Aras'ın bakış açısındanÖğrendiğim gerçeğin hala şokunu atamamıştım, bunca zamandır bilinmeyenin Batı olduğuna inanamıyordum.
Ben tam bir salaktım, kaç kere karşıma çıkmıştı, bana mesaj atmadan öncede mesaj attıktan sonra da çoğu kez konuşmuştuk ve ben onu salak gibi sesinden tanıyamamıştım.
Karşıma çıktığında boyundan bile anlaya bilirdim onun Batı olduğunu, Batı okulun en uzunuydu.
Kördüm, kesinlikle kördüm.
Salak bir kör.
Öylece durmayı kesip, sandalyeye geri oturdum.
Ne yapacaktım şimdi?
Ona bildiğimi söylemeli miydim, yoksa çaktırmamalı mıydım?
Ben bunları düşünürken Batı içeri girdi.
Banyodan çıktığı için saçları ıslaktı , şuan onu eski Batı olarak göremiyordum, yüzü ilk defa ilgimi bu kadar çekmişti.
Evet önceden de fazlasıyla yakışıklı olduğunu düşünüyordum , ama hiçbir zaman ilgimi çekmemişti.
Onun gibi biri bana nasıl aşık olabilirdi?
''Aras '' dediğinde , hipnozdan çıkmış bir şekilde ''Efendim?'' dedim
''Hazırım , gidebiliriz diyorum.''
''Kusura bakma dalmışım '' dedim ona gülümseyerek.
Sandalyeden kalkıp ona sarıldım birden.
''Her şey için teşekkür ederim Batı , sen çok iyi bir insansın '' dedim
Ona sarıldığımda maskeli balodaki kokusu
burnuma geldiğinde istemsizce gülümsedim.''Ö-önemli değil'' dedi şaşırarak, ona sarılmayı kesip evden dışarı çıktım oda arkamdan geliyordu.
Ona sarılmak iyi gelmişti.
Karar vermiştim, ona öğrendiğimi söylemeyecektim.
Önce onu gizli gizli iyice tanıyacaktım.
Otoparka inip , arabasına bindik.
Okula her ne kadar gitmek istemesem de okula gidiyorduk, Berk'i görmek istemiyordum.
Oturup, Batı'yı tanımak istiyordum, ona sormak istediğim dolu şey vardı ama birden soru sormaya başlarsam, anlayabilirdi.
Telefonumun çalmasıyla düşüncelerimden kurtuldum.
Ekran da yazan Alper yazısını gördüğümde sinirle ofladım.
''Kim? Berk mi?'' dedi birden Batı, ona tek kaşımı kaldırarak baktım.
Pot kırdığını anladığında ''Yani Berk ise bugün antrenmana geç kalmamasını söyle diyecektim '' diye kıvırmaya çalıştı.
''Yok '' dedim ''Berk değil, Alper ''
''Anladım'' dedi kaşları çatılarak.
Bu haline gülmemek için kendimi zor tutuyordum.
Okula geldiğimizde , her ne kadar onun yanından ayrılmak istemesem de teşekkür edip yanından ayrıldım.
Yanından ayrılmamla telefonuma bildirim sesi gelmişti, mesajını açmadan önce Bilinmeyen Numara 'nın adını gülümseyerek Batı yaptım.
Batı : Of kusura bakma ya, arkadaşlarımlaydım
Batı : İyi misin ? Ne oldu?
Aras : Telefonda anlatmıştım ya işte
Batı : Biliyorum ama Berk 'le neler oldu anlatmadın. Sadece kalbinin kırıldığını söyledin
Aras : Berk'in sevgilisi varmış, ona aşıkmış
Batı : Üzgünüm
Aras : Üzgün müsün gerçekten?
Batı : Evet, sebebi ne olursa olsun sen üzgünsen bende üzgünüm.
Aras : Çok iyisin
Batı : Ne yapıyorsun şimdi?
Aras: Berk ve sevgilisiyle oturuyorum
Batı : Nasıl başarıyorsun bunu?
Aras : Neyi?
Batı : Kıskançlıktan ölürken, kalbim parçalara ayrılırken oturup onların karşısında nasıl hiç bir şey yokmuş gibi davranıyorsun?
Aras : Bu ne ki? Tüm hayatım boyunca ben herkesten cinsel yönelimi gizlemişim, bunlar artık çok daha hafif geliyor.
Batı : Sende haklısın.Aras : Sende olmasan delirirdim herhalde.
Batı : Ne demek istiyorsun?
Aras : Sen bana yazamadan önce, anlatamayacağım kadar büyük bir yalnızlık çekiyordum , kimseye anlatamıyordum ne Berk'i ne eşcinselliğimi çünkü sadece seninle konuşurken maskemi çıkarabiliyorum, hakkımdaki her şeyi bilen tek insansın. Ailemle olanları Berk bile bilmiyor ama sen biliyorsun.
Aras : Yani iyi ki varsın.
Batı : Kalp krizi geçireceğim, bana bu kadar iyi davranma.
Aras : Salak ya alış artık.
Batı : Alışamam
Batı : Şaka maka böyle düşünmene , hissetmene gerçekten çok sevindim. Sende iyi ki varsın.
Aras :Ne zaman karşıma çıkacaksın?
Batı : Şuan değil
Aras : Peki
Hikayeye dram katmamak icin kendimi zor tuttum, inanilmaz bir sekilde depresif hissediyorum. Sebebini bilmiyorum bile, Aras gibi benim de kalbim agriyor. Her neyse lütfen ne düşündüğünüz yazın, bu arada kısa hikayede 41 olmuşuz, okuyan yorum yapan herkese teşekkürler sizi seviyorum💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DENEME TAHTASI | boyxboy
Roman pour Adolescents'' O kadar sevgisiz duruyordun ki seni sevmek istedim, sana sevildiğini hissettirmek istedim. '' En yüksek #4