9.

36 3 3
                                    

S Viktoriou se to vyřešilo. No tedy Cat to vyřešila. Zatahala za nitky u ředitele párkrát zamrkala a opravdu jak rychle ta bloncka přišla, tak rychle i odešla. Teď momentálně stojíme před školou a čekáme na Shawna s Cameronem. Shawn je kluk Cat a Cameron je jeho kamarád. Domluvili jsme se, že dneska půjdeme nakupovat a kluky bereme jako pomoc.
,,Čau kočko!" Začal křičet Cam hned jak vyšel ze školy. Cameronovi přezdívky někdy zní jako kdybychom spolu chodili několik let, ale Cam na tohle není. A hned na začátku nám to s Cat řekl, že nás má jako kamarádky rád a nehodlá nám nijak ublížit. Vážně všichni "bad boys" nejsou tak špatní.

Shawn s Cat už se tam oblizovali, a tak jsme se s Camem objali a začali se bavit.
,,Už mám hlad" Udělala jsem smutný obličej a podívala se na Camerona.
,,Jo já taky" Začal se smát a vzal mě kolem ramen.
,,Hej hrdličky jdeme se najíst" Okřikl je Cam a šli jsme napřed. Chvíli jsme si povídali, ale potom mi cinkl mobil s oznámením na novou zprávu. Omluvně jsem se podívala na Cama a odemkla jsem mobil abych mohla odpovědět.

ten nejlepší:
Buď doma nejpozději o půl šestý musíme si promluvit!..

Jenom jsem nad tím protočila oči a dál se bavila s Cameronem.
,,Jdeme nejdřív do Victoria Secret!" Zařvala Cat a začala nás tam tahat. Kdyby Cat mohla vykoupí celou prodejnu VS najednou. Cat se Shawnem okamžitě zapadli do jednoho z regálů nás tam nechali,
,,Ale notak Camerone nepochlubil ses, že máš tak pěknou přítelkyni" Začal mluvit někdo za námi, a tak jsme se oba otočili.
,,Jsem jeho kamarádka" Objasnila jsem to klukovi se kterým se teď Cam zdravil.
,,Tím líp. Jsem Matthew, ale radši Matt" Podal mi ruku a následně mě objal.
,,Rosemary, ale radši Rose" Zasmála jsem se. Cameron zatím dělal velmi zvláštní obličeje a nechybělo ani hýbání obořím.
,,No a co tady hledáš Rose?" Ušklíbl se Matt.
,,Vlastně nic, ale tak můžete mi pomoct" Proč teď chci, aby Nash věděl jak se chovám?
,,Dobře tak jdeme ti něco vybrat!" Křikli oba naráz a chytli mě za ruce.
Musím říct, že je to snad nejvíc věcí, co jsem si kdy ve VS koupila, ale taky musím říct, že kluci mají dobrý vkus.

,,Jdeš s námi Matte?" Zeptala jsem se ho, když jsme všichni vylezli z obchodu,
,,Půjdu rád" Chytil mě kolem ramen. Potom jsme šli ještě nakupovat do pár obchodů. Tohle bylo snad nejvíc věcí, co jsem si kdy koupila. Ani Cat mě nepřemluvila na tolik věcí jako Matt s Camem.
,,Jdeme jíst!" Fňukla jsem hraně a udělala jsem smutný obličej.
,,Holka asi tě miluju! Nemůžu víc než souhlasit!" Chytl mě kolem ramen Matt a ostatní byli nuceni souhlasit. Možná to bylo kvůli tomu, že jsme je už půl hodiny předtím přemlouvali.
Najedli jsme se a potom už byl náš den u konce. Jelikož jsem bydlela nejblíž šli mě všichni doprovodit.
,,Děkuju za super den. Někdy zase půjdeme někam spolu" Zasmála jsem se a na konec všechny objala. ,,Půjč mi telefon" řekla jsem Mattovi, když jsem ho objímala. Nechápavě mi ho podal a já jsem napsala svoje číslo jméno jsem nechala volné, protože jsem nevěděla, co tam napsat.
,,Napíšu ti" zasmál se a společně s ostatními odešel.

,,Jsem doma!" Sundala jsem si boty a šla do obýváku kde se svítilo. Seděla tam nejen moje mamka, ale taky Nash, Hayes, Sky a Elizabeth.
,,Oh Ahoj" Uculila jsem se, když jsem nakoukla do dveří.
,,Jenom si půjdu odložit tašky a hned příjdu" Otočila jsem se a šla do pokoje.
položila jsem tašky na zem a chtěla jsem odejít. Ve dveří, ale stál Nash.
,,Ehm ahoj?" Stoupla jsem si před něj a čekala co řekne.
,,Psal jsem ti ať tu jsi o půl šestý máš deset" Udělal krok vpřed, a tak byl blíž ke mně.
,,Nebudu dělat to co mi napíšeš" Protočila jsem očima. V tu chvíli mi zacinkal telefon, který ležel kousek od nás. Což by nebyl problém, kdyby mi nepsal Matt divně znějící zprávu.
Já i Nash jsme se na to ve stejnou chvíli podívali. On k tomu telefonu udělal krok.
,,Ať chceš udělat cokoliv nedělej to Nashi!"

Only herKde žijí příběhy. Začni objevovat