Part 6

24 0 0
                                    

Din bhar masruf rhny k bad jab wo sham me ghr loti to thakkan se bht choor hui v thi. Behn bhai ka kharch bhi usi k sr tha. Zindagi bht he mushkil mehsoos hony lagi us ko.
....
Rubina begum k rony ki awaz ghr k kony kony me goonj rhi thi. Haris ki car accident me death ho chuki thi. Maa sdmy se nidhaal thi. Sunny tera bhai mr gya. Mjhy chor kr chla gya. Sunny apny bhai se bohat mohabbat krta tha, Rubina begum k sath lakh us k ikhtlaf lekin Haris pr wo apni jan chirakta tha. Saggy bhaion se zyada usy chahta tha. Haris ki achanak moat ne usy andr se bohat akela kr diya. Rubina begum k sath us ka rawayya bohat behtr hony lga.
...
Dekhye me yahan kaam krny ati hun..muhashqy lrany nhi. Ap please mujhy kaam krny dijye aur mujhse aenda aisi baat na kijye ga. Shaheer ne achanak he Zarri se izhar e muhabbat kar dya jis pr Zarri seekh paa ho gi. Shaheer us ka colleague tha. Wo aisi koi bhi soch apny dil o damagh me nhi lana chahti thi.
Bank se lotny k bad wo musalsal shaheer k baary me sochti rahi. Usy us pr bht ghussa a rha tha lekin wo kr bhi to kuch ni sakti thi.
....
Sunny aik meeting k silsily me Islamabad gaya hua tha jahan pr usy 10 se 15 din qayyam krna tha.
Altamash beta meet my daughter Areeba. Shuja sahab bohat he shokhi se apni beti ko us se mlwa rhy thy.
Kya hum lunch sath kr skty hain?? Areeba ne bohat he pyar se us se pucha tha. Yes sure!
Wo ab Peer Sohawa k purfiza maqam pr bethy lunch kr rhy thy. Areeba ki nighaen us se ht he nhi rhi theen. Usy bohat awkward feel ho rha tha. Ap ne kbhi kisi se mohabbat ki he Altamash?? Wo yeh sawal blkul bhi expect nhi kr raha tha. Jee ni me ne kabhi yeh experience nhi kiya. Are you serious?? Ap kis dunya me reh rahy hain? Ap love at first sight pr to believe krty hain na?? Wo khamosh raha. Areeba bohat azad khyal lrki thi jo k apni hr khawish puri krwati thi. Lunch k bad usne Areeba ko drop kiya aur khud hotel ko chl diya.
...
Islamabad me aj us ka akhri din tha. Shuja sahab ne usy apny ghr invite kiya. Jab wo Shuja sahab k ghr aya to aik bomb us pr pthny ko bilkul tyyar betha tha. Beta meri beti tumhain bohat chahny lgi hai aur me chahta hun tum us se shadi kr lo. Areeba me kisi qisam ki koi kammi nhi thi. Khubsurat, prhi likhi, well established aur bohat independent lrki thi jis ki hr lrka khawish rkhta ho. Lekin mosuf apna dil aik middle class, bank me job krny wli lrki pr haar chuky thy lekin smjhny se qaasir thy k unhen pyar ho chuka. Shuja sahab me ap aur ap ki beti ki bohat izzat krta hun lekin me ap ki beti se shadi nhi kr sakta. Nhi beta tum aisy nhi kr sakty, wo tumhain bohat chahti hai. Me ne aj tk us ki hr khawish puri ki aur me us ki yeh khawish bhi puri krna chahta hun. Kaash me ap ki yeh khawish puri kr sakta. Wo yej kehty huy wahan se nikal aya.
Areeba chnd dino me usy bhul kr agy bhr chuki thi.
....
Islamabad se wapsi k bd wo Bohat masruf raha. Din yun he guzrty rahy aur masrufiyaat bhrti raheen.
....
Baarish taiz hony ki wajah se us ko chlny me dushwari ho rhi thi kyun k Peshawar k roads pr khrra Pani kisi azaab se km na tha. Excuse me! Kya me ap ko drop kr sakta hun?? Us haseen sham me kisi ne bohat khubsurat lehjy me usy yeh offer ki thi. Wo bohat ghussy me murri thi. Me khud ja skti hun please ap meri fikar nhi kijye. No i insist please, me ap ko chor deta hun. Ap apni lafanga geri kahin aur kijye ga. I'm not interested. Usy us ka lehja bohat bhaya tha. Ap please beth jaiye me ap ko chor deta hun. Barish ne us k haseen chehry ko aur bhi nikhaar diya tha. Wo bilaakhir haar manty huy gari me beth gi.
Mujhy Altamash kehty hain aur ap ko?? Wo us ka naam na jaany ki adakari kr rha tha. Mujhy Zartasha kehty hain. Zartasha!! Bohat khubsurat naam he ap ka. Me ap k sath apni sataish k leye nhi bethi. Aap hr wqt ghussy me he rehti hain?? I mean bnda pyar se bhi to baat kr skta he. Me ajnabiyon se pyar se baat nhi krti.
We are no more ajnabi kyun k yeh hmari dusri mulaqat he. Dusri mulaqat kesy?? Ap shayad bhul gi hain k hum ap k bank me bhi mil chuky hain...

میری ضرورت صرف تم Where stories live. Discover now