İlk kitabın (Birinci Kısım) basılmış halini temin edenler, ilk sayfadaki ithaf satırlarını umarım görmüştür. Görmeyenler için tekrar yazmakta fayda görüyorum:
"... Ve o ilk kılıcın çekilmesinde rol oynayan herkese..."
Birçoğunuz için "önemsiz" gözüküyor olabilir, saygı duyarım lakin ilk günden beri sürekli "devamını yaz" diye -tabir uygunsa- taciz eden, övgüler yağdıran, metinlerde takıldığım ve/veya emin olamadığım yerlerde saatlerini ayırıp benimle konuşan, farkında olmadan yaptıklarıyla metni şekillendiren, özel hayatım da dahil olmak üzere her konuda yardımını esirgemeyen siz değerli dostlarıma (hayır, "okur" demiyorum sizlere. Sizin yeriniz ayrı) kısacası beni bu noktaya getiren ve benimle birlikte yürüyen herkese teşekkürü borç bilirim.
Büyük ihtimalle hayatım boyunca karşılaşmayacağım onlarca insandan gördüğüm destek, yine hayatım boyunca görmeyeceğim binlerce insana "bir roman serisi" olarak ulaştı.
Okuyup yerden yere vuran da oldu, aşık olup bekleyen de oldu... Yelpazemiz baya geniş okur konusunda, tek tek hepsini yazmak zor olur. :) lakin bu yorumlar, atışmalar, hatta ve hatta "sayaç yükseltmeler" sonucu şekillenen tüm metinlerimde payınız olduğunu bilin.
Siz olmasanız çoktan pes ederdim, iyi ki varsınız. Hepinize sonsuz teşekkürler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Archanger Destanı: Üçüncü Kısım
FantasyArchanger Destanı serinin üçüncü kitabıyla devam ediyor!