Ce a fost asta?

386 42 32
                                    

Mă veți fucking omorâ pentru asta but idfk😂😂😂😂

Dintr-o dată totul începe să fie în ceaţă...

Ce naiba se întâmplă? *se întrebă Rin în sinea sa*

-Rin. Rin. Trezește-te porcule! O să întârzi la școală.

Vocea asta... E vocea lui Ha--

-Ai murit mă? *întrebă Haru aruncând o cană de apă pe Rin*

-Ce oala mea cu sarmale ai cu mine de dimineață?

-O să întârzi la școală tontule, vezi că mama a plecat mai devreme așa că ţi-a lăsat câteva clătite în frigider.

-Cum adică câteva?

-Erau mai multe dar le-am mâncat eu.

-Mori!

-Hai pa!*spuse Haru plecând din camera*

* Ce a fost asta?
Ce Doamne iartă-mă am visat?  Neko demonic?  Eu m-am îndrăgostit de un băiat? Nu sunt gay! Deși el arata ok. Ce tocmai am zis?
Cel mai ciudat vis din lume. Pe mama nici nu o cheamă Sakura.... Pe stră stră stră stră bunica o chemase așa. Vânător de monștri... Ce câcat! E numai vina lui Yuki, trebuie să păstrez o anumită distanță faţă de ea ori voi deveni vreun otaku de ăla ciudat* gândea Rin.

-Acum... Să mă pregătesc pentru iad, adică școală,da, școală. Unde naiba îmi e cămașa aia nenorocită?

Dupa câteva minute bune de căutat Rin își găsește în sfârșit cămașa coborând apoi în bucătărie unde își servește clătitele.

-O să îl omor pe Haru! Nimeni nu se atinge de clătitele mele.*spuse Rin cu gura plină*

- Tu nu poţi omorâ nici măcar o mușcă da' păi pe mine.

-Mulţumesc pentru masă. *spuse Rin ridicându-se de la masă punând farfuria în chiuvetă*

-Pleci deja?

-Da. Altfel întârzi la oră și mă aleg cu un 4 din oficiu.

-Rin...

-Ce vrei?

-Nu crezi că uiţi ceva?

-Ce aș putea uita?

-Nu contează. Poţi pleca..

-Ești ciudat.

-Aham...

Rin se îndreaptă spre ușa pentru a pleca însă când vrea să se încalţe observă că e în boxeri.

-Să-mi bag

-Ce nu ai!*urlă Haru din bucătărie*

-Mă voi face că nu am auzit asta...

Rin se duce cât de repede poate în camera sa,ia o pereche de pantaloni la întâmplare, coboară,se încalţă și pleacă fugind deoarece era în întârziere. În timp ce se grăbea,gândul lui era încă la acel vis. Nu înţelegea cum de a visat niște persoane pe care nu le-a văzut niciodată și mai important.... De ce a visat că era gay? El nu e gay!
Frate,mult mai dorm.*gândi el*
Alergând cu gândul în altă parte aproape este lovit de o mașină însă înainte de a se întâmpla asta simte o mâna pe umărul său care îl trage înapoi. Când se uită în spatele său,nu era nimeni.

-Ok. Întâi visul,acum asta.  Nu cumva visez iar? *întrebă dându-și o palmă peste faţă* Au! Nu visez. Deodată auzi soneria de la liceu care îl făcu să realizeze că el încă trebuie să se grăbească. Fără a mai sta pe gânduri începe să fugă cât îl ţin picioarele și reușește într-un fel sau altul să ajungă înaintea dirigintei sale.
Ajuns în clasă,se așează în bancă asteptând ca satana adică minunata lui dirigintă să își facă prezenţa.
După 5 minute care păreau ore pentru elevi intră și diriginta în clasă însă în spatele ei mai era cineva.

-Elevi,aveţi un nou coleg de clasă. Vă rog să îl întâmpinați așa cum se cuvine și sper că vă veţi înţelege cu el. Te rog să te prezinţi.

-Numele meu este Reyga Sakahiro. Mă bucur să vă cunosc.

Reyga Sakahiro? Ce nume mai e și ăsta?

Când Rin își ridică privirea pentru a vedea cine e tipul cu numele ăla ciudat are parte de o mare surpriză.

-Tu?! *întrebă Rin ridicându-se de pe scaun privindu-l pe băiatul cel nou*

-Se pare că ai deja pe cineva cunoscut aici,Sakahiro. Așa că poţi să te așezi lângă Rin însă te-aș ruga ca măcar tu să fi atent la ore. Acest domnișor nu prea o are cu școala.

-Da, Doamna dirigintă. *răspunsese Sakahiro îndreptându-se apoi spre banca lui Rin care de azi avea să fie și banca sa*

După ce Sakahiro se așează lângă Rin,diriginta începe să vorbească în legea ei. Rin îl analiza pe noul lui coleg de bancă de parcă era vreun diamant pe cale de dispariţie.

-S-a întâmplat ceva? *întrebă Sakahiro observând gesturile lui Rin*

-Vorbim în pauză. *spuse Rin aruncându-și ochi pe geam*

Într-un final sosește și pauza. Imediat ce profesoara părăsește clasa și gălăgia se instalează, Rin îi face semn lui Sakahiro să îl urmeze. Cei doi merg pe acoperișul școli,acolo era locul favorit al lui Rin.

-Trebuie să îmi cer scuze.

-Pentru ce? *întrebă Sakahiro*

-Te-am confundat cu cineva.

-Cu cine?

-Nu contează.

-Offt. Încă ești greu de cap,Soubi.

-Știu. Stai! De unde ști acel nume? Ba nu... De unde îl ști pe stră stră stră bunicul? Ști ce? Lasă întrebările alea. Răspunde la astea. Ești om?

-Nu.

-Reyga Sakahiro e o idenditate falsă?

-Da.

-Te cheamă Jyugo?

-Da.

-Ești vreun demon?

-Da,pe jumătate mâţă.

-Vreun neko demonic sau -

-Da.

-Îmi explici și mie ce naiba se întâmplă?

-Chiar vrei să afli totul din prima zi?

-Spune odată altfel te  arunc de aici.

-Perfect Duo se întâmplă.

-Ce dracu e aia?

-E atunci când destinele unui vânător de monștri și al unui neko demonic se unesc.

-Am vreo legătură cu asta?

-Da. Ești descendentul lui Soubi. Destinul lui a fost legat de al meu ceea ce înseamnă că destinul tău e

-Îţi baţi joc de mine,man? Te aștepţi să te cred? Ești dus rău omule.

-Ahm... Nu sunt om.

-Tu ești dus rău. Să nu te apropi de mine.

-...
.
.
.
.

ȘTIU!  Nu eraţi pregătiţi pentru ditamai întorsătură de situaţie dar ce pot să zic... Ador să chinuiesc lumea.
Deși Rin va fi cel mai chinuit ţinând cont că își va lua viol în următorul capitol but Hey... Eu scriu cartea 😂😂
Byeeee.

Perfect Duo ~yaoi~ [Încheiată]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum