29

14.9K 1K 199
                                    

Batı'nın bakış açısından

Onun ''yanıma gel'' demesiyle, apar topar toplanıp yanına gitmiştim.

Şuan ise tam yanımdaydı, bana hala sinirli olduğu için konuşmaya cesaret edemiyordum.

''Evin güzelmiş'' diye mırıldandım

''Senin evinin yanında buraya ev denirse'' dediğinde kendimi tutamayıp güldüm, ben gülünce o da güldü.

Odada ki gerginliğin dağılmasıyla cesaretimi toplayıp ona doğru döndüm

''Özür dilerim'' dedim yumuşak bir ses tonuyla
Kafasını eğmiş, parmaklarıyla oynuyordu.

''Önemli değil'' dedi bana bakmadan

''Önemli, bana hala kızgınsın'' dedim

''Kızgın değilim, sadece biraz hayal kırıklığına uğradım.'' Dedi omuz silkip

''Hayal kırıklığı mı? Neden?''

''Ne bileyim, bana karşı bu zamana kadar hep naziktin, böyle davranınca şaşırdım.''

''Beni anlamaya çalış Aras, senin Berk'e olan hislerin çok kuvvetli ve bundan korkmamak elde değil.''

Parmaklarıyla oynamayı kesip , bana baktı.

''Bir daha bana böyle davranma''

''Asla'' dedim hiç düşünmeden.

Onu kendime çekip sarıldım. Onu üzmek hayatta isteyeceğim en son şeydi.

Gülümseyerek geri çekildiğinde, bende ona gülümsedim.

''Asya'ya da ayıp oldu'' dedi üzülmüş gibi yaparak.

''Eh biraz öyle oldu '' dedim gülerek

Yine odayı bir sessizlik kapladığında ''Aras beni neden kıskanmaya başladın?'' diye sordum kendimi tutamayıp.

Bu soru günlerdir beynimi kurcalıyordu, onun beni kıskanmasına anlam veremiyordum.

Aramızda ki şey çok hızlı gelişmişti, bana çok uzakken birden çok yakın olmaya başlamıştı.

Bu yakınlık her ne kadar beni mutlu etse de , aynı zamanda korkutuyordu.

Birden bana yakın olmayı keserse kalbim parçalara ayrılırdı ve bir kez daha kalbimin parçalara ayrılmasına dayana bileceğimi sanmıyorum.

''Bilmiyorum Batı, gerçekten bilmiyorum. Bende kendime bu soruyu sordum kaç kere ama cevabı bulamadım. Sana olan hislerim birden değişmeye başladı'' dedi benden gözlerini kaçırarak

''Hislerin değişmeye mi başladı? Ne demek istiyorsun?'' dedim anlamayarak

'' Bilmiyorum Batı, seninle konuşmayınca seni özlüyorum , senin yanında fazlasıyla iyi hissediyorum. Sen hayatımın bir parçası oldun ve seni kimseyle paylaşmak istemiyorum''

Söylediği şeylerden sonra kalbim normalden daha hızlı atmaya başlamıştı, onun beni sevebileceği düşüncesi o kadar imkansızdı ki..

''Aras benden hoşlanmaya mı başladın?'' diye sordum şaşkınlıkla

''Bilmiyorum Batı, emin olmadan sana umut vermek istemiyorum.''

Dudaklarını ısırıp, bana baktığında onu dayanamayıp kendime doğru çektim, sıcak nefesi tenime değdiğinde titredim, ensesini kavrayıp onu öptüğümde kalbim duracak gibi olmuştu, o ise tepkisiz bir şekilde duruyordu.

Geri çekilip ona baktım.

''Belki bu emin olmana yardım olur.'' Dediğimde, şaşkın bir şekilde bana baktı.

Bir iki dakika öyle kaldıktan sonra birden beni kendisine doğru çekti, dudaklarımız tekrar buluştuğunda bu sefer ben tepkisiz bir şekilde kalmıştım.

Elleri saçlarımı kavradığında hala öpmeye devam ediyordu, kendimi toplayıp ona karşılık verdim.

Gülümseyerek geri çekildiğinde, vücudum yanıyordu.

Aras beni öpmüştü.

Beynim bu gerçeği yeni algılıyordu.

Rüyada mıydım ben?

Gözlerimi kapatıp, açtım ama hala karşımdaydı.

''Rüya değil'' diye mırıldandığımda gülümsemesi genişledi ve oturduğu yerden kalkıp elini bana uzattı, elini tutup bende kalktım.

Hala şoktaydım ve kalbim çok hızlı atıyordu.

Beni yatak odasına getirdiğinde ona anlamayarak baktım.

''Uykum geldi'' dedi yatağa uzanırken

''Ben gideyim o zaman''

''Hayır, bu gece benimle uyu '' dediğinde şaşırarak ona baktım.

Bir süre odanın ortasında dikilip öylece kalmıştım, kendimi toplayıp yanına gittim.

Yatağa uzanıp, bana dönük olan bedenine kollarımı sarıp, kendime doğru çektim.

Kalbim yerinden çıkacak gibiydi, hala onun
kollarımın arasında olduğuna inanamıyordum.

Güzel kokusunu içime çekip, gözlerimi kapattım.

Keşke şuan hayat dursaydı ve biz sonsuza kadar böyle kalsaydık.

Ben bu hizla bunlari evlendirim falan shshsjjd of cidden nasil oldu soyleyin hic icime sinmiyor bolumler. ❤️

DENEME TAHTASI  | boyxboyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin