1

44 4 7
                                    

,,Jsem doma mami!" Zakřičela jsem hned jak jsem přišla domů abych ohlásila svůj příchod. Už jsem si chtěla začít stěžovat na dnešní den, protože se mi opravdu moc nepovedl, ale uviděla jsem nějakou rodinu sedící na gauči.
,,Ehm dobrý den?" Prohlídla jsem si je a čekala co se bude dít dále.
,,Tohle jsou naše nový sousedé přišli se seznámit" Usmála se na mě-
,,Jsem Elizabeth a tohle jsou Nash, Hayes a Skylynn. Moje děti" na každého ukázala a mile se usmála.
,,Jsem Rose" Podala jsem Elizabeth ruku. A dodatečně jsem se zeptala, jestli ji mohu tykat, když se mi představila jménem. Sedla jsem si vedle mamky a prohlížela si kluky i se Skylynn. Hayes i Nash znuděně seděli rozcapení na gauči zatím co Skylynn poslušně seděla vedle Elizabeth a roztomile se usmívala.

,,Chcete někdo něco?" Slušně jsem se zeptala, když jsem chtěla jít do kuchyně.
,,Možná něco tvrdýho abych to tady vydržel" Protočil očima Nash. Rozeznat od sebe Nashe a Hayese nebyl žádný problém, protože jediné, co měli společného byli jejich modré oči.
,,Nejtvrdší pití, co tady máme je pomerančovej džus a nevím, jestli ti pomůže" Zopakovala jsem jeho protočení očí a čekala na vyjádření ostatních.
,,Já bych radši jablečnej" Ušklíbl se a pobaveně se na mě podíval. Nechtěla jsem se s ním hádat, protože vraždící pohled mojí mámy na mě mluvil jasně.
,,Já mám hlad mohla bys mi něco udělat?" Zamrkala roztomile Sky a seskočila z gauče.
,,Sky to vydržíš domů" Pokárala jí Elizabeth.
,,Ale notak Elizabeth vždyť to nic není. Běž zlatíčko Rose ti určitě ráda něco udělá" Pobídla jí moje máma. Sky za mnou přišla a chytila mě za ruku.
,,Tak pojď princezno" Usmála jsem se na ní a vzala jí do kuchyně.

Do misky jsem jí nasypala oreo sušenky. A udělala jsem jí sendvič, který jsem poté vykrojila, aby měl tvar jednorožce. Ještě jsem jí k tomu nakrájela ovoce a poskládala ho tak aby měl tvar obličeje a nalila jsem jí džus. Všechno jsem jí odnesla na stůl a ona začala jíst. Já si nalila pití a sedla si k ní.
,,Vypadá to jako koník!" Zachichotala se a kousla si. Jenom jsem se nad tím usmála a dál jí pozorovala.
,,Copak to máš Sky?" Přišel za námi Nash. Když mluvil se Sky mluvil jako by ji mohl ublížit jenom tím, že by na ní mluvil hruběji. Byl najednou tak milý.
,,To mi udělala Rosie! A koukej vypadá to jako koník a tohle jako obličej! Ochutnej!" Smála se a ukazovala na všechno. Nash si tedy kousnul a ukázal palec nahoru.

,,Díky za Sky" Usmál se na mě Nash, když Sky dojedla a já odnášela nádobí.
,,To nic není. Jsi takhle milý jenom na ní?" Nad mojí otázkou se zamračil.
,,Nemůžeš vědět, jestli jsem nebo nejsem milej!" řekl rozčíleně,
,,Nekřič na mě" Zamračila jsem se tentokrát já. Nemám ráda, když na mě někdo křičí a ještě bezdůvodně.
,,Tak se neptej na debilní otázky!" Otočil se a odešel za ostatními.
Tenhle kluk mění nálady rychleji než těhotná ženská.

Nějak jsem to tam s ním přežila i když jsem musela pořád myslet co ho tak naštvalo.
,,Rose?" Oslovil mě Elizabeth, když jsme je společně s mamkou šli doprovodit ven.
,,Ano?" Mile jsem se usmála a čekala jsem co mi chce říct.
,,Nash ani Hayes nejsou tak špatní, jak vypadají. Někdy se nechovají zrovna dobře, ale opravdu nejsou tak hrozní. Zdáš se mi jako hodná a chytrá holka, takže prosím neztrácej s nimi  hned naději" Pohladila mě s lehkým úsměvem po rameni.
,,Dobře budu si to pamatovat" Uculila jsem se na ní. Na konec jsme jim ještě zamávali a šli jsme domů.

Pomalu se začalo stmívat a já pořád ležela na posteli a přemýšlela o tom co mi řekla Elizabeth.
Moje přemýšlení, ale přerušil zvuk dopadající na moje okno. S povzdechnutím jsem se zvedla a šla jsem se podívat kdo nebo co to je. Byl to vysmátý Nash, který se evidentně bavil pohledem na to, jak jsem momentálně vypadala. Vlasy jsem měla stáhnuté do culíku a na sobě jsem měla svůj jednorožčí overal.
,,Pojď ven!" Zakřičel se smíchem.
,,Děkuju za tak lákavou nabídku, ale nechce se mi!" Vypadalo to, že už nechce nic říct, a tak jsem chtěla zavřít okno.
,,To nebyla otázka"

-----------

Takže tímhle vás oficiálně vítám u nové knihy!❤
Už mi to psaní o Nashovi chybělo. A vy taky❤
Doufám, že se vám knížka bude líbit❤

-ILYSM❤

Only herKde žijí příběhy. Začni objevovat