Następnego dnia Niall postanowił wyjść na piwo z kumplem Louisem, aby odetchnąć trochę od codzienności, a Harry został sam w domu. Brunet nie znał Louisa, wiedział tylko, że to stary kumpel Nialla i to właśnie była przewaga blondyna nad swoim mężem. Przyjaźnił się z ludźmi, których Harry nie znał.
Obaj bez porozumienia ze sobą chcieli odpocząć od swojego towarzystwa.
@haroldguccilover
Jestem dzisiaj sam w domu :(@irishboy93
A ja nie@haroldgucciover
Okej :(@irishboy93
Spotkaj się ze mną@haroldguccilover
Teraz??@irishboy93
Nie, kurde za trzy miesiące@haroldguccilover
Za trzy miesiące mi pasuje ;)
Bo skąd mam niby wiedzieć, że nie jesteś jakimś pedofilem albo coś?@irishboy93
Nie masz tej pewności Haroldzie
Ja też nie ;)@haroldguccilover
Mam na imię Harry...@irishboy93
Nie chcę mówić do ciebie Harry, źle mi się to kojarzy x-Niall! Z kim tak piszesz?- blondyn spojrzał sponad ekranu na swojego przyjaciela.
-Z Harrym.- odpowiedział.
-Pogodziliście się już?- zapytał Louis.
-Nie z tym Harrym, czy naprawdę jest tylko jedyny Harry na tym świecie?- oburzył się Niall biorąc dużego łyka piwa ze szklanki.
-Wyluzuj, stary... Co to za Harry?
-Nie wiem...
-Ile ma lat?
-Nie wiem...
-A jak wygląda?
-No... nie wiem.
-A coś wiesz?
-Nie wiem.
-Dobra, weź mu odpisz, bo zaraz ci rozpierdoli telefon.
Niall przewrócił oczami i przeczytał wszystkie wiadomości, które wysłał mu Harry.
@haroldguccilover
Czemu ci się źle kojarzy?
Twoje pochodzenie też mi się źle kojarzy.
Jesteś?
Chyba chcę się z tobą spotkać
Ale wyślij mi najpierw swoje zdjęcie-Poprosił o zdjęcie.- westchnął Niall.
-No to mu je wyślij?- Tommo przewrócił oczami.
-Zwariowałeś? W życiu się mu nie pokaże.
-Dlaczego?
-Bo zapewne wtedy przestanie ze mną pisać.- wymamrotał Niall i w rezygnacji zablokował telefon.
-Daj mi to.- wyciągnął rękę sięgając po komórkę przyjaciela.
-Co chcesz zrobić?
-Wyślę mu swoje zdjęcie, zawsze miałem lepsze powodzenie u dziewczyn.
-Ale to jest chłopak.
-Co za różnica? To gej.- odrzekł i wyrwał srebrnego iPhone'a od blondyna.
@irishboy93
Wyślę ci, ale pod jednym warunkiem x@haroldguccilover
Jakim?@irishboy93
Spotkamy się za te 3 miesiące x-Człowieku, jak ja się z nim spotkam, skoro wyglądam inaczej niż ty?
-Do tego czasu się w sobie zakochacie i wytłumaczysz mu wszystko.- odpowiedział Louis i wrócił do pisania.
Niall tylko westchnął i czekał na dalszy rozwój wydarzeń.
@haroldguccilover
Wyślij mi swoje zdjęcie x@irishboy93
Ok...x
-I co?- zapytał niecierpliwie Niall.
-Nie odpisuje, ale wyświetlił.
Obaj wpatrywali się w telefon z wyczekiwaniem jakiejkolwiek zwrotnej wiadomości.
@irishboy93
Jesteś?@haroldguccilover
Woww jesteś... kurwa@irishboy93
Wystarczy Niall x
CZYTASZ
CHAIN | Narry texting
FanfictionNiall i Harry to małżeństwo z wieloletnim stażem. Nie dogadują się i kłócą o każdą małą rzecz. Obaj zaczynają pisać z kimś na portalu randkowym, tylko że nie są świadomi, iż @irishboy93 to Niall, a @haroldguccilover to Harry.