Bölüm 2~Hülya~

61 10 4
                                    

Ela,anlamsız bakışlarla Ali'yi süzüyordu.Ali gayette ciddi duruyordu.Ela,durumu inkar etmedi.Çünkü Ali'nin hafıza kaybı geçirmiş olabileceğini düşünüyordu.

Pekala,bir süreliğine bu oyunu sürdürebilirdi.Ama tabiki bir süreliğine...

"Neden öyle garip garip bakıyorsun Hülya?Sevgiline sarılmayacak mısın?Ölümden döndüm ben..."dedi gücenmiş bir bebek gibi.

Ela ne diyeceğini bilemiyordu.Demek sevgilisinin ya da eski sevgilisinin adı Hülya'ydı...Ali,Hülya'yı çok seviyora benziyordu.

"Ali,ben bir doktor ile konuşayım."dedi Ela.Çünkü bu odadan da,yalan söylemektende kurtulmak istiyordu bir an önce.

"Doktor bey,Ali ne zaman taburcu olabilir?"

"İki gün sonra."

"Tamam,peki."
2 GÜN SONRA

Yağmurun ıslattığı sokakta yürürlerken Ali ,Ela'ya biraz yanaştı ve:

"Bugün evine gitme,bana gel.Birlikte oturup film izleriz.Sana söz veriyorum,aşk filmi izleriz Hülya.Hemde sarılıp..."dedi.

Ela,reddetmeye hazırlanıyordu ki,Ali:

"İtiraz istemiyorum."dedi.

"Peki."diye yanıtladı Ela.

Ela ve Ali eve geldiler.Ali bir aşk filmi açtı hemen.Ela ise mısır patlatıyordu.

"Hülyaaa,hadi gel,film başlıyor."

"Geldim."

Ela,ellerinde patlamış mısır dolu kaselerle içeri girdi.Ali,onun yanına oturmasını istedi.O da kabullenmek zorunda kaldı ve onun yanına oturdu.Ela,herşeyi unutup filme dalmışken,Ali onu süzüyordu.Sonra Ela,Ali'nin film yerine onu izlediğini fark edince ister istemez gülümsedi.

"Beni izleyeceğine filmi izlesene.Çok şey kaçırıyorsun."

"Benim filmim sensin."

Ela,Ali'nin bu sözlerinden sonra,Ali'nin Hülya denen kadını çok sevdiğini bir kez daha anladı.Bu kadın ne yapmıştı da bu kadar aşık etmişti kendine bu adamı?

Filmin sonlarına doğru kadın öldüğünden Ela ağlamaya başladı.Ali ise,filmin büyüsünde değildi.Bundan dolayı Ela'nın ıslak yanaklarına bir öpücük kondurdu.

"Ay bir de üzülürmüş."

Ela ise bu filmden sonra kendini tutamayıp Ali'ye sarıldı.

PEMBE YALANLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin