*Lucy szemszöge*
Vége a nyárnak. Holnap be kell költözni, mert hát koleszos vagyok. Új tanév, új emberek. Tavaly kezdtem a közép sulit. Nagyon örültem, hogy kiszabadulhattam az általános iskolás osztályomból. Új embereket ismerhettem meg és új barátokat találhattam. A nyaram fantasztikus volt. Anyával lehettem. Tudni kell, hogy nagyon szeretem őt. A helyzet az, hogy a szüleim még születésem előtt elváltak és anyával élek kicsi korom óta. Ez okból apukámmal ritkán találkozom, mert másik városban dolgozik. Ha viszont együtt vagyunk mindig jól elütjük az időt. Ugyan azokat a filmeket szeretjük szóval elég sűrű járunk együtt moziba. Na de vissza a nyaramhoz. Mivel koleszos vagyok, ezért imádok otthon lenni. Anyával voltunk nyaralni, ahol, mint mindig most is nagyon jól éreztem magam. Évek óta Olaszországba járunk, amit mindig nagyon élvezek. Imádom az országot, de leginkább Rómát. Gyönyörű város. Apával sajnos nem sikerült idén se elmenni sehova, de következő nyárra már tervezzük. Szerencsére, azért így is tudtunk találkozni és elég sok időt eltölteni együtt. Találkozhattam a legjobb barátnőmmel is Sarahval, aki nem más, mint a második unokahúgom. Nagyon szeretek vele lenni, mert mindent megtudok vele beszélni és nagy szerencsénkre az érdeklődési körünk is egyforma. Amit még tudni kell rólam az az, hogy mi anyuval Derbyben (Angliában) élünk. Mivel elég messze van Londontól, ezért muszáj koleszosnak lennem. Tavaly nagyon szerettem odajárni, ugyanis volt egy fiú Alex Cooper, aki akkor végzős volt és nekem nagyon tetszett. Ő volt az én kedvenc negyedikesem. Egész jóban voltunk, bár barátoknak nem mondtam volna magunkat. De hát, mivel végzős volt, el kellett ballagnia. Sajnos ehhez még az is tartozott, hogy barátnője lett. Szóval még ha léptem is volna se lett volna semmi a barátnője miatt. Kénytelen voltam elengedni a nyáron, bár ez nem nagyon sikerült, de még próbálkozom vele. Nagyon félek, hogy senki sem fog megtetszeni idén, bár mindenki azt mondja, hogy ez butaság, Hát nagyon remélem, hogy igazuk van. Na de a lényeg, hogy új tanév és remélem, hogy ez egy újnak a kezdete lesz.
Ez lennék én Lucy Montgomary. 16 éves vagyok. Imádok olvasni és táncolni. Derbyben élek anyával. Hatalmas Harry Styles fan vagyok. Egyik legnagyobb álmom, hogy találkozzak vele. Szobatársaim Sophia, Tina és Flora. Barátnőim közé tartoznak rajtuk kívül Shennon, Nina, Polly, Darcy, Dorothy, Evy, Avery és persze Sarah.
*Ben szemszöge*
Holnap beköltözés. Hurrá. Semmi kedvem megint a koleszban lenni, bár kíváncsi vagyok az új 9.-esekre. Remélem lesz közöttük néhány jó csaj. A nyaram egyszerűen fantasztikus volt. Majdnem mindennap buliztunk. A haverokkal nyáron is sokat találkoztam. Edward ugyanott lakik ahol én szóval sokat buliztunk együtt. Családommal voltunk nyaralni Spanyolországban. Találkoztam ott egy lánnyal. Nagyon jól elvoltunk, ha értitek. De ez is csak egy éjszaka volt, mint mindig. Nem szeretnék tartós kapcsolatot. A lányok odavannak értem, amit persze ki is használok, de barátnőm már nagyon régen volt. Vissza a nyárhoz. Voltam az unokatesóimnál Belgiumban és voltam fesztiválozni is. Idén leszek végzős, szóval bele kell húznom a tanulásba, ha le akarok érettségizni. Remélem ez egy nagyon jó tanév lesz.
Ez lennék én Ben Andrews. 18 vagyok. Nagyon szeretek focizni. Benne is vagyok a suli focicsapatában. Koleszos vagyok. Imádnak a lányok, amit kellően ki is használok. Cambridgeben élek a családommal. Nagyon szeretem őket főleg a nagypapámat. Szobatársaim Edward, Shawn és Max. Rajtuk kívül a haverjaim közé tartozik még Arthur, Patrick, David és Fred.
ESTÁS LEYENDO
Miért pont én?
RomanceBen egy tipikus fiú. Focizik, sok barátja van és a lányok imádják. Most végzős és nagyon szeret a figyelem központjában lenni. Hiába áll előtte az érettségi fogalma sincs, hogy mit akar az életével kezdeni. Lucy ennek az egésznek teljesen az ellenté...