Diana. H Diana άρχισε να τον πλησιάζει...

D:"Ήθελες να μου πεις κάτι πριν" τον ρώτησε η Diana και εκείνη την στιγμή η κατάσταση ήταν λίγο άβολη.
YG:"Όχι άστο δεν ήταν κάτι σημαντικό"
D:"Οκ... Τότε εγώ φεύγω γιατί έχει πάει αργά και νυστάζω"
YG:"Οκ καληνύχτα..."
D:"Καληνύχτα"

Ο Yugyeom παρατηρούσε την Diana που έφευγε, φαινόταν πολύ σκεπτικός. Ξαφνικά άρχισε να περπατάει με γρήγορα βήματα για να την φτάσει,την έπιασε από το χέρι, την τράβηξε κοντά του, την γύρισε προς το μέρος του και την φίλησε... Η Diana είχε μείνει και δεν ήξερε τι να κάνει εκείνη την στιγμή. Έτσι τον έσπρωξε από κοντά της και απλά είχαν μένει και κοιταζοντουσαν για μερικά δεύτερα, μέχρι που η Diana σπάει την ησυχία...

D:"Πρέπει να φύγω η Eri θα με ψάχνει..." είπε και έφυγε γρήγορα

Μπήκε μέσα στην σκηνή κι είδε την Eri η οποία είχε δεξ όλα όσα έγιναν και είχε μείνει να την κοιτάει.

Ε:"Οοοοοοοοοοοο!!!!! OMG!!! Σε φίλησε!??!?!!!"
D:"Τώρα απλά θέλω να πέσω για ύπνο δεν νοιώθω καλά, θα σου πω αύριο. "
Ε:" Οκ σε αφήνω να κοιμηθείς τώρα, αλλά αύριο δεν την γλιτώνεις θα μου πεις όλα όσα έγιναν με λεπτομέρειες"

Τα κορίτσια έπεσαν και τα 2 για ύπνο

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Την άλλη μέρα το πρωί ο JB και ο Jinyoung μαζί με τον κ. Harry ξύπνησαν πρώτοι από όλους και ετοίμασαν πρωινό για όλους. Μετά από λίγο ξύπνησε και ο Mark με τον Youngjae.

"Άρωμα από Κορέα (Greek Got7 Story) Where stories live. Discover now