Part 3

24 0 0
                                    

Sunny, mujhy Islamabad jana hai aur me chahta hoon k tum bhi mery sath chalo. I want you to meet the Prime Minister. Me chahta hun jitna jaldi ho sakky tum siyasat me hissa lo.
Lekin Baba abhi me ne khud ko establish krna hai. Nhi sunny tum Politics join kro aur sath sath grooming hoti rahy gi tumhari. Wo zyada resist na kar paya. Malik sahab k do bety thy. Pehli biwi se un ka barra beta Altamash jo k Peshawar ki sab se barri University se Strategic studies me masters kar chuka tha, usy Malik sahab ne bohat force kiya k wo bahar ja kr apni taleem mkammal  kary lekin us ne suna ni. Wo apni taleem Pakistan se he mukammal krna chahta tha, jab k un ki dusri biwi se beta Haris tha jo k further studies k lye America gaya tha.

Sunny beta! Me ne tumhary leye aik larki dekhi, . mujhy to bohat pasand hai. Ap ko yeh haq kis ne diya k ap mery leye larkian talash karen?? Rubina ki baten usy down kr rhi theen. Beta me tmhri maa hun...haan maa hain lekin soteli. Wo apni maa ki jagha kisi ko nhi dena chahta tha. Wo Rubina se nafrat krta tha, usy bilkul ni psnd tha k Rubina us k muamlat me dakhal de. Aenda meri life me interfere na kijye ga. Wo yeh kehty huy ghussy me uth kr chla gya. Sunny ne kbhi bhi Rubina ko apni maa ni smjha.

Hectic schedule ki wjha se Zarri bohat bemar ho gi thi. Sbha college aur sham ko tuition ki wjha se wo anxiety ka shikaar ho gi thi.....

میری ضرورت صرف تم Where stories live. Discover now