Az új munka?

282 10 0
                                    

-Hát... Ezt igaziból a buli után akartuk elmondani. Dan először meg akarta nézni hogy, hogy boldogulsz a csapatban. Együtt akartuk elmondani, hogy a Sisters-ök közé fogsz tartozni. Velünk fogsz dolgozni... - közölte Jenny. Értetlenül néztem.
-Mivan? - húztam fel a szemöldököm.
-Tudjuk hogy ez még fura neked és fel kell még dolgoznod... Egy próbát kell megcsinálnod amibel bizonyíthatod hogy megfelelő vagy-e ebbe a csapatba. A próba 1 hét múlva lesz pénteken. Addig segítünk felkészülni rá. A szabályainkat holnap elhozom neked és aztán ha a próbán túl vagy fel kell esküdnöd. - ecsetelte Inana.
-És Klarissza? - inkább nem mondtam semmit a most hallottakra.. le voltam sokkolva. Hogy én is Sisterz lettem? Mikor?
-Klarissza nem tartozik már közénk épp azért amit tett. Felesküdött hogy ha a csapatból valaki összejön egy sráccal tilos rányomulni. - mondta Jenny.
-Naja... - forgattam meg a szemem és letekintettem.
-Egyébként hogy vagy csajszi?- simította meg a vállam Inana
-Ömm.. Mit is mondjak? Összezavarodottan, szomorúan, csalódottan, meglepődve. Soroljam még? - tettem szét a karom. Ezernyi érzés kavargott bennem. Egyszerűen megint nagyon sok információt kaptam.
-Teljesen megértünk! - simogatta a hátam Inana, Jenny meg erősen bólogatott. - De figyelj, beszéltem Dannel és azt mondta őt teljesen hidegen hagyta az hogy Klarissza épp mit csinál. Idegesítette.
-Akkor miért nem szólt rá? - fakadtam ki
-Ezt már mi se értettük... Tudod Klarissza mindig is nyomult Danre. Volt hogy történt köztük egy s más de Dant sose érdekelte igazán. Klarissza mindíg többet akart. De mióta te vagy neki másra nem is gondol. Azóta hozzá sem ért egy nőhöz sem... Szeret téged. - mosolygott Jenny.
-Hát erre most nem tudok mit mondani... - szomorodtam el.
-Remélem kibékültök. Jó páros vagytok. Egyébként meg Klarissza mostmár csak a munkába segít nem lesz velünk úgy mint rég. - nyugtatgatott Inana. Jól estek a szavak de semmit nem segítettek.
-Utáltuk már egy ideje a csajt. Csak muszáj volt elviselnünk. - kuncogott fel mind a két lány mire csak félig elmosolyodtam.
-Hagyunk kicsit magadra? - néztek megértően mire csak bólintottam. - Rendben. Holnap találkozunk. - adtak mind a ketten puszit kétoldalról.

Kisétáltak az ajtón, én utánuk mentem és bezártam az ajtót mikor hallottam kint hogy megy a susmus. Így hallgatózni kezdtem.

-Elmondtátok neki? - kérdezte egy ismerős hang
-Igen.. Dan muszáj volt. Hallott mindent mikor kirúgtuk Klarisszát a csapatból. - mondta Inana
-Értem... Mérges? - érdeklődött, mint kiserült Dan.
-Elégge! Ezt elbasztad! - mordult rá Jenny.
-Jolvan, kösz. - válaszolt flegmán a fiú

Ekkor megint egy hangos kopogástól rezzentem össze.

-Cica... engedj be. Kérlek!
-Menj el! - kiabáltam rá.
-Kérlek... - sóhajtott és hallottam ahogy a fejét neki dönti az ajtónak

Jó lett volna beengedni és megölelni de nem tehettem meg. Egyedül kell most lennem. Át kell gondolnom mindent.
Egyszerűen nem fogtam fel még hogy én is Dannek fogok dolgozni a csajok bandájában. Dannek fogok dolgozni? A pasimnak?? És az mikor fog kit érdekelni hogy ÉN mit szeretnék? Nyilván kedvelem a lányokat nem erről van szó. De mi van ha én ezt az egészet nem akarom? Engem senki sem kérdezett arról hogy ez az egész jó-e így nekem... Hiányzik anya, hiányzik a házunk, a régi életem és a legjobb barátnőm... Rosszul esett nagyon hogy Dan egy szót sem szólt erről az égszről, még csak meg se kérdezett... És ami az este történt azzal a fruskával csak az I-re a pont.

- Engedj be. Mindent elmagyarázok. Kérlek... - és ekkor beengedtem, de csak azért hogy elmagyarázza. Ahogy beengedtem el is indultam a másik irányba csak hogy véletlenül se érhessen hozzám.
- Cica...

Bocsi skacok kicsit (nagyon...) késve érkeztem új résszel és még rövid is lett. De a kövi részbe tartogatok sok izgalmat számotokra😁😘

Szerelmes lettem!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora