-Tu ai fost cel care a vrut sa afle totul din prima zi.
-Asculta Jyugo,Sakahiro..care ţi-o fi numele... Trebuie să mergi la psiholog deoarece ești dus. Stră stră bunicul nu era gay.
-Ce te face să fi așa sigur?
-Existenţa lui stră bunicu'! Doi bărbaţi nu pot face copii.
-Știu, de aia Hyuga,stră bunicul tău a fost adoptat de noi,de mine și Soubi.
-Asta e imposibil!
-Dacă e imposibil atunci răspunde-mi la o întrebare.
-Care?
-Ai auzit vreodată ceva de stră stră bunica ta? Așa numita soţie a lui Soubi...
-Doar că a murit când la născut pe stră bunicul.
-Asta e ceea ce am decis eu și Soubi să îi spunem. Se pare că nu ţi-ai recuperat toate amintirile încă. Nicio problemă. *Jyugo se apropie de Rin și îl sărută*
Rin îl împinge pe Jyugo începând să se șteargă pe la gură fiind dezgustat de ceea ce a făcut Jyugo. Deodată o imagine apare în faţa lui Rin cu Jyugo și un copil mic care arăta exact ca stră bunicul lui mic. Cu 5 ani în urmă,Rin găsise o poză cu Soubi și Hyuga când era mic. Atunci o întrebare îi trece prin cap... Dacă cei doi erau în poză... Cine a făcut poza?
-Dacă tot zici că tu și Soubi l-aţi adoptat pe stră bunicul atunci răspunde-mi la o întrebare.
-Oh vai. Spune.
-Există o poză cu Soubi și Hyuga. Unde a fost făcută? De către cine? Câţi ani avea Hyuga când a fost făcută poza?
-Parcă ai zis o întrebare. Oricum, a fost făcută în faţa casei,de către mine și avea 7 ani. Poza a fost făcută în prima lui zi de școală.
-....
La naiba! A răspuns corect. Oare chiar a făcut poza?
Gândurile lui Rin sunt întrerupte de sonerie care anunţa că pauza a luat sfârșit. Fără să mai scoată o vorba cei doi se întorc în clasă pentru restul cursurilor.
În timpul cursurilor,Rin era cu capul în nori. Se tot gândea la tot ce a aflat azi,chiar aflase prea multe lucruri pentru o singură zi. Începuse să se gândească la buzele lui Jyugo care erau atât de moi încât nu aveai cu ce le compara. Realizând la ce se gândește începe să își dea palma ca să își revină.-Rin,dacă nu înţelegi formula nu trebuie să îţi dai palme,poţi veni la tablă. *spuse profesoara*
-Iertare Doamna profesoară, pentru câteva clipe nu am înţeles dar acum e în regulă.
-Să continuăm atunci. *spuse profesoara reluând ora*
Rin se amestecă în continuare în gândurile sale până la sfârșitul orelor.
Aproape toată clasa a plecat mai puțin Jyugo care începuse să se îngrijoreze pentru Rin.-Rin,ești bine?
-Nu vorbi cu mine!
-S-au terminat cursurile.
-Ce? Când?! *spuse Rin ridicându-se de pe scaun de parcă s-a întors din morţi*
-Acum 10 minute.
-Tu de ce nu ai plecat?
-Mă întrebam la ce tot te gândești de 4 ore.
-Nu e treaba ta.
-Ba este.
-Din nefericire.....
-Ah-ha?!
-Uite...! Vreau să clarific asta de pe acum. NU SUNT GAY. Poate stră stră bunicul o fi fost dar eu nu sunt. Nici nu știu dacă sunt descendentul lui și da,îmi amintesc detali despre tine dar nu și restul.
-Atunci, o să te fac să îţi amintești tot.
-Poftim? Ce ai de gând să faci Sakahi- adică Jyugo?!
Jyugo îl împinge pe Rin în perete și îl sărută pasional însă de data asta,Rin nu se poate mișca,parcă întregul lui corp era paralizat.
Jyugo coboară ușor cu săruturile pe gât desfăcându-i câte un nasture de la cămașa lui Rin.-Hei! Oprește-te! Dacă i-intră cineva.
-Nu te îngrijora. Ușa e blocată, atâta vreme cât nu scoţi prea multe sunete nu ne va deranja nimeni.
-Oprește-te!
-Nup!
Acum că cămașa era desfăcută,mugurași lui Rin puteau fi observaţi cu ușurință. Jyugo începe să se joace cu limba pe sfârcul stâng iar pe cel drept îl "chinuie" cu degetele lui.
Mișcîndu-și limba din stânga în dreapta și invers, mușcându-l din când în când,Jyugo începu să îl facă pe Rin să scoată unele sunete nu prea ortodoxe.Ce mama naibii?! Eu am scos acel sunet? Nu! E imposibil ca să ma excit din cauza unui băiat. Nu sunt gay. Sau sunt? Nu sunt,la naiba. De ce reacţionează corpul meu așa la atingeriile lui?!
.
.
.Datorită faptului că am primit multe mesaje în care câţiva dintre voi mi-aţi spus că citiţi cartea și nu vreţi să citiţi partea aia 18+ m-am decis să pun toată "distracţia"în capitolul următor.
Don't hate me! Lol.
Știu,a trecut un an de când nu am mai postat (la propiu😂😂)
Oricum,vă doresc un an frumos și plin de realizări tuturor. ❤
CITEȘTI
Perfect Duo ~yaoi~ [Încheiată]
Fantasy#42 în FANTEZIE #2 în monştri Cititi si veti afla Aceasta carte contine yaoi (boyxboy). Interzis homofobilor.