Rumors (part 1)

44 10 1
                                    

Αφού η Eri έβαλε την γάζα στο πόδι του Youngjae σηκώθηκε από το κρεβάτι και πήγε να φύγει από το δωμάτιο αλλά πριν προλάβει την σταμάτησε ο Youngjae.

YG: Θα με βοηθήσεις να πάω κάτω. Βαριέμαι και εδώ δεν εχω τι να κάνω; "
Ε:" Ναι θα σε βοηθήσω " του απάντησε" Λες και έχω άλλη επιλογή " μουρμούρισε
YG:" Τι είπες;; "
Ε:" Εε... Όχι τίποτα. Αντε σήκω να πάμε κάτω"

Βγήκαν και οι δύο από το δωμάτιο και η Eri τον βοήθησε να κατέβει τις σκάλες. Όταν κατέβηκαν κάτω πήγαν προς στο σαλόνι που είχαν κάτσει και οι υπόλοιποι, εκείνη την στιγμή είδαν τον Yugyeom και την Diana να μπαίνουν μέσα και κάθονται στο σαλόνι. Υπήρχε μεγάλη σιωπή. Μέχρι που ο Jackson την έσπασε.

J:"Θέλετε να πάμε καμιά βόλτα, βαριέμαι"
BB:"Ναι γιατί όχι, εγώ θα ήθελα να πάμε στο Λονδίνο"
YJ:"Ναι και γω θέλω. Εσείς κορίτσια τι λέτε;"
D&E:"Πάμε γιατί όχι"
JB:"Οκ πάμε αλλά αύριο θα κάνουμε πρόβες γιατί όπως ξέρετε σε μερικές μέρες έχουμε συναυλία"
J:"Εντάξει" είπε ο Jackson και όλοι οι υπόλοιποι Got7 συμφώνησαν
JY:" Οπότε συμφωνούμε άλλοι σωστά; " όλοι κούνησαν καταφατικά το κεφάλι τους
JY:" Ωραία τότε πηγαίνετε όλοι να ετοιμάστητε και τα λέμε σε κανένα μισάωρο εδώ. Επίσης παιδιά να βάλετε μάσκες και καπέλα για να μην μπορεί να σας αναγνωρίσει κάνεις"

Όλοι σηκώθηκαν και πήγαν στα δωμάτια τους εκτός από την Eri και τον Youngjae που φύγαν  τελευταίοι για ο Youngjae δεν μπορούσε να ανέβη μόνος του πάνω και η Eri ήταν η μόνη που τον βοήθησε. Όταν όλοι ετοιμάστηκαν κατέβηκαν κάτω και πήγαν στο βανακι, οδηγούσε η Diana και δίπλα της κάθισε ο Yugyeom και οι άλλοι κάθισαν πίσω. Μετά από σχεδόν μισή ώρα φτάσανε στο Λονδίνο σε ένα πανέμορφο πάρκο, κατέβηκαν από το αμάξι και πήγαν και έκατσαν στα παγκάκια που υπήρχαν εκεί.

M:"Ποιος θα πει να πάρει καφέ;"
BB:"Ας πάει ο Yugyeom και η Diana"
D:"Τι γιατί να έρθει αυτός μαζί μου και να μην έρθει κάποιος άλλος ας πούμε η Eri;"
BB:"Η Eri θα κάτσει με τον Youngjae να τον βοηθήσει γιατί όπως ξέρεις δεν μπορεί να περπατήσει καλά" ο Bambam έκανε νόημα στην Eri και αυτή κατάλαβε τι ακριβώς ήθελε να κάνει είναι ο Bambam
E:" Ναι εγώ  θα κάτσω εδώ πηγαίνετε εσείς οι δύο "
YG:" Πρέπει οπωσδήποτε να πάνε εμείς οι δύο γιατί να μην πάει κάποιος άλλος; "
BB:" Ποιος άλλος να πάει; Οι άλλοι έχουν φύγει και παίζουν μπάλα η Eri με τον Youngjae δεν μπορούν και άμα πάω εγώ μόνος μου θα χαθώ σίγουρα "
YG:" Καλά καλά φτάνει, θα πάω εγώ με την Diana"
D:"Οκ, πάμε τότε"

Ο Yugyeom και η Diana πήγαν στην πιο κοντή καφετέρια που υπήρχε, μπήκαν μέσα, παράγγειλαν τους καφέδες και περίμεναν. Η Diana πρόσεξε ότι υπήρχαν μερικά κορίτσια λίγο πιο πέρα που τους κοίταζαν συνέχεια και ότι τους έβγαζαν φωτογραφίες αλλά δεν ήταν σίγουρη οπότε δεν είπε τίποτα στον Yugyeom. Απλά πήραν τις καφέδες και έφυγαν. Πήγαν στους υπόλοιπους, όλοι να παίζουν και να τρέχουν σαν 5χρονα ειδικά ο Jackson 😂 και ο Youngjae με την Eri να κάθονται στο παγκάκι να συζητάνε για διάφορα θέματα και να βγάζουν φωτογραφίες το τοπίο και τους άλλους που κάνουνε βλακιες. Η Diana πήγε και έκατσε δίπλα τους ενώ ο Yugyeom άφησε τους καφέδες και πήγε στους υπόλοιπους.

"Άρωμα από Κορέα (Greek Got7 Story) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz