DivaFromHell < Baltoji dama >

173 6 2
                                    

Knyga: https://www

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Knyga: https://www.wattpad.com/story/52924180-baltoji-dama

Autorė: DivaFromHell

PASTABOS: rodos šįkart pavyko neišplepėt, ko nereikia

<<<<<<<->>>>>>>

Nežinau, kaip ši knyga atsirado mano skaitomų knygų sąraše. Tikrai ne dėl aprašymo, nes vakar, ieškodama, ką čia paskaityti, jį atsiverčiau ir neįveikiau. Kažkoks sausas ir visai netraukiantis dėmesio... Bet ir vėl suveikė paslaptinga magija, nes pačią knygą vis dėlto atsiverčiau.

Visų pirma – istorija turi dvi įžangas. Pirma taip ir vadinasi, o antroji jau priskirta pasakojimui, bet pagal savo pobūdį labiau tiktų prologui. Tiesa, autorės vietoje man taip pat būtų sunku apsispręsti. Pirmoji įžanga turi savo stilių: šaltą, orientuotą į detales, labiau primenantį mitą. Antroji – labai neblogai aprašytas gyvas epizodas, greitai ir įtikinamai sukurta veikėja, netikėtas įvykis (kadangi pagal visą logiką atrodo, kad jau turėtum skaityti pagrindinę istoriją, tai tas (ne)posūkis tikrai užklumpa netikėtai). Taigi dvi pradžios. Bėda? Na lyg ir ne mirtina nuodėmė, tik tas nejaukus jausmas, kai suki raktelį automobilio spynelėje, o jis vis nesikuria.

Vrum – vrum.

Šitas užsikūrė ir nulėkė nespėjus apsižvalgyti.

Taigi iš tos dualistinės pradžios jau išsiaiškinusi, kad rašymo kokybė mane tenkina, o ir mistika šiuo atveju neverčia žiovauti, tapšnoju puslapius vieną po kito ir kuo toliau, tuo labiau stebiuosi. Pirma, kas tikrai palieka įspūdį, tai labai unikali veikėjos situacija („liga"?). Beprotybės temų yra įvairiai aprašytų, pradedant nuo lengvutės Coelho „Veronika ryžtasi mirti" iki Ken'o Kesey klasikos ir dar toliau. Bet nepamenu nė vieno agorafobijos atvejo, tad toks autorės sprendimas iškart pradžiugina savo šviežumu. Veikėjai taip pat nekelia skrandžio rūgštingumo. Mamos portretas gal kiek ir kampuotas, atskleidžiamas itin taupiai, tačiau atrodo pakankamai logiškas. Šiek tiek abejonių kelia mažosios mergaitės motyvacija atstumti savo vyresnę seserį, tačiau autorė sakė (tikiuosi nebus čia per daug atskleidimo, jei paminėsiu...), jog pagrindinė veikėja neteisingai vertina situaciją. Vau! Jei šita skaitytojo apgavystė bus tinkamai ir pilnai išvystyta, bus papildomas pliusas knygai.

Nors ir atrodo, kad koks čia gali būti įdomumas skaityti apie namuose tupinčią ir slenksčio neperžengiančią merginą, bet autorei tai, rodos, nesukelia jokių sunkumų: atsiranda visokiausių įdomių dalykų, kurie nutinka tarp tų keturių sienų. Ir čia vėl galiu tik mirktelėti pritardama – good job.

Bet iš tikro, kas mane nustebino, tai yra tas mistikos ir siaubo (?) elementas. Ne tai, kad jis būtų kažkoks labai unikalus, bet tikrai gerai išpildytas. Čia yra pirmas darbas wattpad'e, kuris sukėlė keletą šiurpuliukų, todėl negaliu už tai nepagerbti.

Minusai? Na, kaip čia pasakius? Yra tam tikri kokybės lygiai (niekur neįvardinti ir labai individualūs). Tarkime man šiek tiek gadina nuotaiką, kai gerame tekste aptinku gramatikos ar stiliaus klaidų. Tai šis tekstas yra pasiekęs tą „pakankamai gerą" lygį, kai nebesinori matyti tų klaidų. Ką galiu pasakyti – pati autorė kartelę kilstelėjo kiek aukščiau, tad ir reikalauti norisi daugiau.

Ir paskutinis pabambėjimas ir vienintelis nusivylimas. Kad ir kaip gražiai (turiu omenyje psichologiškai įtikinamai) buvo vaizduojami santykiai su vaikinu, paskutinis jo prisipažinimas mane asmeniškai nuvylė. Ne todėl, kad būčiau iš principo prieš, bet dėl to, kad jis yra toks out of character... Na nedera tai prie kruopščiai kurto veikėjo portreto, nors tu man galvą nukąsk. Žinoma, tai labai individualu, plius istorija dar nebaigta ir galbūt viskas kažkaip labai sklandžiai susidėlios, bet... Na, aš siūlyčiau tą vietą spręsti kitaip. Jau geriau įtraukti dar vieną veikėją, kuris atliktų reikiamą rolę (paslaptingoji senelė?).

Et, o juk čia turėjo būti kelių eilučių įrašiukas....

Tai daugiau nebegirsiu – patys skaitykit. Verta ;-)

O autorei gero rašymo. Tikiuosi, kad nebūsiu čia per anksti išgyrus ir antra pusė knygos bus tokia pat gera. Good luck

wattpad'e skaitytos knygosDonde viven las historias. Descúbrelo ahora