číslo 9

31 3 1
                                    

Kecali sme a kecali... do nekonečna a ešte ďalej. O všetkom a o ničom. Od otázky globálneho oteplovania až po to, že koláče pani Cooperovej sú delikátne.

- Čo ta osláviť, že sme sa našli?- Navrhla Kath.
- To by bolo fajn. Len dúfajme, že nikto z nás neumrie.-
- Dievčatá, ja sa tohto zverastva nezúčastním,- vykrútil sa Scott.
- Ale prečo Steve?- Vyzvedala Kath.
- Za prvé Scott, a za druhé mám na to svoje dôvody. Ja už budem musieť ísť,- vstala som a objala ho,- Držte sa, vy zvery!-
Kathine a Scottove päste sa stretli, a chlapec, s kučeravými vlasmi, čiernymi ako havranie krídla, si natiahol na hlavu kapucňu a zmizol v miliónoch dažďových kvapiek.
- To je čo za trtk@?-
- Kath. Musíte sa ešte oťukať, určite si sadnete.-
- S ním? No určite! Ešte takýto mi v živote chýba.-
A znovu sme sa  rozprávali o všetkých  možných aj nemožných veciach.
Strhla som sa pretože mi zazvonil mobil. Vola Eric.
- To je ten Eliot? Zdvihni ja si to s ním vyriešim.-
A nakoniec, prečo nie?
- Tu máš!- podala som jej mobil.
- Áno zlato?... tu karma.... veď vravím, že karma čo si nahluchlý?.... to čo si urobil Beth.... že som ti prišla vrátiť to čo si urobil Beeeth.... nie, nie nič nie je dôležitejšie.... ide o Setha, aha... ale pamätaj ja si ťa nájdem!- podala mi mobil, - Ide o Sedrica. -

- Čo sa deje?....  Čo urobil?.... To nemyslíš vážne!... Eric, ja na takéto hlúposti nemám náladu!.....  To by fakt neurobil!.... No dobre prídeme... Ak si zo mňa strieľaš.....-

- Vraj Sa Greg so Scottom brutálne pohádali , a že ma Greg nôž a predtým spomínal že ho zabije. Máme sa ponáhľať, lebo si pred tým niečo šľahli, Eric musel odísť a nevie čo sa deje,- zhrnula som.
-  A kde sú?-
- V školskej telocvični. -
Keďže bolo iba okolo tretej, a športovci mali tréning, Ericove tvrdenie by sedelo.
- A ty tomu veríš?-
- Po tom všetkom áno.-

- Ten tvoj foter celý čas šuk@l moju matku! A potom mi ty ešte pretiahneš frajerku?- bliakal Greg.
- Ja som sa jej ani nedotkol, tak neviem o čom melieš.- Povedal kľudne Scott.
- Toto takto nepojde...-
Bolo ich počuť už od vchodu.

- Poď utekaj Kath!-
Utekali sme chodbou až sme prišli k telocvični.
Oni dvaja sa bili, obkolesení davom asi 20 chlapcov.
Gregove naďaleko sa lesknúce, krvavé oči sršali hnevom.
- Pripravil si ma o otca ty bastard! A ulakomil si sa na moju babu!-
- Greg, vieš, že by som to nespravil... Ukľudni sa, prosím ťa.-

Stali sme za dverami telocvične.
- Počkaj Bett, možno sa dozvieme viac.-
- Kate... -

- Viem, že si ju trtk@l, ako tvoj foter moju matku! A to sa ti aj vratilo!- Vrieskal nepríčetne Greg.
- Môj otec, ani nevie kto si.- Odpovedal s kľudni Scott.
-Vedel to veľmi dobre a preto tvoja mater aj s tým malým šteňaťom skapali-
- Čo si to povedal?- Priblížil sa Scott ku Gregovi.
- Počul si!- Zasmial sa .
- Ty si moju rodinu do tej špinavej papule neber!- Šťuchol Scott Grega do hrude.
- Nedotýkaj sa ma ! Varujem  ťa!- Povedal a vytiahol lovecký nôž.

- Preboha Kate!-
-Len počkaj, Sam sa nám rozohnil.-  Kate ma stále držala za dverami.
Dav chlapcov kričal, povzbudzoval a smial sa na dvoch rozzúrených členov ich partie v strede kruhu.

- No poď! Ty frajer! Nič viac ako vyhrážanie nedokážeš?-  Scott si to namieril k východu.

- Ja ti ukážem čo dokážem ty sk#rvysyn!- Greg sa za ním rozbehol s nožom v ruke, keď ho Eric chytil za zápästie a nôž mu vzal.

-Gregy choď vychladnúť do šatne! HNEĎ!- Mužný hlas zaburácal telocvičňou.

- Tu niečo nesedí Bett, a niečo tu sakramentsky smrdí.-
Rýchlo sme sa rozbehli do šatne pretože sme započuli približujúce sa Gregove kroky.

- Kate, ja ta asi zabijem.- Zašepkala som. Stali sme v komore s práčkou na dresy.

- Ty si úplne je#nutý? Prečo si to začal vyťahovať?-

- Eric... chápeš, že mi jeb@l babu?-

- Áno, ale to, že ťa zavrú ťa nezaujíma? A navyše to počul celý tým. Ty si len kus chuj@ - Varoval ho Eric.

- Ja to mám už hlboko v...- Nedopovedal Greg.

- Ak ma do toho zatiahneš skončíš takisto ako tie dve.- Povedal Eric, udrel Grega do pleca a odišiel.

the traps of lifeWhere stories live. Discover now