~Weekend Party~

2.6K 64 0
                                    

- Hope készülj már!  Emeld fel azt a nagy segged, és indulj meg a szekrény felé! - utasított barátnőm, aki már majd nem teljesen elkészült. Felpattantam az ágyamról, és elkezdtem keresgélni a ruháim között. 

- Nem tudoooom. Mit vegyek fel? - sipákoltam. 

Odament a szekrényhez és dobálni kezdte kifele a rövidebbnél rövidebb ruhákat.

- Tessék, ezt húzd fel, ez tökéletes. - adta a kezembe a barackvirág színű koktélruhámat. Rá néztem az 'Ez most komoly?' fejjel, de ő csak vigyorgott. Végül felhúztam a ruhát, és felvettem hozzá egy rosegold magassarkú cipőt, aminek a tűsarka közepétől felfelé apró aranyszínű fém levelek simultak a cipőhöz. Cassie kiment a kocsihoz, én pedig még gyorsan kisminkeltem magam. Kis alapozó, korrektor, púder, végül szempillaspirál, és gyorsan felkaptam egy hozzáillő mályva színű táskát, és rohantam is kifele.

     Az autó utat végig tomboltuk, már nagyon be voltunk pörögve. William, a barátom is ott lesz a buliba. Megbeszéltük, hogy a bejárati ajtó előtt találkozunk majd. 

- Na és lesz valami Williammal? Elvégre házibuli lesz. - húzogatta a szemöldökét.

- Nem, nem és nem. Milliószor elmondtam, hogy se bulikba, se egyéb helyeken nem fogok lefeküdni se vele, se senkivel, kizárólag csak is otthon, vagy nála! - mosolyogtam. 

- Hát kitudja mit hoz az este. - mondta titokzatosan, majd befordultunk egy kis utcába.

    Megérkeztünk. Kiszálltunk az autóból, és Williamet már egyből kiszúrtam, és elmosolyodtam, ahogy ő is. Odajött hozzám, és megölelt, majd hosszasan megcsókolt. Mindhárman az ajtó felé vettük az irányt, és beléptünk rajta. Bömbölt a zene, részegek mindenhol, táncoló lányok és fiúk a ház minden zeg-zugában, én pedig úgy döntöttem, ha már kedves barátosném neki indult táncolni, Williamet pedig a haverjai elfoglalták, hogy kimegyek a konyhába és iszok egy pohárral. Öntöttem magamnak, majd megittam a pohár egész tartalmát. Egy bő tíz perc múlva pedig kezdtem elég furán érezni magam. Elmosódott a kép előttem, hol kettőt láttam mindenből, menni is furán mentem már, végül az a kép van előttem, hogy William előttem termett, és kivitt táncolni. Nem voltam már magamnál teljesen, biztos vagyok benne, hogy tettek valamit a piába, William pedig táncolás közben fogdosni kezdett, majd megfogta a kezem és az emelet felé húzott, én pedig rázni kezdtem a fejem nehezen. - Naa babe, gyere már, bezárjuk az ajtót. - kérlelt, és közben huncutan mosolygott. Én pedig már alig láttam valamit és alig fogtam fel bármit is a külvilágból, csak éreztem, hogy húz, nekem meg erőm sem volt, úgyhogy vele tartottam..

    Másnap a saját ágyamban ébredtem, és nem értettem, hogy kerültem haza. William pedig ott feküdt mellettem. Istenem, olyan édes, a kócos hajával, és a fáradt arcával együtt. Kikászálódtam az ágyból, és lementem fájdalomcsillapítóért, mert iszonyatosan hasogatott a fejem. A konyhába menet közbe eszembe jutott pár dolog az estéről. Bevillantak képek. William és én, egy szobában. A tegnapnak ezen része, az egésze kezdett bevillanni, és ráeszméltem, hogy a buliban, lefeküdtünk. De nem emlékszem, hogy használtunk volna bármit is... Csak..Kérlek. Leértem a konyhába, bevettem a gyógyszert, majd visszamentem Williamhez, aki éppen ébredezni kezdett. - Jó reggelt! - mosolyogtam rá, majd odamentem hozzá és megcsókoltam. - Te..Figyelj.. - kezdtem bele. Meg kell tudnom.

- Igen? - nézett rám kérdően.

- Tegnap este, mi tényleg a buliban csináltuk? - pont a kocsiban beszéltük Cassievel, hogy buliban soha.. hajj...

- Hát lehetséges - vigyorgott pimaszul. - Miért?

- Emlékszel, hogy esetleg használtunk volna bármit, védekezés szempontjából?

- Ömm, nem igazáán.. - húzta el a végét. Én pedig fogtam a fejem, hogy ez nem lehet igaz.

~3 hét elteltével~

   Négy napja folyamatosan rosszul vagyok. Ráadásul késik is. Most vagy csak parázok, és bebeszélem magamnak a dolgokat, vagy pedig baj van... Felhívtam Cassiet, hogy kísérjen el tesztet venni, mert ez nekem nagyon nem oké. Furán érzem magam a bőrömben. Elmentünk boltba, megkerestem azt a részleget, gyorsan levettem ami szimpatikus volt, és a kasszához siettem. Éppen betanítottak egy csajszit a kasszánál, és mikor meglátták mit veszek, rám szegezték tekintetüket és összenéztek. Hurrá. Kifizettem, majd hazarohantam Cassievel és felsiettem a fürdőszobába. Kibontottam a csomagolásból, elolvastam az utasítást, majd nekiláttam. Az a három perc amennyit várni kellett, na hát az nekem egy örökkévalóságnak tűnt. Nem néztem rá, amíg nem telt le az idő. Időzítőt állítottam be, majd amikor az csipogni kezdett, félve rápillantottam a tesztre.


Going to be a Teen MomWhere stories live. Discover now