s z e s n a ś c i e

415 51 24
                                    

Niall przez chwilę myślał, że to głupi żart i Harry go po prostu wkręcił, zemścił się.

Potem zaczął myśleć, że to po prostu zbieg okoliczności.

Schował się więc za jakimś samochodem i wychylił głowę śledząc spojrzeniem bruneta.

-Umówiłeś się z kimś suko?- szepnął pod nosem i nie mógł uwierzyć w to, że prawdopodobnie Harry go zdradza. To nic, że sam chciał to właśnie zrobić.

Od: Tommo
Żyjecie czy się pozabijaliście? ;P

Do: Tommo
Wciąż nie wiem o co ci chodzi

Od: Tommo
Jeszcze się z nim nie spotkałeś?

Do: Tommo
Nie pierdol, to że spodobał ci się Harry mnie nie obchodzi

Od: Tommo
Człowieku, jak mam ci to udowodnić?

Chwilę później dostał od Louisa nagranie głosowe, gdzie Louis powiedział: „Jesteś umówiony ze swoim mężem." Mówił to takim tonem, jakby tłumaczył prostą rzecz dziecku.

Niall postanowił to sprawdzić i napisał wiadomość do Harolda.

@irishboy93
I jak? Gdzie jesteś?

Gdy zobaczył, że jego mąż właśnie pisze coś w telefonie nie wytrzymał. Kopnął samochód przed nim, odwrócił się i poszedł do domu. Był już pewny.

Wieczorem usłyszał, jak Harry wrócił do domu i postanowił trochę się nim pobawić.

-Widziałem cię dzisiaj.- powiedział blondyn patrząc prosto na Harry'ego, gdy ten sciągał kurtkę.

-Gdzie?- zapytał.

-Z kim byłeś umówiony?

W międzyczasie zaczął pisać wiadomość do swojego Harry'ego w internecie.

@irishboy93
Puk puk

Niall usłyszał wibracje w kieszeni Harry'ego. Widział też, że jego mąż wygląda na zestresowanego, tak jak gdyby został przyłapany na gorącym uczynku.

Wyjął powoli telefon.

-Kto to?- zapytał Niall.

-Nikt ważny.

@haroldguccilover
Kto tam?

Niall spojrzał w komórkę i na Harry'ego.

-Hipopotam kurwa.- szepnął Niall, odwrócił się na pięcie i trzasnął drzwiami od sypialni.

Harry znieruchomiał i musiał przetrawić to, co się właśnie wydarzyło.

CHAIN | Narry textingOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz