'inna, bos panggil.' kata hyejin bersama failnya.
inna terus bangkit dan mengenyitkan mata ke aku. 'wish me luck wife bos!' bisik dia.
'merepek!' aku menggulingkan mata.
seketika kemudia, inna keluar bersama beberapa helai kertas dengan wajah ketat. 'aku pulak kena... aish minji lah ni.' bebel dia perlahan lalu berlalu ke tempatnya.
aku terus mendekati inna. 'asal?'
inna menunjuk ke arah beberapa kertas. 'ni hah.. bos suruh aku renew balik report ni. aduhhh dia cakap minji tak mahir lagi so aku kena uruskan. aduuuhhh cramp otak aku!' bising inna.
aku ketawa kecil. 'ohh hahah tabah lah wahai rakan.. alah alah sikit je ni ko keceng keceng sikit mesti siap enn!'
inna mengerling aku. 'hengko cakap senang lah sebab tak pernah kena marah.. yalah sapa lah nak marah bini ork!' inna mengejek. 'eh aku pelik lah.. kenapa kau nak kerja jadi staff biasa dari nak jadi P.A dia?'
'saja.. aku nak jugak rasa buat kerja...' aku berkata.
'alah mengada lah ko... baik jadi P.A dia dapat sebilik ngan dia, relax relax...' inna tersengih gatal.
aku mencubit perlahan telinga dia. 'mengarut lah..' dan aku kembali ke tempat aku. sebaik sahaja aku duduk, aku terasa tekak aku kembang semacam. aku menekup mulutku seketika kemudian menarik nafas.
'hurghhh...' dan tekak aku rasa macam nak termuntah, aku terus bangkit laju dan berlari ke tandas.
'y-yah byul okay tak?!!' panggilan hyejin aku hiraukan.
aku terus menolak pintu tandas kasar dan termuntah di dalam mangkuk tandas. 'bluekk!' aku memuntahkan segala isi perut aku dengan kedua tangan aku mengetap kuat pada mangkuk tandas.
'byul! kau okay tak?!' suara inna pula muncul di belakang aku.
aku mengangguk perlahan. 'aku o- buwerk!' dan aku termuntah. dia rasa macam semua isi perut aku ditarik keluar. inna terus menggosok perlahan belakang aku.
'kau salah makan gamaknya..' dia berkata. 'aku panggilkan bos nak?'
aku menggeleng. 'tak pay-huwerghh!!' tak sempat aku habiskan ayat, aku termuntah lagi.
inna melihat aku risau. 'macam teruk je kau ni..'
aku menggeleng perlahan. selesai muntahkan semua, aku flush dan mencuci mulut. sumpah aku rasa tak larat sekarang. 'peningnya..' rungutku perlahan.
inna mengusap bahuku. 'kau okay tak? muka kau pucat ni..' tegur inna risau.
aku menggeleng pantas. 'ani... aku okey...' dan aku terus berjalan keluar dari tandas. dan ketika itu dunia aku terasa berpusing. yang aku tahu aku terus jatuh, dan semuanya gelap.
'byul ahh!!'
skip
mata aku terbuka perlahan apabila aku rasa ada tangan yang menyentuh wajah aku. aku lihat jungkook tengah pandang aku risau. 'k-kook ah..' aku memanggil dia.
aku yang ingin bangkit dari pembaringan terus ditegah jungkook. 'no! baring je! kau still tak sihat ni aigoo kenapa still nak kerja?' dia memandang aku khuatir.
aku mencapai tangan dia dan bermain dengan jari dia. 'biarlah... saya nak kerja.. saya okay lah tak payah lah risau...' aku berkata perlahan.
'no byul! cuba kau jangan degil!' dia memandang aku tajam.
dan aku rasa mata aku berair. aku terus menepis tangan dia dari menyentuh aku dan aku bangkit ingin keluar dari bilik dia. dan sekali lagi tekak aku rasa nak keluarkan benda lagi. aku menekup mulut aku.
YOU ARE READING
Stalk -J.J.K
Fanfiction"everytime you look away, i look at you" +di mana seorang perempuan stalk crush dia+ start:15072017 end:00000000