Eris' Party

204 17 22
                                    

Ήταν 5:00 η ώρα το πρωί. Η Diana κοιμόταν ενώ η Eri πήγε στο χωριό να ψωνίσει για το party γενεθλίων της. Ο ήλιος δεν είχε βγει ακόμα αλλά η ζωή στην φάρμα είναι δύσκολη μιας και πρέπει να κάνουν τόσες δουλειές με τα ζώα, τον κήπο, να τρέξουν στην δουλειά, να κάνουν τις δουλειές του σπιτιού... Δεν τις ένοιαζε όμως αφού ήταν χαρούμενες. Της Eri της αρέσει πολύ να ξυπνάει πρωί, να πέρνει το ποδήλατο και να γυρνάει όλο το χωριό και το δάσος! Τα πουλιά μπορούσες να τα ακούσεις και τo δροσερό αεράκι περνούσε μέσα από τα μαλλιά της. Κάθε τρις ναι λίγο σταματούσε και τραβούσε φωτογραφίες από το κάθε τι που της άρεσε, άφησε την camera και με ήρεμες κινήσεις ακουμπισε τα χέρια της στο τιμόνι και άρχισε να κάνει πετάλι . Ο δρόμος προς τι σπίτι ήταν αρκετά απόμακρος αλλά ήρεμος, ήσυχος και ωραίος με δέντρα που άμα σηκώσεις και τα μάτια σου έφταναν μέχρι τον ουρανό και ακόμα πιο πάνω!
Τα πουλιά τραγουδούσαν στον δικό τους ρυθμό και ο ήχος του πεταλιου έδινε επίσης τον δικό του ρυθμό. Ο ήλιος περνούσε μέσα από τα μάτια της και τα έκανα ακόμα πιο μεγάλα από ότι ήταν ήδη!
Η Eri είναι μαι κοπέλα ντροπαλή αλλά άμα θέλει μπορεί να φέρει τον κόσμο άνω κάτω. Μακριά μαλλιά, καστανά, καστανά επίσης μάτια, κοντούλα και όπως πάντα μες την τρελή χαρά, να γελάει όλη την ώρα και αυτο είναι κάτι αρκετά ευχάριστο για τους ανθρώπους που την αγαπούν.
   Έφτασε στο σπίτι άφησε τα πράγματα πάνω σε ένα τραπέζι έξω και μετά ξάπλωσε κάτω στο χορτάρι ενώ άφησε μια ανάσα κούρασης και κοίταξε προς την πόρτα. Ήταν φανερό ότι η Diana είχε ξυπνήσει για να ακούγετε η μουσική τόσο δυνατά και να ουρλιάζει.
"Goodmorning" είπε με ένα χαμόγελο, με το κεφάλι έξω από το παράθυρο και ήταν ακόμα και η ίδια σίγουρη ότι ακούστηκε μέχρι το χωριό!
"Ήρθες" συνέχισε
"Όχι είμαι ακόμα στην γωνία έρχομαι σε κανένα 10λεπτο" είπε ειρωνικά και η Diana την κοίταξε με ειρωνεία επίσης. "Και για πες μου κοπελιά μου γιατί έβαλες την μουσική τόσο δυνατά; Θα κοιμούνται οι γιαγιάδες!" είπε και άρχισε να γελάει.
"Οι ίδιες μου είπαν να βάλω μουσική, εξάλλου μην ξεχνάς ότι είναι τα γενέθλια σου!" είπε ενώ είχε κατέβει κάτω
"Ποιες είπες γιαγιάδες εσύ; " , άκουσε μια φωνή! Ήταν η Μ.Evelin με την κυρία Helen να κρατάνε κάτι κουλούρια με κομματάκια σοκολάτας, τα αγαπημένα των κοριτσιών.
"Για μισό λεπτό"είπε η Diana "είναι αυτό το μπλουζάκι μου; " Με τα λόγια της αλλά έτσι όπως είχε ντυθεί η κυρία Evelin είχαν σκάσει και οι τέσσερις στα γέλια!
"Δεν νομίζω ότι σου κάνει" ειρωνευτηκαι η Μ. Helen
" Να μου κάνεις τη χάρη! Γριά" είπε και γέλασε η Μ. Evelin
Η Eri και η Diana είχαν μείνει με το στόμα ανοιχτό αλλά τις είχαν συνηθίσει να τσακώνονται με την καλή έννοια. Γέλασαν και μπήκαν μέσα.
D:"Γιατί τέτοια φάτσα; σε παρακαλώ πες μου ότι πήρες σοκολάτα!"
E:"Πήρα, πήρα και τίποτα το τρομερό απλά δεν ξέρω τι θα γίνει στο party "της απάντησε η Eri
D:" Μην ανησυχείς τα έχω κανονίσει όλα εγώ της είπε με ενα χαμόγελο και να βάζει τα πράγματα στο ντουλάπι

"Άρωμα από Κορέα (Greek Got7 Story) Où les histoires vivent. Découvrez maintenant