Αφού όλοι τελείωσαν το βραδινό τους είχαν πάει και είχαν κάτσει στο σαλόνι και βλέπανε τηλεόραση εκτός από τον Yugyeom και την Diana που είχαν πάει πάνω στα δωμάτια τους και από την Eri που ήταν στην κουζίνα και μάζευε το τραπέζι.
BB:"Παιδιά τι θα κάνουμε; Παντού υπάρχουν φωτογραφίες από την σημερινή ημέρα και υπάρχουν και πολλά κακά σχόλια και για τα κορίτσια" ειπε ο Bambam στα κορεάτικα για να μην καταλάβει η Eri κάτι (μια μικρή παρένθεση για αν τυχών έχετε μπερδευτεί τα αγόρια ξέρουν όλα αρκετά καλά αγγλικά και έτσι μπορούν και συεννοούνται)
JB:" Νομίζω πως τώρα δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι. Εγώ λέω να περιμένουμε μέχρι μεθαύριο που είναι η συναυλία και να τους το εξηγήσουμε"
JY:"Ναι νομίζω πως ο JB έχει δίκιο"
BB:" Παιδιά εγώ πάω πάνω να δω τι κάνει ο Yugyeom " είπε ο Bambam και σηκώθηκε από τον καναπέ και ανέβηκε τις σκάλες
YJ:" Θέλω και γω να πάω πάνω στο δωμάτιο μου. Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει; "
J:" Έχουν περάσει σχεδόν 2 εβδομάδες από τότε ακόμα δεν μπορείς να περπατήσεις; "
YJ:" Μπορώ αλλά όχι και τόσο καλά ακόμα και ειδικά στις σκάλες δυσκολεύομαι ακόμα να τις ανέβω μόνος μου"
M:" Ας φωνάξουμε την Eri ουτος η άλλος αυτή είναι που σε βοηθάει συνέχεια και επίσης κανένας άλλος δεν φαίνεται πρόθυμος "Όταν μίλαγε ο Mark η Eri ήταν εκεί και τον άκουγε.
Ε:" Τον βοηθάω συνέχεια εγώ γιατί κάθε φορά που ζητάει βοήθεια κάνεις δεν προσφέρετε και πάντα όλοι κάτι έχετε να κάνετε οπότε δεν έχω άλλη επιλογή" είπε η Eri αλλά στα κορεάτικα όλοι είχαν μείνει και την κοιτάγανε
JY:" Μπορείς και μήλα κορεάτικα;;"
Ε:"Ναι και αρκετά καλά μάλιστα "
J:" Μα πως;;; Και γιατί δεν μα το είχες πει πιο νωρίς; "
Ε:" Όταν ήμουν πιο μικρή είχα πάει με τους γονείς μου στην Κορέα για 2 χρόνια λόγο της δουλειάς τους οπότε αναγκαστικά να μάθω και απλά δεν σας το έχω πει επειδή δεν έτυχε"
YJ:" Καλά νταξει μπορείς να με βοηθήσεις τώρα να πάω πάνω γιατί θέλω να κάνω μπάνιο;"
Ε:" Εντάξει σταματά να γκρινιάζεις πάμε" o Youngjae σηκώθηκε από τον καναπέ και κατευθύνθηκαν προς της σκάλες
JB:" Ααα και παιδιά μην ξεχάσετε ότι αύριο έχουμε την φωτογράφιση έξω στο κήπο"
Ε:" Φωτογράφιση; "
JB:" Ναι δεν σου το έχουν πει; Αυτός είναι επίσης και ένας από τους λόγους που η εταιρεία μας, διάλεξε να έρθουμε εδώ"
Ε:" Όχι δεν το ήξερα μάλλον η Κ Evelin και η Κ Helen ξέχασαν να μου το πούνε"
YJ:" Παρεμπιπτόντως που είναι οι 2 κυρίες και ο κ Harry;"
Ε:" Ο κ Harry θα λείπει για μεριές μέρες γιατί έχει κάτι δουλειές και οι γιαγιάδες έχουν πάει σε μια φίλη τους στο Λονδίνο και είπαν ότι θα μείνουν εκεί σήμερα"Στο δωμάτιο του Yugyeom
BB:" Δεν νομίζεις ότι το παράκανες με τον τρόπος που μίλησες στα κορίτσια πριν. Στο κάτω κάτω δεν φταίνε αυτές"
YG:"Ναι νταξει το παραδέχομαι το παράκανα λίγο"
ΒΒ:" Δεν ήταν λίγο και οι 2 έχουν στεναχωρεθει επειδή πιστεύουν ότι φταίνε εκείνες. Νομίζω πως πρέπει να πας να του ζητήσεις συγνώμη "
YG:" Καλά θα πάω... "Η Diana είχε ξαπλώσει στο κρεβάτι της και κοίταγε το ταβάνι μέχρι που ξαφνικά χτυπάει η πόρτα.
D:"Ποιος είναι; " μετά από λίγο ανοίγει η πόρτα η Diana είχε μείνει έκπληκτη
YG:" Πριν πεις κάτι απλά άκου, συγνώμη για πριν απλά ήμουν πολύ θυμωμένη και ξέσπασα πάνω σου" η Diana δεν είπε κάτι απλά είχε μείνει και τον κοίταγε "Θα πεις τίποτα ή θα κάθεσαι να με κοιτάς; "
D:"Δεν έχω τι να πω γιατί ειλικρινά δεν περίμενα να έρθεις και να μου ζητήσεις συγνώμη και επίσης από ότι έχω καταλάβει δεν με συμπαθείς και πολύ"
YG:" Δεν είναι ότι δεν σε συμπαθώ απλά όταν σε γνώρισα για πρώτη φορά μου είχες σπάσει τα νεύρα "
D:" Αν θυμάσαι καλά και εσύ το ίδιο σε εμένα"
YG:" Ναι αυτό ισχύει. Λοιπόν το λες να αφήσουμε πίσω το παρελθόν και απλά να γίνουμε φίλοι; "
D:" Και γω θα τα ήθελα αυτό "
YG:" Τότε φίλοι; "είπε και της έδωσε το χέρι
D:" Φίλοι"ειπε και της έδωσε και αυτή το χέρι και μετά του χαμογέλασε
YG:" Εγώ λέω να πάμε κάτω στους άλλους τώρα. Τι λες;"
D:" Ναι πάμε"Ήθελα να το συνεχίσω αυτό το κεφάλαιο αλλά θα ήταν τεράστιο οπότε θα τι χωρίσω στα 2 και το αλλά θα ανέβει αύριο (λογικά 😂) Ελπίζω να σας αρεσε και να μην σας φάνηκε πολύ βαρετό 💕💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Άρωμα από Κορέα (Greek Got7 Story)
Hayran Kurguκ. Evelin:"Όταν κοιτάς κάτι με αγάπη πάντα είναι όμορφο" είπε η Κ.Helen καθώς εμείς απλά δεν θέλαμε να παραδεχτούμε ότι αγαπήσαμε αυτούς τους συγκεκριμένους ανθρώπους Η Eri και η Diana δύο κορίτσια από βόρειο Λονδίνο, μια περιοχή που λέγετε Loughton...