Celou hodinu jsem si nervózně hrála s prsty a nebyla jsem schopná vnímat novou látku.
Udělá to znovu? Bude se opakovat to co na minulé škole? Možná bych měla kontaktovat svého psychologa předčasně abych už měla rezervovaný termín.Přemýšlela jsem a ani si nevšimla, že hodina se satanem skončila.
,,Slečno Morris stalo se něco? Normálně jste venku mezi prvními" Probudil mě dotyk našeho matikáře na mém rameni. Jenom jsem zakývala hlavou, že je všechno v pořádku a s rozloučením jsem odešla. Vyšla jsem ze třídy a hledala Cat, protože na mě vždy čeká u skřínek. Místo Cat jsem, ale viděla blonďatou hlavu s vysokým hnědovlasým klukem. Neboli satana s Nashem.
Teď jsem nežárlila jenom to bolelo. S Nashem vlastně ani nic nemám to jenom já si myslela, že možná něco by být mohla. Měla jsem se držet dál už u nás jsem věděla, že on není ten se kterým bych měla trávit čas on není ten typ kluka.Se sklopeným pohledem jsem prošla kolem nich doufajíc, že si mě ani jeden nevšiml. Volání mého jména mě, ale vyvedlo z omylu.
,,Hej Rose počkej" Doběhl mě Nash. Otočila jsem se a čekala co z něj vypadne. Už teď mě pálili oči a v krku jsem měla sucho. Neměla bych ho poslouchat. Neměla bych čekat. Měla bych odejít a nechat ho být, ale nemůžu.
,,Zase žárlíš?" Zasmál se a zvedl mi prsty hlavu. Zarazil se, ale když uviděl moje zaslzené oči.
,,Pusť mě prosím a nech mě být" Zašeptala jsem a po tváři mi sjela první slza.
,,Rose?" Zeptal se chytl mě za ruku. Vytrhla jsem se mu a koukla se zpátky do země.
,,Myslím, že bys mě měl nechat a jít za ní" Ukázala jsem rukou na vysmátou blondýnou.
,,je to kvůli ní?" Zvedl hlas a já přivřela oči. Jenom jsem přikývla a chtěla jsem odejít.,,Co tady děláš ty blonďatá couro?!" Uslyšela jsem křik a podle hlasu jsem poznala Cat.
Stála před Viktoriou a křičela. Cat jí nenechala ni odpovědět a už křičela dál.
,,Hodně rychle zapomeň, že Rose něco uděláš! A osobně zařídím abys z téhle školy odešla stejně rychle jako si sem přišla. A na Nashe si taky nech zajít chuť! Pokud se o něco jenom pokusíš budeš si muset objednat na novou plastiku! Takže si to rozmysli! A věř mi, že pokud budu chtít udělám ti peklo" trčila do ní a šla směrem ke mně a k Nashovi. Musela jsem se smát.
,,A vy dva jdete se semnou" Přišla k nám a oba nás chytla za ruce. Když už jsme byli dál od všech spolužáků, kteří jen tak mimochodem pořád rozdýchávali Catin výstup začala mluvit na nás.
,,Může mi někdo vysvětlit co ta holka udělala?" Zeptal se poněkud zmateně Nash.
Cat se tedy chopila odpovědi a vysvětlila Nashovi co mi udělala.
,,Promiň" zašeptal a objal mě.
,,Aww no já vás tady nechám cukroušové. Moje práce je tady ukončená a já si jdu pokecat s panem Hendrixem" Ušklíbla se Cat odešla. Aby bylo jasno Hendrix je jméno našeho ředitele.
Sice mu rodiče dali divné jméno, ale má pochopení, a hlavně pro Cat, protože řekněme, že její kluk je syn našeho řiditele. Ta holka si prostě umí vybrat.
ČTEŠ
Only her
FanfictionVšichni se něčeho bojíme. Nemůžeme si dovolit, aby nás náš strach ovládal, a tak si tvoříme obranu. A i ten nejhorší kluk může být ten nejhodnější, ale díky strachu se tak může chovat. Ale taky může být ještě horší, než se zdá a používat strach jeno...