j e d e n a ś c i e

426 47 2
                                    

-Pamiętaj: jak zadzwonię do ciebie i będzie przystojny powiedz „w kolejce", a jak nie ma na co popatrzeć i aż szkoda przychodzić to „idę zapalić."

-Wiem, mówisz mi to jakoś pięćdziesiąty raz odkąd wyszliśmy z domu.- powiedział Louis przewracając oczami.

-Zależy mi na tym.- odetchnął blondyn.

Był cały zestresowany i Louis wcale nie dziwił się jego zachowaniem. W końcu miał przyjść na randkę Louisa i Harry'ego jako piąte koło u wozu.

-Dobra, jest 17:30, niedługo powinien się pojawić.

-Pisałeś z nim dzisiaj?- zapytał Louis.

-Nie, ale racja, napiszę.- powiedział Niall z drżącym głosem trzęsąc się wyciągając telefon z kieszeni.

@irishboy93
Jesteś już gotowy? x

@haroldguccilover
Prawie

@irishboy93
Jestem już na miejscu ;)

-Po co mu piszesz, że już jestem? Znaczy, że ty jesteś?- oburzył się Louis.

-A co mam mu napisać?- Niall ściągnął brwi.

-Pomyśli, że ci przesadnie zależy...- westchnął Louis.

@irishboy93
Znaczy jeszcze mnie nie ma

@haroldguccilover
To jesteś czy cię nie ma?

@irishboy93
Jestem, ale mnie nie ma
Jestem duchem
Ciałem nie

@haroldguccilover
? Ok

-Dobra, idź już stąd.- pospieszył go Louis.

-Stary, ufam ci. Pamiętaj „w kolejce" przystojny , „idę zapalić" nie mam po co przychodzić.

-Dobra, idź już.- Louis ponownie przewrócił oczami i wypchnął przyjaciela z restauracji.

Niall udał się do parku obok i wyczekiwał godziny 18, a wraz z tym wiadomości od Louisa.

CHAIN | Narry textingOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz