*Lucy szemszöge*
A nap gyönyörűen sütött mikor felébredtem. Flora és Sophie már fent voltak, Tina szokásosan még aludt. Nagy nehezen kikeltem az ágyból és bement a fürdőbe készülődni. Gyorsan megmostam az arcom és a fogam, majd egy kicsit kisminkeltem magam. Felvettem az ünneplőmet, ami a kötelező matrózblúzból és egy fekete szoknyából áll, és ezután késznek nyilvánítnak magam visszamentem a szobába. Tina fent volt már mire kimentem. Bepakoltam a táskámba, felvettem a cipőm és vártam,hogy Tina elkészüljön. Egyszer csak Amanda lépett be a szobába. Természetesen, mint mindig most is zengett tőle az egész helység.
-Szisztok lányok!
-Szia!- köszöntünk egyszerre.
-Jaj, képzeljétek van új fiúm! Ericnek hívják és 20 éves. Annyira aranyos, holnap jön Londonba és találkozunk.
-Hanyadik csávód már ő Amanda?- kérdezte Flora nevetve.
-Nagyon vicces vagy tényleg! Amúgy meg egyáltalán nem volt még sok fiúm.- válaszolt flegmán. Mutatok róla képet.
Legbelül tudtuk, hogy nem egy adoniszra kell gondolnunk. Amandának sok fiúja volt már, de egyiket se lehetett helyesnek mondani. Igazából neki mindegy volt, hogy hogyan néz ki, csak legyen valakije, akivel felvághat mások előtt. Ez okból soha nem tartottak 2 hétnél tovább a kapcsolatai, ami miatt néha sajnáltam. Mire végeztünk az új pasi kitárgyalásával, Tina is készlett és indulhattunk a suliba.
-Miért volt Amanda nálunk?- kérdezte kíváncsian.
-Csak a szokásos. Új pasija van és ezt muszáj volt elmondania.
-Oh,értem. Nem tudom ki lehet az a szerencsétlen, akit már megint behálózott.
-Ne légy gonosz! Amúgy valami Ericnek hívják és egyetemista.
-Gondoltam, hogy idősebb nála. Majd ő is, mint a többi kihasználja és ott hagyja.
-Hát persze és mi fogjuk hallgatni, hogy mekkora szemét és a többi, és a többi.- nevettem el magam. Beértünk a terembe és már majdnem mindenki bent volt. Leraktam a táskámat, majd Tinával kimentem a folyosóra. A lányok kint beszélgettek. Gyorsan odarohantam hozzájuk és megölelgettük egymást.
-Nina engedd el én még meg sem öleltem!- szólt rá Avery.
-Jól van na, de hát olyan rég láttam. Én csak nevettem az egészen.
-Annyira hiányoztatok.- öleltem meg most már Averyt.
-Te is nagyon hiányoztál nekem! Hogy telt a nyarad?
-Nagyon jól csak olyan gyorsan elmúlt.
-Ne is mondd! Semmi kedvem nem volt jönni.- mondta Nina.
-De gondolj bele legalább láthatod Jasont.- vigyorogtam rá.
-Elég lesz Lucy. De ha már itt tartunk, te meg találkozhatsz Briannal.- vágott vissza.
-Tudod, hogy már semmit nem érzek iránta. Viszont Alex hiányzik. Olyan rossz, hogy már nincs itt.
-Jaj Lucy! Ne aggódj, majd találunk neked valakit. Ott van mondjuk Ben.- mondta Tina nevetve.
-Na nem. Biztos majd egy nőcsábász, nagyképű fiú fog megtetszeni. Nincs nekem erre szükségem, főleg nem Benre. A tanulásra kell koncentrálnom, nem holmi fiúkra. Amúgyse fog tetszeni senki Alex után.
-Dehogynem. Gondolkodj pozitívan és tedd túl magad Alexen. Különbenis tudod, hogy barátnője van.- mondta Nina. Erre már nem tudtam válaszolni, mert becsöngettek. Bementünk, leültünk a helyünkre és vártuk a tanárt. Mrs.Wattson időben jött szokásához híven.
-Jó reggelt gyerekek!
-Jó reggelt tanárnő!- köszöntünk egyszerre.
-Meseljetek,hogyan telt a nyaratok? Mindenki elmesélte mi történt vele, aztán még egy osztályfőnöki óra után átsétáltunk a sportcsarnokba, megnézni az évnyitót. Szokásosan unalmas volt az egész. Az elsősök kezdték a műsort, majd az igazgató beszédet mondott és az egészet a suli tánckara zárta. Miután nagy nehezen végig szenvedtük az ünnepséget még volt egy óránk, aztán mentünk ebédelni. Hát persze, hogy hosszú volt a sor és ráadásul még az ebéd sem volt finom. Evés után felmentem a szobába Averyvel és Ninával. Egy kicsit beszélgettünk, aztán elindultak haza. Egész délután nem csináltunk semmit, mivel ez még csak az első nap volt. Vacsora után elmentünk kaját venni, utána megbeszéltük, hogy kinek hogyan telt a napja és lefeküdtünk aludni.
Avery és Nina (fentről lefelé): Lucy nagyon jó barátnői. Mindig számíthat rájuk.
Jason: Nina odáig van érte. Ben osztálytársa. Ő is benne van a suli focicsapatában. Neki is tetszik Nina csak nem tudja, hogy hogyan közeledjen felé.
Mrs.Wattson (Rebecca Wattson): Lucyék osztályfőnöke. Nagyon aranyos és kedves nő, olyan mint egy màsodik anyuka.
YOU ARE READING
Miért pont én?
RomanceBen egy tipikus fiú. Focizik, sok barátja van és a lányok imádják. Most végzős és nagyon szeret a figyelem központjában lenni. Hiába áll előtte az érettségi fogalma sincs, hogy mit akar az életével kezdeni. Lucy ennek az egésznek teljesen az ellenté...