Selam! Bu hikayeyi uzun sürerdir yazmak istiyordum, sonunda kafamı topladım ve yazdım. Umarım okunur, ben okunsa da okunmasa da yazmaya devam edeceğim çünkü kendim yazıp kendim okumayı severim jsjsj 💜🐯
Elimdeki kalitesiz birayı kafama diktikten sonra yanımda deli gibi yiyişen ona ve üstündeki kıza gözlerimi kısarak baktım, burada ne halt ediyordum? Sırf onun ısrarları yüzünden bu saçma partiye gelmiştim ve o ise yanımda o kızla yiyişiyordu. Gözlerimin dolmasıyla, kendimi oturduğum koltuğa iyice gömdüm, bu kadar iradesiz olmaktan nefret ediyordum. Düşüncelerimden kurtulmak için cebimde duran telefonu çıkardım
Whatssap'tan 3 adet mesajınız var.
3 adet mesaj mı? Hızla whatssapa girdim.
Bilinmeyen numara: Onun kuklası olmaktan bıkmadın mı? Ben seni böyle çaresiz görmekten bıktım, sen nasıl bıkmadın?
Bilinmeyen numara: O her gün başka biriyle yiyişirken onu izlemek zorunda olmaktan bıkmadın mı?
Bilinmeyen numara: Şu haline bak! Gözlerin dolu dolu onları izliyorsun.
Mesajları okuduktan sonra sinirle etrafıma bakmaya başladım.
Bilinmeyen numara: Boşuna arama, bulamazsın Aras.
Aras: Sen kimsin ve ne saçmalıyorsun?
Bilinmeyen numara: Dert ortağınım
Aras: Ne derdi be? Çok içtin galiba.
Bilinmeyen numara: Yılbaşı gecesini hatırlamıyorsun değil mi?
Aras : Ne sikimden bahsediyorsun amına koyayım! Gece gece beni mi delirtmeye çalışıyorsun?
Bilinmeyen numara : şşş sakin ol bakalım.
Aras : Sikerim sakin olunu, ne saçmalıyorsun gece gece, hem kim beni kullanıyormuş? Gözlerimin falan da dolduğu yok
Bilinmeyen numara : Herkesi kandıra bilirsin, ama beni asla.
Bilinmeyen numara : Yılbaşı gecesi bana her şeyi anlattın Aras, o kadar içmiştin ki kendinde değildin o yüzden hatırlamaman gayet normal.
Aras : Ne anlatmışım?
Bilinmeyen numara: Berk'in seni nasıl deneme tahtası yaptığını , ona nasıl aşık olduğunu.
Aras : Ne saçmalıyorsun lan sen? Hahahaah ben mi Berke aşığım ? Farkında mısın bilmem ama ben erkeğim?
Bilinmeyen numara: Erkeklerden hoşlandığını biliyorum Aras.
Aras : Siktir lan oradan.
Bilinmeyen numara: Boşuna inkar ediyorsun
Bilinmeyen numara : *bir fotoğraf gönderdi*
Ellerim titreye titreye gönderdiği fotoğrafı açtım. Siktir!! Fotoğrafta gay barda bir çocukla öpüşüyordum. Korku bedenimi sararken , hızlıca yazmaya başladım
Aras: Ne istiyorsun benden? Fotoğrafı ne yapacaksın? Ne olur yayma bu fotoğrafı, kimse cinsel yönelimimin ne olduğunu bilmiyor, yalvarırım sana kimseye gösterme.
Bilinmeyen numara: Kimseye göstermeyeceğim, fotoğrafı sana atar atmaz sildim. Cinsel yönelimini inkar edeceğini bildiğim için çekmiştim fotoğrafı.
Aras: Sana nasıl inanacağım ? Amacın ne?
Bilinmeyen numara: Bak benden korkmana gerek yok tamam mı? Sana asla zarar vermem. Geçen sene okulun yılbaşı partisinde baya sarhoş olmuştun, ağlayarak yanıma oturdun, Berkle yaşadıklarını bana anlatmaya başladın... O günden sonra garip bir şekilde her dakika seni düşünmeye başladım, okulda sürekli seni izliyordum. O zamana kadar hep kızlardan hoşlanmıştım ve sana karşı olan hislerime anlam veremiyordum. Seni aklımdan çıkarmak için dolu kızla beraber oldum ama olmuyordu aklımdan çıkmıyordun bir türlü. Gün geçtikçe hislerim daha da kuvvetlendi, sana aşık oldum. O kadar sevgisiz duruyordun ki seni sevmek istedim, sana sevildiğini hissettirmek istedim. Birkaç kere yanına gelmek istedim, seninle konuşmak istedim ama fazlasıyla korkmuştum. Seni takip ettiğim için onun yüzünden gizli gizli ağlamalarını görüyordum ve kendime bir söz verdim Aras, seni Berkten kurtaracağıma söz verdim o ağlamalarını durduracağıma söz verdim. Sana köpek gibi aşığım Aras, köpek gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DENEME TAHTASI | boyxboy
Teenfikce'' O kadar sevgisiz duruyordun ki seni sevmek istedim, sana sevildiğini hissettirmek istedim. '' En yüksek #4