Part 5

36 7 5
                                    

"Woi SETAN!! Jangan pegang aku lah! Geli pulak! " terus Bambam menepis tgn Hyeri yg mcm meraba bahu Bambam.

"Alaa!! Apa oppa ni" ckp Hyeri kemudian memeluk meluk Bambam

Bambam pula dah mcm org gila supaya dilepaskan badannya yg dipeluk.

Satu kelas melihat adegan mereka. Ada yg menyampah sgn perangai Hyeri yg belagak diva tu.

Bukan ada, tapi semua. Hampir satu kelas x suka dia.

Yerin yg tido tadi terus terjaga akibat bisingan Bambam dan Hyeri . Hyeri terus bangun kemudiam menengking

"WOI BETINA!! KO SENYAP BOLEH X?!! AKU NAK TIDO LAA! KALAU AKU LEPUK KO, MAMPOS KO!! YG KO NAK MENGGEDIK NGAN BAMBAM ASAL?! "

Marah Yerin sambil menepuk nepuk menyepak nyepak meja. (Ayat jenis apakah yini?? 😂)

"Elleh, x yah aah nak tepuk tepuk meja tu. Meja tu x bersalah pun. Actually, Bambam bukan kau punya pun. Bambam aku punya. Kan, Baby?? "

Tanya Hyeri sambil memegang dagu Bambam, namun Bambam sempat menepis.

"Sape baby kau?? X nak aku. Aku lebih rela x kawin dari couple ngan kau. Bla aah. Semak je"ckp Bambam sambil membuat tgn menghalau.

Satu kelas hampir gelak kerana perangai gediknya yg melampau membuat Bambam menghalaunya.

Yerin hanya senyum sinis seperti mengejek. Hyeri mengetap bibir kemudian melangkah keluar dari kelas tu sambil menghentak hentak kakinya.

"Padan muka.  Aku nak tido pun x aman. Kan dah kene"ckp Yerin sambil menutup mata apabila kepalanya sudah diletakkan diatas meja.

TOK TOK!

Pintu kelas Yerin diketuk oleh seseorang diluar. Yerin hanya buat x tau sebab nak tido.

Bambam terus ke arah pintu tersebut, kemuadian lelaki tu ckp something kat Bambam.

"Yerin. Ada org nak jumpa kau"Bambam terus tolak Yerin sampai jatuh kelantai.

Yerin bgn sambil menggosok pipinya.

"Kau ni, bab-"

"Mencarut mencarut! Aku cili kang"jeling Bambam.

"Hish!! Kau ni, aku nak tido dgn aman pun x tenang. Aku dah aah ngantok. Suh dia jumpa bila bila. Janji time aku x tido"

Terus Yerin meletakkan kepalanya diatas meja sambil menutup mata.

"BANGUN LAAH!! ANAK JUNG!! JUNG!! JUNG JUNGKOOK!! "

Jerit Bambam sambil menolak nolak kepala Yerin.

"WOI!!! " terus Yerin bangun.

"Kau dah kenapa??! KEPALA AKU DITOLAK TOLAK! PIKIR AKU NI APA! Aku nak TIDO!  Mana dtg ko punya Jungkook tu?!! "

Tanya Yerin yg separa jerit tu. Tambah pula, dgn kelasnya yg sudah bising kalah zoo+pasar mlm+club×bazar ramadhan÷concert tu.

"Alaa, sorry la *eyesmile* . Aku nak kejut kau susah sangat. Hah, aku lupa. Ada org nak jumpa kau. Tah apa tah nama dia"

"Lupa, lupa. Blm tua pun dh lupa. Nyanyok. Pikir buat eyesmile cairkan aku? Pastu ada pulak setan kacau aku nak tido. Sebok nak jumpa. Lepas satu, satu"

Gumam Yerin sambil menenyeh matanya. Takut ada taik mata melekat, buat malu je.

Kalau x nampak x pe. Cuba bayangkan kalau kale hijau + kuning, pastu besar. Eeuw, geli gila.

Kalau ada org tegur kat mata ada taik mata, merah muka. Baru tau.

Yerin yg masih menenyeh mata masih x sedar siapa yg mahu berjumpa dgnnya dan yg berdiri dihapannya.

"Yerin" panggil org tu.

Tbc

Sorry dah lama gila x update. Rasa malas pulak nak buat sbb makin merepek. Jauh sgt dari apa yg author pikir sebelum ni. Tapi nnt author try jadikan sama yg apa author pikir kan. Korang voment (vote+comment) tau. Tgn tu tolong ringankan untuk vote n comment. Senang je.

👇
👇
👇
👇
👇
👇
👇

Gangster & Skema[K.T.H]Where stories live. Discover now