Aku buka mata aku perlahan-lahan dan pandang kawasan sekeliling.Realiti yang pahit untuk aku telan. Aku tak mimpi. Benda tu memang berlaku.Mahkota aku dicuri oleh Jungkook.
Kenapa mesti Jungkook?
Kenapa dalam keadaan ni?
Kenapa bukan sebagai suami isteri?
Kenapaㅡ
Pandangan aku kabur. Air mata penyesalan mengalir di pipi aku.Aku cuba bangun untuk pergi ke bilik air tapi agak susah untuk aku jalan.Aku menggigit bibir,menahan derita berjalan ke tandas.
Masuk je dalam tandas, aku terus tutup pintu.Aku buka pili air shower. Air yang keluar daripadanya deras, macam air mata aku. Kaki aku terasa lembik. Aku jatuh terduduk. Badan aku dibasahi air yang turun daripada shower.
Aku rasa kotor sangat.Patutnya aku lawan tapiㅡbenda dah jadi Jiseul.Kau tak boleh putar balik masa.Mesin masa takkan wujud.
Macam mana aku nak hadap semua ni? Macam mana kalau akuㅡaku mengandung?
Tiba-tiba aku rasa mual. Aku berlari ke arah sinki dan mengeluarkan segala isinya.Aku pandang cermin muka.Muka aku melekit dan rambut aku serabai. Jijik. Aku rasa geli dengan diri aku.Air mata masih lagi belum kering. Tak guna. Aku tak pernah nangis macam ni.
Makin lama aku mula mengeluarkan bunyi teresak-esak. Aku gigit bibir aku sampai berdarah tapi still aku tak boleh kawal.
Pintu bilik air dibuka.Bunyi tapak kaki menapak masuk kedengaran. Pili air ditutup.
"Jiseul."
Jungkook.
Aku tak jawab. Aku malu.Aku rasa macam aku rela sebab aku tak lawan dia.Aku rasa aku perempuan murahan.Bila dingat balik,walaupun aku menangis aku seakan-akan melayan dia bila aku mengusap kepala dia malam tu.Ah,bodoh.
"Aku minta maaf sebab tak berlembut dengan kau tadi."
Diam. Aku masih tak pusingkan badan aku untuk hadap dia.
"Jiseul, kau dengar tak?"
Aku tak tahu nak bagi respon apa.Minta maaf tu boleh kembalikan balik maruah aku ke? Tsk. Kenapa tiba-tiba aku rasa nak marah ni.
"Buat apa nak minta maaf?Bukannya boleh kembalikan maruah saya."kata aku mendatar. "Kau nak salahkan aku?"Aku dapat rasa Jungkook berada di belakang aku. Shit.
"Bukan salah aku seorang je,Cik Jiseul.Kauㅡkau layan aku."
Tiba-tiba aku rasa pinggang aku dirangkul. Tak guna. Nafas aku jadi tak betul.Sejak bila aku jadi macam ni?
"Kau jangan risau, aku tak lupa bawa protection."Jungkook bisik kat telinga aku.Deruan nafas dia buat bulu roma aku naik. "Lupakan apa yang jadi tadi.Lepasni kalau tak jumpa pun tak apa.Buat-buat tak kenal."
Apa? Buat-buat tak kenal? Lepas semua benda tadi tu buat-buat tak kenal?Kejam. Tak guna.
"Jungkook,awak betul-betul tak ingat saya ke? Atau awak pura-pura tak kenal saya? Saya merayu, apa salah saya sampai awak tak kenal saya?"Jungkook longgarkan rangkulan di pinggang aku.
"Aku langsung tak kenal kau."kata Jungkook bernada dingin.Hidung aku mula pedih. Aku rasa nak nangis sekali lagi tapi aku kelipkan mata aku banyak kali.Jangan keluar, jangan keluar. Tolong jangan keluar. Dan air mata sabotaj aku,dia keluar juga.
"Boleh aku tahu kenapa kau fanatik sangat dengan aku?"
Jungkook ni memang tak habis-habiskan? Peminat fanatik, peminat fanatik. "Berapa kali saya nak cakap, saya bukan peminat fanatik."kata aku keras. Aku makin hilang sabar dengan lelaki di hadapan aku.
YOU ARE READING
[UNCOMPLETED] 11:11 | Am I Your Wishes? + jjk
Fanfiction"Are we end up already?" +++++ "Aku akan-" "..pastikan kau terseksa kahwin dengan aku."