Teta mi můj příjezd radostně odsouhlasila což jsem čekala a byla jsem za to i ráda.
Teď mi zbývalo jen domluvit to s mamkou.
,,Mami?" Nejistě jsem vešla do kuchyně kde seděla moje mamka a pracovala na počítači.
,,Copak potřebuješ?" Mile se usmála a ja ještě více znervoznela.
,,J-Já bych chtěla jet za tetou Mary"
,,To je super! Kdy" vyhrkla nadšeně a ja se zadivala na svoje bosé nohy.
,,Ještě dnes" zašeptala jsem a ona stuhla. Nic nerikala jen na mě šokovaně koukala.
,,A-Ale proč? Stalo se něco? Nelíbí se ti tu?" Vstala a pomalu je mne došla,
,,Ne líbí se mi tady! Ale poslední dobou se toho stalo moc a myslím si, že na farmě bych si mohla některé věci vyjasnit" lehce jsem se usmála a podívala se na pořad ještě šokovanou mamku.
,,Za chvíli budou Vánoce! Na ty zpátky prijedeš, ale že?" Pohladila mě a poté objala.
,,Přijedu" zašeptala jsem a znovu ji objala.Po tom co mamka ještě volala tetě a domluvila s ni některé věci jsem si hned šla sbalit. Měla jsem jediné štěstí, že mi to mamka povolila a taky, že jsem měla čím tam letět. Sbalila jsem si všechny potřebné věci a peníze. Zkontrolovala jsem si jestli mám vše a potom už jsme jen s mamkou nasedli do auta a jeli vstříc letišti.
,,Budeš mi chybět holčičko" objala mě mamka, když jsme se loučili před nastoupením do letadla.
,,Ty mne tak"zašeptala jsem a také ji objala.
Potom už jsme se jen rozloučili a ja d posledním zamavanim jsem nastoupila do letadla.Sedla jsem si na své místo u okna a přemýšlela. Možná, že kdybych zůstala doma a se všema si popovídala bylo by to lepší. I když vlastně vim, že takhle to bude nejlepší pro mě. Potřebuju si zase srovnat myšlenky, protože momentálně si nejsem jistá vůbec ničím a to se mi nelíbí.
,,Vybrali jste si špatný čas chlapci" zašeptala jsem s povzdychem a nasadila si sluchátka. Divala jsem se z okýnka a poslouchala jsem puštěnou picničku. Ještě jsem napsala tetě, že tam budu tak za dvě hodinky tak at tam na mě počká a v klidu si opřela hlavu.
Už teď jsem věděla, že budu totálně bombardována zprávami od všech. Hlavně od Cat. Ale taky nehodlám na nic odpočívat chci si to srovnat v hlavě. Chci mít ve všem jasno. A hlavně chci mít jasno mezi těmi třemi.Po ani ne tak dlouhém letu jsem dorazila na letiště kde jak slíbila stala moje teta. Byla pořad stejně usměvavá a krásná. S úsměvem jsem za ní šla. Ona je přesně ten typ člověka co potřebujete ten co na vás vždy přenese tu pozitivní energii.
,,Ahoj broučku!" Vrhla se mi hned kolem krku a ja se zasmala.
,,Ahoj teto. Chyběla si mi" objala jsem jí.
,,Ale vždyť ty mne taky! Už se na tebe všichni těší!a ja jsem rada, že mi někdo bude pomáhat na farmě!" Vzala mi z ruky kufr a dala ho do kufru auta.
Cestou jsme si povídali o všem co je nové a ja ji i sdělila proč jsem vlastně tady. Jsem vděčná za to jakou podporu od ni mám.Zastavili jsme před menším domkem který už z venku vypadal útulně. Milovala jsem to tady bylo to tu tak kouzelné a tak klidné.
Bylo a je to tu zkrátka dokonalé.
ČTEŠ
Only her
FanfictionVšichni se něčeho bojíme. Nemůžeme si dovolit, aby nás náš strach ovládal, a tak si tvoříme obranu. A i ten nejhorší kluk může být ten nejhodnější, ale díky strachu se tak může chovat. Ale taky může být ještě horší, než se zdá a používat strach jeno...