Camp (part 5 Last Part)

43 10 0
                                    

Την επόμενη μέρα τα παιδιά βρήκαν την Eri και τον Youngjae να κοιμούνται ενώ η Eri ξύπνησε εξαιτίας της Diana φυσικά. Την σκουνταγε για να ξυπνήσει.

Ε:"Έλα ρε τι έγινε;;" μουρμούρισε η Eri, κοιτάζοντας με ένα μάτι.
D:"Μας ψάχνουν κάτι εξωγήινοι και είπα να σε ξυπνήσω για να μην σε φάει, αλλά τελικά έπρεπε να σε ξυπνήσω έπρεπε να σε είχα αφίσει να σε φάνε" είπε γυρίζοντας τα μάτια της, λέγοντας ειρωνικά
Ε:" Ασε με ρε"είπε με ναζί

Ο Bambam και ο Jackson άρχισα  να πετάνε πετραδάκια στον Youngjae για να ξυπνήσει.
Ο Yugyeom τον τράβηξε με δύναμη από το χέρι και τον έριξε κάτω.

YJ:" Κάτσε ρε βλακα μόλις ξύπνησα"
Μ:"Παντός για 2 χαμένους στο δάσος μια χαρά βλέπω ότι κοιμηθηκατε και οι 2 σας"

Τότε και οι τέσσερις ξέσπασαν στα γέλια αλλά ο Youngjae είχε ένα σοβαρό μορφασμο στο πρόσωπο του. Ο Yugyeom του έδωσε το χέρι του για να τον σηκώσει.

YJ:" Μισό όχι, όχι. Έχω χτυπήσει το πόδι μου" έσφιξε τα δόντια του
YG:" Οπ. Συγγνώμη έλα να σε πάρω στους ώμους μου τότε"

Στο δρόμο για το Camp η Diana τους ανέφερε ότι έχουν ετοιμάσει όλα τα πράγματα τους εκτός από την Eri.

E:"Τα δικά μου;;" Ποτέ θα προλάβω;"
D:"Τα έχω φτιάξει εγώ! Και του ο Youngjae ο Mark με τον Jinyoung"
YJ:"Τουλάχιστον δεν τα έφτιαξε ο Bambam με τον Yugyeom"
BB:"Γιατί καλέ;"
YG:"Μία χαρά θα το κάναμε" φώναξε και άρχισε να γελάει.
YJ:"Όταν ήμασταν στο Busan μου είχατε βάλει ένα ψεύτικο ποντίκι μέσα..."
ΒΒ:"Και χεστηκες πάνω σου όταν το είδες"

Τότε ο Tae τους πλησιάζει χαμογελώντας.

Τ:"Το έχουμε κάνει και εμείς αυτό στον Jhope"
D:"Τι κάνει αυτή η ψυχή;"
Τ:"Καλά είναι, είναι με τους άλλους στο Seoul και ετοιμάζονται για το came back"
E:"Εσείς πότε θα φύγετε;"
Τ:"Σε 3 μέρες. Σε 1 μήνα πρέπει να έχουμε βγάλει το album"

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Η ώρα πέρασε πολύ γρήγορα ενώ τα παιδιά ήταν είδη στο Van.

κ. Η:"Δεν είναι πολύ αργά θα προλάβουμε να φάμε μεσημεριανό" είπε μαι συνέχισε να κοιτάει τον δρόμο
JB:"Ποπο! Ζαλίστηκα" είπε στο Jinyoung στα Κορεάτικα
JY:"Ναι ισχύει όταν πήγαμε δεν είχε τόσες πολλές στροφές"
Μ:"Εσύ κοιμοσουν. Οπότε που να θυμάσαι"

Τα παιδιά αφού έφυγαν, έφτασαν στο σπίτι πίσω στο βόρειο Λονδίνο. Πήραν τις βαλίτσες τους και κατευθύνθηκαν προς τα δωμάτια τους αφού πρώτα ο κ. Harry τους είπε ότι αυτός και οι 2 κυρίες έπρεπε να πάνε για ψώνια. Τότε τα παιδιά χωρίς δεύτερη σκέψη πήγαν στα δωμάτια τους.

"Άρωμα από Κορέα (Greek Got7 Story) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora