Új szomszéd?

959 19 0
                                    

Egy szép nyárias idővel kezdődott a nap. A telefonom idegesítő csörgésére ébredtem ami valószínű nem előszőr szólalt meg..

Kinyitottam a szemem ránéztem az órára:
-Basszus el fogok késni! -rikkantottam fel ijedtembe.

Gyorsan kipattantam az ágyból, beszaladtam a fürdőbe rendbe szedtem magam, felvittem a sminkem ami amúgy csak szempillaspirárból ált. A naturális dolgok hívője vagyok. Gyorsan felöltöztem és szaladtam le a lépcsőn be a konyhába. Anyu ölbetett kézzel nézett rám.

-Már megint el fogsz késni! Lányom ez az utolsó éved! Kérlek... -mondta kicsit letört hangon.
-Tudom, tudom. -mondtam egy szemforgatás közben.

Gyorsan adtam a homlokára egy puszit és felkaptam a pultról a reggelim mivel nem volt időm megenni. Bedoptam a hátizsákomba és szaladtam az előszobába gyorsan felvenni a cipőm és a kabátom.

-Szeretlek anya! -kiabáltam az ajtóba egyett anyának.
-Én is, siess kicsim. Hívjál! -kiáltott ki a konyhából.

Felszáltam apa motorjára felvettem a bukómat és már hajtottam is a sulim irányába. Imádok motorozni, nem túl nőies de kötődöm hozzá. Mivel apu meghalt balesetben mikor én 8 éves voltam megörököltem a motorját, ő is imadta csak úgy mint én, valószínüleg tőle örökölhettem az extrém sportokhoz való imádatomat. Ha ráültem a motorra eszembe jutott Ő, jó érzés volt az imadott motorján száguldozni, így éreztem hogy lehetek vele még egy kicsit. Mintha mellettem lenne és vigyázna rám.
10perc múlva már az iskolámnál is voltam, leparkoltam a szokásos helyemre és befutottam az iskola ajtaján pont időbe. "Ez az"'gondoltam magamba és gyorsan a termünk felé vettem az irányt ahol Haly már várt. Leültem a helyünkre drága barátnőm mellé, adtam neki egy ölelést aztan meg is érkezett a tanár.

Hosszas unalmas órák után végre ebéd szünetünk volt. A folyosón hatalmas volt a hangzavar a többszáz gyerek miatt. Halyvel pletykázgattunk mikor egyszer csak megjelent a leg utálatosabb ember számomra Kortny. Mióta az eszemet tudom utálom mert mindíg is egy szemét picsa volt. Próbált sokszor tönkre tenni de ahhoz nem volt túl erős. Észre vettem hogy pont felénk tart a hülye két kiskutyájával, tudtam hogy megint be fog szolni mint mindíg.

-Nocsak nocsak kit látnak szemeim. Csak nem a kis szakatt ribi és barátnője ocsmányka? -mondta gúnyosan nevetve.
-Nocsak nocsak kit látnak szemeim. Csak nem hülye picsa és a két kiskutyája? Nincs kedvem hozzád szóval huzz el innen köszi! -mondtam grimaszolva.
-Pff te nekem nem mondod meg mit csináljak megértetted? -visongta irritáló hangon.
-Ismét nem lettetek meghívva Bratt bulijára, lehet pici közom van hozza. Hupsz..Bocsi lányok de lúzerek kitiltva! -mosolygott gúnyosan, mire a két kiskutyája vihogtak.

Legszívesebben bevertem volna neki egyett de tudtam, hogy abbol nagy balhé lenne így vissza fogtam magam. Megforgattam a szemem és igy szóltam.
-Azt hiszed érdekel, menj már el innen mert senki nem kívancsi rád nem vetted észre? -nevettem arcon.
Mire sikított egyet és toporzékolt mint egy öt éves, mert tudta ezt a csatát is én nyertem. De persze a hülye sikítására felfigyelt a folyosón lévő ügyeletes tanár és oda jott hozzánk.
-Mi folyik itt hölgyeim? -kerdézte összekulcsolt kézzel.
-Tanár úr ez a két lány megfenyegetett hogy ha nem csinalom meg a házijukat belenyomják a fejemet a wc-be... -mondta elhaló hangon.
-Mivan? -vágtuk rá mind a ketten Halyvel.
-Te álnok kígyó! Ez nem is így történt tanár úr, nem montunk ilyet! Kerem higyjen nekünk!
-Mi nem így történt?? A csajok is tudják bizonyítani. Igaz lányok? -visítozta fejhangon. Mira ket pincsi bólogatott.
-Elég volt! Craffort, Breath bünetés suli után! -közölte szigorúan a tánar és elment.
-Mivan?? Ezt nem hiszem el!! -mordultam fel.

Mire Kortny mosolygott egyett gúnyosan, dobott egyet a haján és elment mint valami díva. Egyszerre düh és értetlenség kerekedett bennem, mert ez a bolond tanár neki ad igazat, miközbe mindenki tudja milyen Kortny... Gondolom ezt a tanárt us lefizette Kortny apja mint a többit..

-Buta picsa! -közölte Haly, mire mind a ketten elnevettük magunkat.

Egyébként Bratt a suli leghelyesebb fiúja a suliba és Kortny tudja hogy tetszik nekem. Egyszer csókolóztunk 9.-be a suli bulin, de azóta nem is beszélünk de azért nincs rossz kapcsolatunk. Sajnos mivel Bratt menő ezért ad Kortny szavára hisz o a királynő a suliba.. Vagyis azt hiszi.
.
Bünti után barátnőmmel elmentünk a kedvenc helyünkre ami egy híd volt az erdő elött. Igaziból senki nem jár erre soha mert az emberek szerint ilyesztő hely. Pedig nem az. Gyönyörü! Mikor kicsik voltunk mindíg a tó partján vertünk tanyát és fürördtünk a tóba. Mostmár inkabb mindíg csak kiültünk ha egy kis csöndre vágytunk egy húzos nap után. Kiültünk a kolátra a lábunk a tó felett himbálozott és beszelgettünk, nevedgéltünk. Mikor egyszer csak Haly így szólt.

-Csajszi, kitaláltam valamit! -mondta selytelmes mosollyal.

Néztem rá értetlenül. De tudtam, hogy ez az a mosoly mikor valami őrültséget akar csinálni.

-Ugorjunk le a hídról. -mondta nevetve.
-Mi? Te megőrültél? Tök magas ez a híd és azt se tudjuk mi van a vizbe! Mi van ha kövek és meghalunk? -mondtam rémülten.
-Ugyan már.. -mondta, és mintha meg se hallotta volna amit mondok vetkőzott is le.
Kínomba nevettem de tudtam hogy ez nem jó ötlet.
Haly felált a korlátra és ugrott egyett.
-Haly ne! -kiáltottam, de akkor már repült is.

Csak a göndör fürtjeit láttam ahogy elmerülnek a tóba. Kétségbe esetten néztem végig a dolgot, mire kapkodni kezdtem a fejem hogy hol lehet. Gyorsan lefutottam a hidről egészen a tó partjáig. Futottam ahogy tudtam, hisz fogalmam sem volt túl élte-e. Mikor a partra értem a vizet páztáztam.

-Haly!! -kiabáltam, miközbe néztem a vizet.
Végre megláttam az arcát ahogy jön fel a víz alol. Nevetett miközbe én halálra rémültem mivel egy jó drabig nem jött fel.

-Ez nagyon jó! Gyere ugorj! Ugorj már betojikám. -kiabálta nevetve

-Dehogy is! Gyere ki a vizből mert megfázol! -kiabáltam neki.

Kiúszott a vízből és kisietett hozzám a partra. Gyorsan felvette a ruhát és nevetett.

-Őrült vagy! -mondtam nevetve.
-De ezért szeretsz. -vigyorgott bolondosan.
-Mehetünk? -kérdeztem, és megindultam a motorom felé.

Haly bólintott, felültem a motorra ő mögém ült felvettük a bukókat és már hajtottam is.

6-7 óra lehetett mire haza értem. Halyit kiraktam az utcánkba a háza elött. Leparkoltam anyu kocsija melett és bementem a házunkba.

-Megjottem! -kiáltottam.
-Szia kicsim. Merre voltal? -érdeklődött anya.

Besétáltam a nappaliba ahol anyu ült a kanapén, lehuppantam mellé és a vállára raktam a fejem.

-Halyvel voltam a szokásos helyen. -válaszoltam.
Beszélgettünk még kicsit aztán felment aludni.

Szerelmes lettem!Onde histórias criam vida. Descubra agora