03

22.1K 1.2K 241
                                    


Bilinmeyenin bakış açısından

Dün Aras'ın Berkle gidişinden sonra içkiyi baya kaçırmıştım, şuanda doğal olarak başım çatlıyordu. Kafeteryaya gidip, kendime bir kahve aldım ve boş masalardan birine oturdum.   1 2 dakika sonra yanıma Efe, Efe'nin sevgilisi Ece ve Ece'nin arkadaşı Asya  gelmişti.  Biz aramızda konuşurken, kafeteryaya Aras, Ela ve Berk girdi.
Yan masada oturan kızlardan biri ''Tanrı geldi'' dedi gülerek.
Tanrıdan kastı tabi ki Berk'ti.  
Ona âşık olmayan bir tane kız bile yoktu, kampüsteki her kız onun nasıl yakışıklı ve havalı olduğunu konuşuyordu, o ise hepsini kullanıp kullanıp atıyordu. Böyle karaktersiz birinin neresini beğendiklerini gerçekten anlamıyordum.
''Artık konuş şu çocukla '' dedi yanındaki arkadaşı
''Of konuşacağım ama şu yanındaki iki yalak çocuğu hiç yalnız bırakmıyor ki.''
Yalaktan kastı da Ela ve Aras'tı.

Onları dinlemeyi kesip, Aras'ı incelemeye başladım, turuncu bir sweatshirt giyinmişti ve bu sweatshirt ona fazlasıyla yakışmıştı.

Gülüyordu, o kadar güzel gülüyordu ki o güldükçe benim içimde kelebekler uçuşuyor filler tepişiyordu.

Önümdeki kızın Berk'in yanına gitmesiyle, gülen yüzü düştü birden, Berk Aras'ın omzundaki elini çekti ve karşısındaki kıza döndü, kızla bir süre konuştuktan sonra Aras'a görüşürüz diyip kızla beraber kafeteryadan çıktı. Aras'ın her zamanki gibi gözleri dolmuştu, Ela'ya bir yere gitmem gerek diyip oda kafeteryadan çıktı. Onun çıkmasıyla bende kalktım ve onu takip etmeye başladım, nereye gittiğini çok iyi biliyordum. Gizli ağlama yerine gidiyordu.

Gizli yerine geldiğinde duvarın arkasına geçip onu izlemeye başladım, birden duvara tekme attı ve ''Acizsin oğlum sen'' diye bağırmaya başladı, gözlerinden yaşlar akarken o daha da sert tekmeler atıyordu.  Ona gidip sarılmayı, her şeyin düzeleceğini söyleyip onu öpmeyi o kadar çok istiyordum ki.

Tekme atmayı bırakıp yere çöktü, hala ağlıyordu. Telefonunun çalmasıyla ağlamayı kesti, ''Efendim Ela'' dedi boğuk bir sesle ''İyiyim, iyiyim. Niye kötü olayım? Geliyorum bekle'' dedi ve telefonu kapattı, iyi bir yalancıydı.
Oturduğu yerden kalktı ''Siktir et'' dedi kendi kendine gözyaşlarını silip, gitti.
Onun gitmesiyle telefonumu çıkardım ve mesaj kutusuna girdim.

Bilinmeyen numara : Berk'in ağzını burnunu kırmak istiyorum, seni düşürdüğü şu hale bak.

Aras : Neden Berk'in ağzını burnunu kırmak istiyorsun? Onun düz olduğunu bildiğim halde ona aşık olan benim.

Aras : O benim eşcinsel olduğumu bile bilmiyor

Bilinmeyen numara : Çok safsın

Aras : Ne demek istiyorsun?

Bilinmeyen numara : Senin ona olan duygularının gayet farkında..

Aras : Saçmalama

Bilinmeyen numara : Senin onun karşısında nasıl heyecanlandığını , nasıl kıskandığını görüyor ve bu hoşuna gidiyor. Senide diğer kullandığı kızlar gibi, kullanıyor.

Aras : Siktir git

Bilinmeyen numara : Bunlar gerçekler Aras.

Aras : Götünden uydurduğun gerçekler.

Bilinmeyen numara : Kendini kandırmaya devam et. Bugün kızın biri senin için yalak dedi, neden biliyor musun? Çünkü Berk'in seni kullandığı o kadar aşikar ki herkes farkında bunun, ne dese yapıyorsun, onun dışında başka arkadaşın bile yok sosyalleşmene bile izin vermiyor. Seni kölesi gibi kullanıyor.

Aras : Senin ya da başka birinin hakkımda ne düşündüğü umurumda bile değil, siktir git dedim.

Bilinmeyen numara: Tamam Aras , siktirip gidiyorum.

Aras : İyi.

Lutfen ne dusundugunuzu yazin❤️

DENEME TAHTASI  | boyxboyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin