23

15.9K 1K 470
                                    

Batı'nın bakış açısından

2 saatlik blok dersten çıkıp, Efe'ye mesaj attım.

Batı : Kanka neredesiniz?

Efe : Kanka yemekhanedeyiz çabuk gel, sana sürprizim var.

Telefonumu kapatıp, yemekhaneye indim.

Gözlerim Efe'lerin oturduğu masayı bulduğunda, kalbimin ritmi hızlandı çünkü Aras, Arya ile birlikte onların masasında oturuyordu.

Beni gören Efe  "Kanka gelsene'' dedi yavşak, yavşak gülerek. 

Yavşak, yavşak gülmesinin sebebi Aras'ı her gördüğüm de heyecanlandığımı bildiği içindi.

"Selam " dedim boş sandalyelerden birine oturarak,

Aras "Selam Batı, nasılsın?'' dediğinde ona gülümsedim "İyiyim sen?''  dedim
"İyi " dedi bana gülümseyerek

O gülümsediğin de kalbimin ritmi daha da hızlanmıştı, tam şuan bayılabilirdim.

Allahsız çok güzel gülüyordu.

Benimle neden biranda konuşmaya başladığına anlam veremiyordum ama bundan şikâyetçide değildim.
Onu bu kadar yakından izleye bilmek benim için dünyanın en güzel şeyiydi.

"Hava da aşk kokusu var'' dediğinde Efe, Aras'ı izlemeyi kesip ona sert bir şekilde baktım.

İlla bir rezillik yapacaktı.

"Ne aşkı ?'' dedi Arya anlamayarak, Ece ve Efe bana bakıp güldüğünde Efe'ye masanın altından tekme attım. Tekme atmamla birden bağırdı.

Arya ile Aras şaşırmış bir şekilde bize bakıyorlardı.

"Bizim aşkımız tabiki" dedi Ece gülerek

''Oha'' dedi Arya birden "Küs müsünüz siz?'' dedi gözleriyle arkamdaki masayı işaret ederek.

"Berk ile tartıştık ama Ela'ya ne oluyor onu anlamadım.'' Dedi Aras

Berk herkese sahip olduğu gibi Ela'ya da sahipti ama tabii ki Aras bunu anlamayacak kadar kördü.

Her ne kadar umursamıyormuş gibi görünmeye çalışsa da sesinde ki kırgınlık onu ele veriyordu.

"Üzülmüyorsun değil mi?'' diyip, birden Aras'a sarıldı Arya,

"Hayır" dedi Aras Arya'ya gülümseyerek, Arya Aras'ı yanağından öpüp "İşte benim kankam. " dedi

O an Arya'yı öyle bir kıskanmıştım ki, onun yerinde olmak için her şeyimi verirdim.

"Lütfen kendini yalnız hissetme Aras, bizimle her zaman takıla bilirsin " dedi Ece

"Aynen hatta akşam doğum günüme gelsenize'' dedi

"Aaaa, gidelim mi Aras?'' dedi Arya Aras'a heyecanla

"Olur " dedi Aras

Anlaşılan artık Aras ile sık sık yan yana gelecektik, her ne kadar heyecandan onunla konuşamasam da yanımda olması hoşuma gidiyordu, tek kötü tarafı tam karşımda olduğu için ona mesaj atamamamdı.

"Yalnız ikimizde de araba yok.'' Dedi Arya

"Batı sizi alır. " dedi Ece

"Sorun olmaz mı?'' diye sordu Aras

"Batı'nın canına minnet kanka ne sorunu " dediğin de Efe, sinirle ona baktım.

Cidden düşmanım mı dostum mu belli değil.

DENEME TAHTASI  | boyxboyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin