,,Nemůžeš mě mít pod kontrolou" zasmála jsem se a zakroutila hlavou.
,,Já vím, ale i tak mě to štve" objal mě kolem pasu.
,,Pusť. Chci se najíst" odstrčila jsem ho a vzala jsem si misku a začala si krájet ovoce.
,,Nashi pojď sem!" Ozvalo se z obýváků a Nash s povzdechem odešel.
Jenom jsem se uchcechtla a vzala si již plnou misku a odešla do pokoje.
Lehka jsem si do postele vzala si notebook a pustila si film.
,,Rosie?" Otevřeli se dveře s v nich stala Sky.
,,Ano princezno?" Usmala jsem se a sedla jsem si.
,,Můžu tu byt s tebou dole mě to nebaví" Našpulila spodní ret.
,,Pojď" Zasmala jsem se a nadzvedla deku. Sky se ke mně s úsměvem rozeběhla a skočila na postel. Zachumlala se do deky a začala se dívat se mnou.Nash's pov
,,Nashi běž pro Sky je u Rose" Postrčila mě mamka, když se loučila s mamkou od Rose. Jenom jsem přikývl a šel nahoru.
,,Rose?" Zaklepal jsem na dveře a chvíli počkal, když se déle neodpověděla šel jsem dovnitř. Na posteli ležela Rose se Sky v náruči a spaly.
Usmál jsem se byly spolu sakra roztomilé! Hlavně Rose..
Potichu jsem zavřel dveře a šel zase dolu.
,,Sky s Rose spí" zasmál jsem se.
,,Tak ji tady nechte Rose bude rada" usmala se mamka Rose a šla nás vyprovodit. Jenom jsme se rozloučili a odešli.Rose's pov
Vzbudila jsem se a podívala se vedle sebe. Kde pořad spala ta blonďatá princezna. Usmala jsem se a protáhla se. Opatrně jsem vylezla z postele abych nevzbudila Sky a šla jsem se převleknout. Vzala jsem si na sebe volné bílé tričko s růžovými kraťasy a přes to jsem si vzala růžový pleteny svetr. Vlasy jsem si stáhla do drdolu a šla zpátky do pokoje. Vzala jsem si telefon a vyfotila si Sky. Po chvilce mi pipl telefon oznamující novou zprávu.
Ten nejlepší:
Už jste vzhůru?..Ta ještě lepší:
Ja ano Sky ještě spí 😁Ten nejlepší:
Mužů přijít?Ta ještě lepší:
Mužů říct ne?Ten nejlepší:
Ne.Ta ještě lepší:
Tak přijď🤗,,Dobré ráno" Ozvalo se vedle mě a ja se otočila.
,,Dobré ráno princezno, nemáš hlad?" Usmala jsem se a pohladila jí.
,,Mám!" Vykřikla nadšeně a vyskočila z postele. Se smíchem jsem ji chytila za ručičku a spolu jsme šly do kuchyně.
Posadila jsem jí na kuchyňskou linku a stoupla si před ní.
,,Copak si dáš?" Zeptala jsem se s úsměvem. Sky se na chvilinku zamyslela, ale po chvilce už bylo rozhodnuto.
,,Můžeme si udělat livance prosím?" Roztomile se uculila a objala mě.
,,Můžeme si udělat cokoliv co chceš"
Dala jsem ji pusu do vlasů a ona se zasmala. Domem se rozezněk zvonek a ja sundala Sky z linky aby se mnou mohla jít otevřít.
,,Ahoj Nashy!" Vykrikla hned Sky, když ho uviděla. On ji oplatil pozdrav a usmál se.
,,Ahoj" pozdravil i mě a také mě objal.
,,A-Ahoj" trochu šokovaně jsem mu objetí oplatila.
,,Budeš s nama dělat livance?" Vzala Sky Nashe za ruku a táhla ho do kuchyně.
,,Co kdybyste je udělali vy a ja je potom ochutnal" sedl si k baru, který rozděloval kuchyň od obýváku.
,,Ne to není fér" založili jsme si se Sky ruce v bok a on nad tím potočil oči.
,,Ale dostanu za to něco" vstal s šel k nám.
,,Livance dostaneš" stoupla jsem si před něj.
,,Ne dostanu tohle"
ČTEŠ
Only her
FanfictionVšichni se něčeho bojíme. Nemůžeme si dovolit, aby nás náš strach ovládal, a tak si tvoříme obranu. A i ten nejhorší kluk může být ten nejhodnější, ale díky strachu se tak může chovat. Ale taky může být ještě horší, než se zdá a používat strach jeno...