Ne vom revedea...cândva

386 41 24
                                    

Timpul a trecut și multe lucruri s-au schimbat. Rin a aflat că fratele său Haru e de fapt Ryou. Haru murise când avea patru ani așa că Ryou decisese să se dea drept Haru pentru a putea fi aproape de el. Relația lui cu Jyugo mergea bine, în ciuda colegiilor care tot îl criticau. Cu timpul chiar și mama sa aflase de faptul că el este gay însă spre surprinderea lui Rin,mama sa nu a reacționat urât ci dimpotrivă le susține relația și chiar s-a bucurat că fiul ei a avut curajul să îi spună că are astfel de înclinații. Timpul trecea repede,Rin și Jyugo termină liceul și se decid să se mute în fosta casă a lui Sobi. Cu timpul o renovase și arata minunat, în plus cine nu ar vrea să trăiască în mijlocul naturii, unde ești trezit de cântecul păsărilor ci nu de claxonatul enervant al mașinilor,unde aerul e proaspăt si curat,unde natura ia în brațe acea casă transformând peisajul în unul de vis.

Era ziua plecării. Rin și Jyugo erau în mașină îndreptându-se spre locul în care viaţa lor de vis avea să înceapă. Erau fericiți, atât de fericiți încât simțeau că până și sufletele lor urlă de fericire, era un sentiment minunat,de nedescris. Pentru cei doi totul arata ca un colț de rai. Cerul era senin,soarele mângâia pământul cu razele sale călduroase,natura era mai vie ca niciodată. Totul era diferit de înainte. Totul arăta de parcă cei doi nu sunt pe pământ ci intr-o altă dimensiune. Totul era așa de minunat doar pentru că cei doi erau împreună. Lângă persoana iubită totul ți se pare minunat,până și o zi ploioasă ți se pare ca cel mai frumos cadou al naturii.

După două ore de condus cei doi ajunseseră la destinație. Rin îl ia în brațe pe Jyugo stil mireasă iar apoi intră în casa. Cei doi nici nu așteaptă să își despacheteze hainele ci se duc direct în camera lor.

Amândoi iubeau sa fie unul în brațele celuilalt, să simtă Cum pielea lor fierbinte se întâlnește oferindu-le mii de fiori. Rin adora să îl privească pe Jyugo,era așa adorabil când era sub el gemând de plăcere. De obicei Jyugo era mereu în garda,mereu pregătit să se ia la bătaie cu oricine însă când era în pat cu Rin era atât de lipsit de apărare încât l-ai fi atacat doar de dragul de a îl vedea cum se zbate.

Camera era plină de gemetele celor doi. Acum erau unul. Corpul și sufletul lor devenise unul. Rin începu să mărească viteza mișcărilor sale făcându-la pe Jyugo să ţipe de plăcere.
După încă câteva ţipete cei doi ajunseseră la punctul final.
Cei doi respirau greu. Jyugo incearca să îi spună lui Rin că îl iubește însă timpul expirase și bomba care fusese pusă în subsol explodase.

Casa era învăluită în flacari. Aerul curat era înlocuit de fumul cel blestemat. Soarele se afla în luptă cu nori iar păsările,parcă dispăruse complet. Natura nu mai era plina de viață ci era în flăcări. Casa în mijlocul naturii nu mai arata ca un colț de rai ci ca infernul într-un singur loc.

    "NE VOM REVEDEA...CÂNDVA"

         Acestea au fost ultimele cuvinte care au răsunat în toată pădurea.

     Sfârșit!

   

Perfect Duo ~yaoi~ [Încheiată]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum