Pengenalan

65 6 6
                                    

Aku menggenggam kolar baju namja dihadapan aku ni.

"Aku tanya, MANA DUIT AKU??! AKU NAK SEKARANG!! " aku jerit kemudian menghentak kepala namja yg kolarnya digenggam aku pada dinding.

"M-mian. Saya tertinggal di rumah" namja tu jwb dgn tergagap.

"Hmph!! Uruskan dia!! "aku melepaskan genggaman pada kolarnya.

Anak buah aku mengambil tempat aku dgn menggenggam kolarnya.

"H-hajima. Andwae. Jebal. Jangan buat pape kat saya! " namja tadi hanya merayu .

"Aaargh!!! "

Aku,Jung Yerin. Ya. Beginilah hidup aku. Hidup sebagai seorang gangster. Perusuh keadilan, undang undang dan paling penting.......

Cinta. Cinta sejati.

+++

"Hye oppa. Oppa nak pergi mana? " tanya yeoja dihadapan aku.

"Perpustakaan"jwb aq pendek x lupa juga senyuman.

Aku terus berjalan untuk sampai ke destinasi ku.

"Oppa! Annyeong! "

"Oppa ! Annyeong! "

"Annyeong oppa! "

"Oppa sihat? "

"Oppa nak pergi mana tu? "

Sepanjang perjalanan, itula yg menjadi music aku. Suara yeoja yg menegurku.

Aku popular. Ramai peminat actually kebanyakannya yeoja. Digilai ramai yeoja.

Tapi, aku x de yeochin. X percaya cinta. Cinta sejati. Bagiku, senjata berbahaya yg membuatku lalai & hati ku mati adalah cinta.

Aku, Kim Taehyung. Penegak keadilan, mengikut peraturan sehingga digelar 'Skema' , tapi disamping itu juga aku perusuh.

Perusuh cinta sejati. Yg pernah membuat aku x percaya yeoja dah.

Tbc

Gangster & Skema[K.T.H]Where stories live. Discover now