05

17.5K 1.1K 321
                                    

Aras'ın bakış açısından

  ''Öf yapma şunu.'' Dedim sigarasının dumanını  yüzüme üfleyen Berk'e. 

Yine saçma sapan bir partideydik.

''Neden?'' dedi beni kendisine doğru çekerek

''Çünkü hoşlanmıyorum.'' Dedim onu  iterek.

Gülüp, beni tekrar kendisine doğru çekti ve boynuma bir öpücük bıraktı. Bıraktığı öpücükle vücudum alev alırken, onu ittim.

'' Git de kendine bir kız bul.''

''Ben kızları bulmam, onlar beni bulur.''  Dedi ukalaca. 

''İyi, sen kızların seni bulmasını bekle , ben tuvalete gidiyorum''

Vücudum hala öpücüğün etkisiyle yanıyordu, kendimi hızlıca tuvalete attım ve  yüzümü soğuk suyla yıkadım.  Onun için hiçbir anlamı olmayan bir öpücüğün, bende böyle etkiler yapması sinirimi bozuyordu.
Sinirle duvara bir yumruk attım, zavallının tekiydim. Yere çömelip, gözyaşlarımın akmasına izin verdim.

Her şey 9. Sınıfta başlamıştı, Berk'le ilk tanıştığımızda bu halinden eser yoktu hiç sevgilisi olmamıştı , hiç kimseyle öpüşmemişti.

Bir gün Berk bir kızla çıkmaya başladı.  Daha hiç kimseyle öpüşmediği için kızla nasıl öpüşeceğini bilmiyordu .Bana geldi ve üstümde denemek istediğini söyledi, başta kabul etmesem de ısrarlarına dayanamayıp onun deneme tahtası olmayı kabul ettim.
O günden sonra asla onu eskisi gibi göremedim, ona deli gibi aşık oldum.

Bana hep yakın davranıyordu, şuan da olduğu gibi arada boynumu falan öpüyordu. Neden öptüğüne anlam veremiyordum.

Birden aklıma bilinmeyenin dedikleri geldi ;  '' Senin onun karşısında nasıl heyecanlandığını , nasıl kıskandığını görüyor ve bu hoşuna gidiyor. Senide diğer kullandığı kızlar gibi, kullanıyor. ''

Haklı  olabilir miydi?

''Hayır , hayır'' dedim gülerek kendi kendime.
Onun benim eşcinsel olduğumdan yada ona aşık olduğumdan falan haberi yok.

DENEME TAHTASI  | boyxboyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin