Elvégeztem a szokásos rutinom a fürdőbe. Bementem a szobámba, átvettem a pizsim és leültem az ablakom elé ahol elkezdtem rajzolgatni. A rajz felénél tartottam mikor zizgett a telefonom.
-Dan: Hát te mit csinálsz még ilyen későn?
Felnéztem a rajzomból és láttam Dant ahogy engem néz. Elmosolyodtam és vissza írtam.
-Kim: Rajzolgatok. Még nem akartam aludni😁
-Dan: Mit rajzolsz cica?Imádom hogy becézget.
-Kim: Majd ha kész van megmutatom.😘
-Dan: Várom.😊10 óra környékén lettem kész a rajzommal, gyorsan lefotóztam és elküldtem Dannak aki azonnal megjelent az ablakba.
Rá néztem és vártam a reakciót. Ki kerekedtek a szemei.
-Dan: Úristen civa ez nagyon jó. Nagyon ügyes vagy😱
-Kim: Köszönöm☺️Fél 11 ig még beszélgettünk telón mikor bealudtam.
.
Vasárnap reggel ismét tök szép napos időre ébredtem fél 11 felé. Elvégeztem a reggeli rutinomat majd lementem a konyhába. Megcsináltam a reggelim és a kávém mikor észre vettem a hűtőn egy cetlit."Elmentem vásárolni Emilyvel. Ebéd a fazékban. Nem tudom mikor jövök. Puszi anya ;*"
Nagyon jó, égsz nap egyedül leszek itthon. húztam a szám. Megreggeliztem aztan felment a szobámba felöltozni.
Leültem az ablakomba és néztem kifelé, láttam hogy nincs rossz idő így elhatároztam hogy elmegyek deszkázni. Úgy is elég rég voltam már.
Írtam Halynek hogy 10 perc múlva találkozzunk a deszka pályán. Felvettem a deszkás cipőm meg a deszkám és mentem is.
A deszka pályán össze futottunk még pár haverral és versenyeztünk hogy ki tud több és jobb trükköket, persze én álltam nyerésre. Míg a többiek trükköztek gyorsan elmeséltem Halynek mi történt tegnap.
-És nem is csókolt meg?
-Haly.. barátok vagyunk.
-Ugyan már lesüt hogy bejöttök egymásnak.. -kuncogott.
-Ugh, emlegetett szamár. -oldalra biccentettem a fejem hogy Haly nézzen el arra.
-Ő az ott fehér pólóba?? Úristen Kim ez nagyon helyes. -ámuldozottElgondolkodtam.. és mi van ha oda megyek? Tök kínos lenne ha kudarcba fulladna az egész.. mármint ha leégetném magam vagy bármi.
-Menj oda hozzá! Menj már ne legyél beszari! -kiáltott rám, megzavarva a gondolatmenetem.
-Jolvan már.. -forgattam meg a szememJesszus Kim szedd össze magad, kemény csaj vagy te.
Oda lépkedtem Danhez aki meglepődött hogy itt lát.
KAMU SEDANG MEMBACA
Szerelmes lettem!
RomansaSziasztok ez az első történetem, remélem tetszeni fog nektek! :) A történet Kimről szól aki egy 18 éves lány, most fog végezni az iskolával de valami egészen váratlan fog történni az életébe. Na de mi lehet az? Derítsétek ki ;) Ui: elnézést előre...