Haya Puri trhan Sunny k pyar me pagal ho chuki thi. Wo roz naey bahany dhundha krti thi us se milny ko. Wo college se seedha Sunny k ghr chli gi jahan usy guards ne rok liya. Wo nhi janti thi k usy itni hazeemat sehni pry gi. Us ne jb mazahmat ki koshish ki to guards ne usy bahar nikal diya.
.........
Wo apni puri rodaad Zarri ko sunany lgi jo k uski hamaqat pr hnsy ja rhe thi. Zarri ne usy bohat danta tha.
.....
Zarri ka aj akhri din tha college me kyun k us k final exams hony ko thy. Gehry gulabi rang k libas me wo bohat he khubsurat aur munfarid lg rhe thi. College se wapsi wqt usy road me aik amma dikhai d jo k road cross krny ki koshish kr rhe thi. Zarri ne un ka hath thama aur un k sath chlny lgi. Wo Peshawar ki glyon se guzarti hui amma se un k ghr ka address puch rhe thi...amma ko un k ghr chor kr wo library ki trf jany lgi jahan se usne kch kitabain collect krna thi.
......
Maiz k dusry kinary bethi lrki ne usy bohat ajeeb trhan se apni trf khencha tha. Usy apni ankhon pr yaqin nhi a rha tha. Yeh nhi k usne pehli dfa khubsurat lrki dekhi thi, lekin is lrki me kch khaas tha, kch aisa jo usne pehly ksi aur me na dekha ho. Wo us se baat krna chah rha tha lekin jhijak gaya. Usy apny adnr aag si mehsus hui. Wo lrki ab ja chuki thi lekin wo ab bhi usi k sehr me tha!!
....
Zarri me chahti hun tum ab apny ghar ki ho jao. Tumhari prhai bhe khatam hony wali he aur me chahti hun k tumhari shadi kar dun. Ammi me ne nhi krni shadi. Mujhy abhi job krni hai, apna career bnana hai. Beta hmary han lrkyan career nhi bnati. Bas prhai k bad un ki shadi ho jati hai. Ammi please mujhy abhi shadi nhi karni.
....
Sunny practical Politics me dakhil ho chuka tha..wo apny ilaqy me siyasi sargarmiyon me bohat agy agy rehta tha. Usy kuch krna tha apny liye, apny baap k liye aur apny mulk k liye. Usy farigh waqt bohat km mlta tha lekin jab bhi muyassar ata, wo aik chehra us k khayalon pr Chaya rehta. Wo sirf usi ko socha krta tha. Wo us ki neendon ko urany lgi thi. Wo dheery dheery us k hawaas pr cha gi.
YOU ARE READING
میری ضرورت صرف تم
Romanceکچھ کہانیوں دل کو چھو جاتی ہیں۔ مجھے یقین ہے کہ میری کہانی بھی آپ کے دلوں کو چھوئے گی