Гледната точка на Ерик.И какво? Оставиха ме сам самичък!
И трябва сам да си търся подаръците. Това не е честно!!! Въпреки това бързо се стегнах, защото ме чакаше работа.
На бюрото ми намерих едно писмо. На него пишеше:
Ей рожденик, ако си искаш подаръците трябва да следваш стъпките. Тук там може и да има някаква загадка, та да ти е по-трудно. Трябва да се справиш докато се стъмни иначе ще останеш с празни ръце. Така, в едно от шкафовете на бюрото е ти ще намериш карта. Това е първата стъпка. Успех!
Личеше си, че е от Ник. Само той може да пише толкова грозно. Започнах да тършувам из шкафовете. Най-накрая намерих картата. Тя ме пращаше в каютата с провизии. Какво ли има там? Тръгнах с уверени крачки към посоченото място.
След като стигнах и половин час търсих нещо необичайно намерих един портокал, който беше много по-лек от останалите. Отворих го и видях, че в него имаше бележка. Сериозно, как са успели да я сложат и да премахнат вътрешността на портокала без видими белези по повърхността му?
На бележкта пишеше: Помисли къде е най-високата точка на кораба?
В-в-ви-ВИСОКАТА!!! Не, край, това е доказателство, че ме мразят. Искат, искат да ме убият. Защооо? Защо точно високо. Та аз толкова се страхувам от високото. Затова леглото ми е ниско. Не, отказвам се! Ще си остана без подаръци.
Ама пък нали пиратите пред нищо не се спираха, за да получат плячката. А пък аз исках да стана пират. А защооо е това мъчение, боже?Гледната точка на Ал.
От няколко дена усещам тъмната енергия около кораба. Досега не съм казала на никого, защото не съм много сигурна кой е източникът. Но това наистина ме тревожи.
Отдавна не съм имала и видения. Не знам какво се случва с мен, но не за първи път съм в такава ситуация.
Въпреки всичко напоследък започнах да си събирам мислите. Не знам защо, но за първи път тук се чувстам като... у дома.
Заобиколена съм от хора, които ме харесват такава каквато съм и тук мога да кажа, че съм щастлива.
Отдавна не бях изпитвала това чувство.Бележки от автора:
Здравейте отново. Знам, че е кратка главата, но моля не ми се сърдете. Скоро мисля да се случат някой по-интересни неща. До следващия път, когато ми дойде музата. 😂😁😘
YOU ARE READING
Силата в мен
Science FictionАлекзандра е 19-годишно момиче, което е обучено да използва силите си за зли дела. След като се запознава със своя брат Леон, който е горой за хората, животът и се променя. Тя се променя. Разкрива тайната за силите си и за съдбата си. Затова бяга на...