PROLOG

1.1K 75 4
                                    

   ÎN MOMENTUL ÎN CARE MELIORN i-a spus lui Eleanor despre Regina Elfilor Luminii şi planul ei, Eleanor a simțit că îi cedează picioarele. Nu a mai gândit în momentul acela si a luat-o direct la fugă spre casa Cristinei. Nu a mai contat că Meliorn a trădat-o, că a pârât-o că familia care i-a salvat viața — cu ceva timp în urmă — i-a ajuns la suflet şi că şi-ar da viața pentru ea oricând, ceea ce conta în acel moment era să o anunțe pe Cristina că Regina aflase şi că a trimis pe cineva după ea și viitorul ei soţ. Dar mai ales după fiica lor: Stephanie Tamara Guerierro, fiica lor cea de preț pe care şi-au dorit-o ani la rând şi pe care, acum că o aveau în sfârșit, urmau să o piardă.

   Respirația i s-a tăiat când a văzut conacul arzând și lacrimile au început să-i curgă. Ființă a naturii, Eleanor a stins focul si a intrat în conacul acum negru si fără viață. S-a uitat în jur cu speranța că va găsii ceva şi a găsit. Trupurile arse ale celor doi viitori soți şi şi-a dus mâna la gură înabuşind un țipăt de disperare. Scena era una dureroasă, dar atât de dureroasă. Spune-mi că e doar un coșmar! Şi-a spus ea, dar era realitatea. Şi-a dorit atât de mult să se trezească dar ăsta nu a fost un vis. Ceva i-a atras atenția deodată. Un plânset de copil. Nu-i venii să creadă.

   Nici asta nu a fost o halucinație şi când a văzut pătuțul negru plin de funingine a dat fuga spre copilul care plângea şi care nu înțelegea ce se întâmplă. Nu a putut descrie fericirea si uşurarea care au coprins-o pe Eleanor în acel moment, când a luat copilul în brațe să-l calmeze. Pătuțul s-a prăbuşit imediat ce fata a luat copilul.

   Tessa avusese dreptate! Şi-a spus ea. Mica fetiță din brațele ei era într-adevăr ceva mai mult decât un vânător de umbre. Era şi magician. Ceea ce însemna că putea să se apere. Dar ce urma să facă Eleanor acum? Cristina ar fi vrut ca ea să aiba grijă de fiica ei, să îi ia locul.

   Şi-a căutat în buzunare telefonul. A căutat în agenda telefonului şi a apelat prima persoană care i-a apărut acolo. De acum nu mai putea ține legătura cu Tessa, care va crede mereu că fiica lui Jonathan şi a Cristinei este în siguranță lângă părinții ei.

  — Alo? Se auzi vocea la capătul firului. Ella? Mă auzi?

  — Da, eu..

  — S-a întâmplat ceva?

   Eleanor a zâmbit pentru că altfel ar fi  început din nou să plângă și a spus:

  — A aflat. Regina mea a aflat. Am ajuns prea târziu, a spus şi vocea i se frânse.

  — Nu.. Aşteaptă-mă acolo! Ajung imediat! A spus bărbatul când şi-a dat seama ce s-a întâmplat.

   Şi ştia că va venii. Magnus Bane era magician. Doar crea un portal şi acesta îl ducea unde dorea el.

   Ce avea ea să facă acum? Unde avea să stea și cum avea ea să crească un copil de una singură? Trebuia să o ducă până la capăt şi să pretindă că e o simplă mătușă care îşi creşte nepoata în New York.

   Dar asta nu putea să dureze prea mult timp. Stephanie avea să crească și avea să intre în lumea umbrelor — unde îi era locul — la un moment dat, dar până atunci mai erau ani.

   •Secrete Şi Sacrificii• SHADOWHUNTERSUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum